имам следния проблем. Като си пусна климатика на голфчето и като освободя от скорост, оборотите рязко падат и колата гасне. През зимата ми замръзна бензина и този проблем се появи без да пускам климатик
Проблем с климатика
Проблем с климатика
Здравейте колеги,
имам следния проблем. Като си пусна климатика на голфчето и като освободя от скорост, оборотите рязко падат и колата гасне. През зимата ми замръзна бензина и този проблем се появи без да пускам климатик
ходих да ми преинсталират софтуера на борд компютъра и от тогава нямах проблеми до сега .. докато не започнах да ползвам климатик. Някой да има има някакви идеи от какво може да е, защото в нашия хоби кар не могат да ми дадат смислен отговор ....
имам следния проблем. Като си пусна климатика на голфчето и като освободя от скорост, оборотите рязко падат и колата гасне. През зимата ми замръзна бензина и този проблем се появи без да пускам климатик
ataman написа:dxd написа:Това става при всички допълнително слагани климатици в Италия
и ти как избягваш този проблемзащото като карам в града е невъзможно, извънградско пердаша и почти не се налага да спирам, но в града ... спри, тръгни, спри ...
Е това е мизерията-ползвам го само извънградсо на дълги разстояния
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Колега при мен проблема се оказа в компресора.Върху буталата на компресора има тефлонов слой,който се износва с времето.Буталата започват да влизат накриво и компресора ''затяга''.Двигателя не може да го развърти и угасва.Решението е нов компресор(600лв.) или тефлонова добавка към фреона,която да създаде нов слой и да закрепи нещата временно(80лв.).В началото на следващият месец ще пробвам варианта с добавката.Виж тези теми,може да са ти от полза:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Благодаря колега, има много полезна информация в тези теми които ми даде, но при мен ме съмнява, че мача е друг. Този проблем се появи когато ходих да ми сложат софтуера отново, понеже бензина през зимата ми бе замръзнал и оборотите падаха на празен ход. С новия софтуер този проблем се реши, но сега като пусна климата и е на лице. Връщах се при човека който ми слага софтуера да видим какъв е слагал дали е бил точно за този модел, каза че друг нямал... колко е вярно не мога да ти кажа, чудя се дали има някакъв вариант да натоваря двигателя с нещо друго да не е компресора и да видя как ще се държат оборотите ..
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Re ...
Колега аз имах същия проблем с 2E и Диавия. Темата я има във форума!
Има кабел от климаткика към компютъра на колата закачаш го и се оправя!
Потърси из форума е темата!
От 3 години съм оправил проблема и няма грижи!
Има кабел от климаткика към компютъра на колата закачаш го и се оправя!
Потърси из форума е темата!
От 3 години съм оправил проблема и няма грижи!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 101 госта
