Здравейте колеги,
наскоро си купих Пасат 5 1.8Т - 110 KW или 150 к.с
Но не ми се струва, че ме теглят толкова коне.
Когато подавам газ на място лесно достигам 5000-6000 оборота, но когато подавам газ на скорост при достигане на 3000 оборота имам чувството че не може да премине границата, особено по наклон.
Не мога да се меря дори с някои малки колички по наклона.
Имам и VW LUPO 1.7SDI. Имам чувството, че то върви повече.
Какъв би могъл да е проблема. Питам, преди да започна да се влача по "майстори".
mod edit: vaskoto1



Проблем с турбото на бензин 1.8
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
провери си шлауфките /маркучетата/ за вакум - към турбото и другите да няма скъсано някое.
Другото е клапана за турбото
и трето турбото.
майсторите ще закачат на вагком и вероятно после ще измерят налягането на турбината и трябва да си покаже къде го боли пасатчето.
п.с. Не е нормално да няма тяга особено след 3000 оборота, трябва да дърпа прилично.
Другото е клапана за турбото
и трето турбото.
майсторите ще закачат на вагком и вероятно после ще измерят налягането на турбината и трябва да си покаже къде го боли пасатчето.
п.с. Не е нормално да няма тяга особено след 3000 оборота, трябва да дърпа прилично.
- KGL
- Мнения: 800
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако е след 97г. пасата е Б5. Но най добре на диагностика, защото иначе, причини много могат да се намерят. Има една тънка метална тръбичка под търбото по която минава масло. Случва се тя да се позашпуши (от отлагания да и да се намали и без това малкия диаметър) та тази тръбичка също води до проблеми с турбото.
- bugssy
- Мнения: 69
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Много четох за тези турбини, много хора се стряскат включително и аз добре де казват повечето турбото на 1.8 се разваля и тогава става ужас/ често се били разваляли/ дбре но искам да попитам турбините на ТДИ ако се развали какво става ...по евтно ли е и по здрави ли са дизелите от бензиновите турбини?
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
При мен проблема е, че когато искам да увелича оборотите, дори и да мина на по-ниска предавка, колата започва да се тормози около-2200 до 3000 оборота. Докат ги набера и баира вече е зад мен.
Вчера ходих до едно приятелче, има VAG. Даваше ми грешка 0561. Не знам какво значи. Та, той ми изчист грешката. Преди това заредих на една бензиностанция 100 октана. Сега ми се струва, че работи по-добре, но все още не знам дали се е оправил проблема. Всъщност моите притеснения започнаха оттам, че си мисля - щом колата е турбо, трябва да дърпа много, а не се случва. Мисля да сменя всички филтри и пак да тествам. След 1 седмица ще отида пак на VAG-a. Възможно ли е проблема да е от гърнета, катализатори и т.н. и нямаше ли този VAG да ми съобщи ако имам проблеми там? Има ли някой от вас схема на свързване на Турбото, всички маркучи и т.н.
Благодаря на всички. Скоро пак ще се включа, дано да се е оправил проблема.
Вчера ходих до едно приятелче, има VAG. Даваше ми грешка 0561. Не знам какво значи. Та, той ми изчист грешката. Преди това заредих на една бензиностанция 100 октана. Сега ми се струва, че работи по-добре, но все още не знам дали се е оправил проблема. Всъщност моите притеснения започнаха оттам, че си мисля - щом колата е турбо, трябва да дърпа много, а не се случва. Мисля да сменя всички филтри и пак да тествам. След 1 седмица ще отида пак на VAG-a. Възможно ли е проблема да е от гърнета, катализатори и т.н. и нямаше ли този VAG да ми съобщи ако имам проблеми там? Има ли някой от вас схема на свързване на Турбото, всички маркучи и т.н.
Благодаря на всички. Скоро пак ще се включа, дано да се е оправил проблема.
Провери си и дебитомера,на ваг-ком не се хваща,а е долу горе като консуматив при автомобилите на ВАГ групата и е много вероятно проблема ти да е от него,а не от турбото и управлението му .При заминал дебитомер,точно на празен ход вдига обороти ,а в движение почва да забива и не върви добре в по високи обороти.Иначе ако всичко е ок няма такъв филм с тежка кола и дъра бъра,турбината си вдига достатъчно налягане от 1750 и си се усеща осезателно .В случай че ви трябват 3000 оборота и нагоре за да си усетите турбините и да карате баирите ,нещо не е в ред.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравейте отново.
Вчера си смених ангренажа (комплект) и всички масла и филтри.
Засега върви по-добре, но пак не е според очакванията ми.
Майстор ми тества и турбината и каза, че се е спекла. Не разбрах какво значи. Каза ми, че или трябва да си купя нова, или втора ръка, или някой да се опита да я ремонтира. Какво ще кажете?
Вчера си смених ангренажа (комплект) и всички масла и филтри.
Засега върви по-добре, но пак не е според очакванията ми.
Майстор ми тества и турбината и каза, че се е спекла. Не разбрах какво значи. Каза ми, че или трябва да си купя нова, или втора ръка, или някой да се опита да я ремонтира. Какво ще кажете?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта