Онзи ден се качвам в колата завъртам ключа и никой, чува се само как работи бензиновата помпа. Пробвам десетина пъти и нищо. И друг път ми се е случвало да не пали ама този път отказа. Вечерта пак опитах и запали от вторият път. Изгасих я пробвах още няколко пъти и не запали. Колата е голф3 1.6 АЕЕ.Та въпросите са ми следните. Първо ако се опитам да я запаля с бутане мога ли да прецакам ремъка (той е сменян преди около 2000км). Второ предполагам че проблема идва от контактният ключ защото е сменян (така предполагам защото като я купих е с два ключа един за вратите и един за запалването), ако го сваля и се пробвам да го оправя предполагам трябва първо да махна някоя клема на акумулатора.
Второ ако е от стартера как да го дам на късо да пробвам дали работи.
Проблем с паленето
- Golddigger
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 27 юни 2008 12:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Golddigger написа:Колкото до контактния ключ - ако ти светне таблото и чуваш бенз. помпа - най вероятно не е там проблема.
Напълно възможно е да си прав, колега, но таблото и помпата работят при подаден контакт, а за да сработи стартера, трябва и последната секция на клемореда да е здрава

За паленето на бутане съм съгласен

- Bordiur
- Мнения: 292
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Искаш преди да правиш тия работи да провериш дали има искра на свещите?
Ако не на нашия пасат имаше следния проблем:
Та требваше много стриктно да спазваш 5 стъпкова инструкция за запаването с притискане на ключа и стискане на палеца на левия крак, и задължително некой требва да ти е захапал котрето на лявата ръка.
Проблема го решихме с едно копченце дет се използва вместо ключ и всичко спи.
Ако не на нашия пасат имаше следния проблем:
Та требваше много стриктно да спазваш 5 стъпкова инструкция за запаването с притискане на ключа и стискане на палеца на левия крак, и задължително некой требва да ти е захапал котрето на лявата ръка.
Проблема го решихме с едно копченце дет се използва вместо ключ и всичко спи.

-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 04 юли 2008 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
И аз имах същия проблем ! Значи като завъртиш ключа ако се чува стартера без да освобождаваш ключа това е сто процента или клемореза или ( има един сноп кабели след клемореза и може да са нагорели ) . Аз хождих на диагностика и кво ли не ми казаха датчик на Хол итем подобни . Оказа се че е снопа кабели доколкото до ключовете не е от тях и аз имам два . Ако беше от тях нямаше изобщо да можеш дая запалиш някога . Така че провери кабелите за които ти казах ако не са те значи е клемореза .
- Rado GTI
- Мнения: 180
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
колега и аз имах подобен проблем като се кача и де не може да завърти,а само се чува помпата.
Оказа се че буксата на стартера ми е за смана и като друса с времето се откача.просто я забелязах че е по назат отколкото трчбва да бъде и я натиснах.Запали веднага.
Дано итвоят проблем е незначителен,УСПЕХ


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: paagrio и 49 госта