Проблем с турбото на бензин 1.8

Техническа и сервизна информация за Passat
teodomir
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с турбото на бензин 1.8

Мнениеот teodomir » Вто 24 юни 2008 16:15


Здравейте колеги,
наскоро си купих Пасат 5 1.8Т - 110 KW или 150 к.с
Но не ми се струва, че ме теглят толкова коне.
Когато подавам газ на място лесно достигам 5000-6000 оборота, но когато подавам газ на скорост при достигане на 3000 оборота имам чувството че не може да премине границата, особено по наклон.
Не мога да се меря дори с някои малки колички по наклона.
Имам и VW LUPO 1.7SDI. Имам чувството, че то върви повече.
Какъв би могъл да е проблема. Питам, преди да започна да се влача по "майстори".
mod edit: vaskoto1




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 24 юни 2008 19:48


провери си шлауфките /маркучетата/ за вакум - към турбото и другите да няма скъсано някое.
Другото е клапана за турбото
и трето турбото.
майсторите ще закачат на вагком и вероятно после ще измерят налягането на турбината и трябва да си покаже къде го боли пасатчето.
п.с. Не е нормално да няма тяга особено след 3000 оборота, трябва да дърпа прилично.


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 800
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Сря 25 юни 2008 14:31


Ако е след 97г. пасата е Б5. Но най добре на диагностика, защото иначе, причини много могат да се намерят. Има една тънка метална тръбичка под търбото по която минава масло. Случва се тя да се позашпуши (от отлагания да и да се намали и без това малкия диаметър) та тази тръбичка също води до проблеми с турбото.


Потребителски аватар
kacho
Мнения: 735
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kacho » Сря 25 юни 2008 14:49


колега, няма какво да се бавиш - при някой от форумните майстори щото това с турбото не е шега работа. ако ти се сваляха прозорците до половината да го търсиме проблема тук, но турбината...дано е малък дявол.успех


Потребителски аватар
GlavatarQ
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот GlavatarQ » Сря 25 юни 2008 14:53


колега познавам един приятел кадето и на него нему варвеше колата като твоята и тои се притесняваше но се оказаха само маркучите единия беше спукан дано и при тебе да е малък проблема успех


teodomir
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот teodomir » Сря 25 юни 2008 15:46


Пасата е Август 1997 г.
Можете ли да ми препоръчате човек който да ми тества турбото?
Би било добре да е около Младост, но... където и да е, стига да е майстор.

Блогодаря за отговорите Ви.


Потребителски аватар
NIKO_69
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот NIKO_69 » Чет 26 юни 2008 9:32


Най-вероятно е клапъна.Правил съм доста такива ,до сега е било само клапъна,но нее изклучено да е и турбото.Иначе турбото се тества лесно.


Потребителски аватар
bugssy
Мнения: 69
Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот bugssy » Пет 27 юни 2008 18:10


Много четох за тези турбини, много хора се стряскат включително и аз добре де казват повечето турбото на 1.8 се разваля и тогава става ужас/ често се били разваляли/ дбре но искам да попитам турбините на ТДИ ако се развали какво става ...по евтно ли е и по здрави ли са дизелите от бензиновите турбини?


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Пон 30 юни 2008 22:28


Колега, не знам дали си намерил проблема, но при мен турбината се усеща чак като наближи 3000 об/мин. До там няма особена сила и ако искам по-спортно каране, тряба да ръчкам на по-ниска предавка.
Все пак колата е тежка и за да има ряз на баира гледам да е около или над 3000об.


teodomir
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот teodomir » Вто 01 юли 2008 7:53


При мен проблема е, че когато искам да увелича оборотите, дори и да мина на по-ниска предавка, колата започва да се тормози около-2200 до 3000 оборота. Докат ги набера и баира вече е зад мен.
Вчера ходих до едно приятелче, има VAG. Даваше ми грешка 0561. Не знам какво значи. Та, той ми изчист грешката. Преди това заредих на една бензиностанция 100 октана. Сега ми се струва, че работи по-добре, но все още не знам дали се е оправил проблема. Всъщност моите притеснения започнаха оттам, че си мисля - щом колата е турбо, трябва да дърпа много, а не се случва. Мисля да сменя всички филтри и пак да тествам. След 1 седмица ще отида пак на VAG-a. Възможно ли е проблема да е от гърнета, катализатори и т.н. и нямаше ли този VAG да ми съобщи ако имам проблеми там? Има ли някой от вас схема на свързване на Турбото, всички маркучи и т.н.
Благодаря на всички. Скоро пак ще се включа, дано да се е оправил проблема.


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Вто 01 юли 2008 9:41


Провери си и дебитомера,на ваг-ком не се хваща,а е долу горе като консуматив при автомобилите на ВАГ групата и е много вероятно проблема ти да е от него,а не от турбото и управлението му .При заминал дебитомер,точно на празен ход вдига обороти ,а в движение почва да забива и не върви добре в по високи обороти.Иначе ако всичко е ок няма такъв филм с тежка кола и дъра бъра,турбината си вдига достатъчно налягане от 1750 и си се усеща осезателно .В случай че ви трябват 3000 оборота и нагоре за да си усетите турбините и да карате баирите ,нещо не е в ред.


teodomir
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот teodomir » Вто 01 юли 2008 10:35


Досега човърках из интернет и открих грешката 00561 - става въпрос за контролиранто на горивната смес - при стойности м/у 1 и 0.5 сместа е ОК. За всички други стойности имаме или богата или бедна горивна смес. Не можах да разбера каква част на колата да сменя - не ми стигнаха силите по Английски


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Вто 01 юли 2008 14:24


Ти копирай текста тук, ще го преведем. :wink:


teodomir
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот teodomir » Пет 04 юли 2008 8:06


Здравейте отново.
Вчера си смених ангренажа (комплект) и всички масла и филтри.
Засега върви по-добре, но пак не е според очакванията ми.
Майстор ми тества и турбината и каза, че се е спекла. Не разбрах какво значи. Каза ми, че или трябва да си купя нова, или втора ръка, или някой да се опита да я ремонтира. Какво ще кажете?


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kirhadj » Пет 04 юли 2008 10:05


Знам че има сервизи за ремонт на турбо, но не знам дали си вършат работата както трябва. По принцип се износват селеновите лагери (грубо казано) на турбината, които би трябвало да могат да се подменят.
Но ти си решаваш!
Дай все пак английския текст за грешката, за да видим какво пише.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], milenski_77 и 30 госта