Проблем с паленето

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ivakirsim
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с паленето

Мнениеот ivakirsim » Пон 23 юни 2008 8:20


Онзи ден се качвам в колата завъртам ключа и никой, чува се само как работи бензиновата помпа. Пробвам десетина пъти и нищо. И друг път ми се е случвало да не пали ама този път отказа. Вечерта пак опитах и запали от вторият път. Изгасих я пробвах още няколко пъти и не запали. Колата е голф3 1.6 АЕЕ.Та въпросите са ми следните. Първо ако се опитам да я запаля с бутане мога ли да прецакам ремъка (той е сменян преди около 2000км). Второ предполагам че проблема идва от контактният ключ защото е сменян (така предполагам защото като я купих е с два ключа един за вратите и един за запалването), ако го сваля и се пробвам да го оправя предполагам трябва първо да махна някоя клема на акумулатора.
Второ ако е от стартера как да го дам на късо да пробвам дали работи.




Потребителски аватар
Golddigger
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 27 юни 2008 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golddigger » Сря 02 юли 2008 10:10


на стартерче май отива...
С бутане няма да скъсаш ремък. Колкото до контактния ключ - ако ти светне таблото и чуваш бенз. помпа - най вероятно не е там проблема. пробвай с бутане - ако е от стартера - ще запали


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 02 юли 2008 10:14


Golddigger написа:Колкото до контактния ключ - ако ти светне таблото и чуваш бенз. помпа - най вероятно не е там проблема.

Напълно възможно е да си прав, колега, но таблото и помпата работят при подаден контакт, а за да сработи стартера, трябва и последната секция на клемореда да е здрава ;)
За паленето на бутане съм съгласен :да:


Потребителски аватар
Bordiur
Мнения: 292
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Bordiur » Сря 02 юли 2008 10:22


Искаш преди да правиш тия работи да провериш дали има искра на свещите?

Ако не на нашия пасат имаше следния проблем:
Та требваше много стриктно да спазваш 5 стъпкова инструкция за запаването с притискане на ключа и стискане на палеца на левия крак, и задължително некой требва да ти е захапал котрето на лявата ръка.
Проблема го решихме с едно копченце дет се използва вместо ключ и всичко спи. :)


ataman
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 09 юни 2008 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ataman » Сря 02 юли 2008 10:27


имаш ли имобилайзер ?


BAMBUCHKO
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 04 юли 2008 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот BAMBUCHKO » Пет 04 юли 2008 20:30


И аз имах същия проблем ! Значи като завъртиш ключа ако се чува стартера без да освобождаваш ключа това е сто процента или клемореза или ( има един сноп кабели след клемореза и може да са нагорели ) . Аз хождих на диагностика и кво ли не ми казаха датчик на Хол итем подобни . Оказа се че е снопа кабели доколкото до ключовете не е от тях и аз имам два . Ако беше от тях нямаше изобщо да можеш дая запалиш някога . Така че провери кабелите за които ти казах ако не са те значи е клемореза .


Потребителски аватар
Rado GTI
Мнения: 180
Регистриран на: Чет 31 яну 2008 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Мнениеот Rado GTI » Пет 04 юли 2008 21:24


колега и аз имах подобен проблем като се кача и де не може да завърти,а само се чува помпата.
:arrow: Оказа се че буксата на стартера ми е за смана и като друса с времето се откача.просто я забелязах че е по назат отколкото трчбва да бъде и я натиснах.Запали веднага.
:arrow: Дано итвоят проблем е незначителен,УСПЕХ



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dragnev1, Google [Bot], paagrio и 139 госта