Г2 изхвърли греста от задна дясна

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ВАН
Мнения: 227
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 13:43
Автомобил: VW Golf II 1991 1.6 Keihin
Двигател: PN
Местоположение: София

Г2 изхвърли греста от задна дясна

Мнениеот ВАН » Вто 24 юни 2008 20:11


След извънградско каране 100км, пристигайки в София, видях това:

Изображение

Изображение

:shock
Дори не знам как да формулирам заглавието на темата.
Въпроса е : На някой, нещо подобно случвало ли се е? Възможно ли е "направи си сам" ремонт или си е за бокса? При движение не се усеща вибрация или шум.
ПС: Забравих да споделя, че на главината имаше капачка, а на джантата малък стандартен тас, които , както се вижда на снимката са изхвърчали.

Последна промяна от ВАН на Вто 24 юни 2008 22:39, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот airjohn » Вто 24 юни 2008 20:15


А да си сменял скоро накладки?


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Мнениеот MaRtiNsKi » Вто 24 юни 2008 20:16


Спокойно колега :) На мен няколко пъти ми е изхвърляло грес след като прекаля с количеството :) Щом няма шум и вибраций няма проблеми :)

airjohn написа:А да си сменял скоро накладки?


Колега не съм чувал накладките да изхвърлят греста :lol: . Сигурно колегата е смнял сам лагерите и е прекалил с греста ;)

Няма нищо страшно , само дето гадното е , че тръудно се чисти :)


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот airjohn » Вто 24 юни 2008 20:22


А чувал ли си тогава че като прегреят барабаните и греста става течна?


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Мнениеот MaRtiNsKi » Вто 24 юни 2008 20:23


airjohn написа:А чувал ли си тогава че като прегреят барабаните и греста става течна?


Абе тва ясно , ама ти чувал ли си , че като се пренатегне лагера почва да грее и да втечнява греста :lol:


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот airjohn » Вто 24 юни 2008 20:25


:shock


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Вто 24 юни 2008 20:25


Ще бъде по-лесно ако кажеш дали скоро си правил нещо по главина/лагер/заден мост ? :wink:


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Мнениеот MaRtiNsKi » Вто 24 юни 2008 20:52


Бързият написа:Ще бъде по-лесно ако кажеш дали скоро си правил нещо по главина/лагер/заден мост ? :wink:
:idea:


Потребителски аватар
intatto
Мнения: 115
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот intatto » Вто 24 юни 2008 20:54


mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Мнениеот MaRtiNsKi » Вто 24 юни 2008 20:58


intatto написа:ne e reguliran lagera


как така не е регулиран :roll:

п.п пиши на кирилица :!:


Потребителски аватар
ВАН
Мнения: 227
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 13:43
Автомобил: VW Golf II 1991 1.6 Keihin
Двигател: PN
Местоположение: София

Мнениеот ВАН » Вто 24 юни 2008 21:54


По колата през последната година (от както я имам) е сменяно само масло и възд.филтър. Нищо друго не е пипано (не се е налагало :roll: ). Ама ето че се обади.

Бързият написа:Ще бъде по-лесно ако кажеш дали скоро си правил нещо по главина/лагер/заден мост ? :wink:

Зимата карах с 15ки джанти, които на задните колела бяха без втулки, което може да е оказало някакво влияние, но мисля че щеше да има вибрации или поне да се обади по-рано.


airjohn написа:А да си сменял скоро накладки?

Не съм сменял. На ГТП, ноември месец, всичко беше наред.


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот airjohn » Вто 24 юни 2008 22:04


Провери на крик дали нямаш задържане в дясното задно колело(може да направиш сравнение с лявото).


Потребителски аватар
ВАН
Мнения: 227
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 13:43
Автомобил: VW Golf II 1991 1.6 Keihin
Двигател: PN
Местоположение: София

Мнениеот ВАН » Вто 24 юни 2008 22:09


airjohn написа:Провери на крик дали нямаш задържане в дясното задно колело(може да направиш сравнение с лявото).


Т.е., дали ако се движи свободно колелото (ляво или дясно), съпротивлението, което ми оказва е като при другото? Или не съм те разбрал правилно?

Утре сутрин ще напиша резултата.
Благодаря за бързите отговори.

ПС: Забравих да споделя, че на главината имаше капачка, а на джантата малък стандартен тас, които , както се вижда на снимката са изхвърчали.

Последна промяна от ВАН на Вто 24 юни 2008 22:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот airjohn » Вто 24 юни 2008 22:14


Ако задържа спирачката при отпуснат педал ,може това да е причината за загряване на главината и потичане на греста.Това може да се получи и от задържане на единия клон на ръчната(ако е клеясал). Успех!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 25 юни 2008 0:43


Добре, де! Ако задържа спирачката или се е прецакал лагера може да се втечни греста от нагряването.
Ама айде кажете ми какво общо има това с изхвърчалата капачка?!?
И моля, нека отговора не е 'Втечнила се е греста, почнала е да се испарява и налягането на газовете е истреляло капачката в небитието, отнасяйки със себе си таса и полвината задница на невинно БМВ, минаващо наблизо!'
Защото няма да ви повярвам! :lol: :lol:

Според мен сценария е бил следния:
Капачката си е била хлабава или лошо набита от време оно. Държал я е таса.
След като е паднал таса- паднала е и тя! :dontknow:

Какво следва от тук нататък - Отиваш, колега, до... Ауто+, примерно или до най-бизката морга. Взимаш си една капачка и една малка разфасовка бързооборотна грес. (Струва около 2 лева)
Сваляш шплента, коронната шайба и разиваш гайката. Сваляш и дистанционната шайба и измиваш всичко старателно с бензин или коресилин, за да се исчисти прахоляка, дето се е налепил.
Монтираш по обратния ред.
:idea: Внимавай с необходимия луфт на шайбата :idea:
Пълниш полвината нова капачка с прясно купената грес и затваряш старателно, като начукаш капачката по периферията за да легне плътно!
Ако се притесняваш, че няма да можеш да нацелиш луфта на шайбата може да измиеш с бензин и без да сваляш всичко, но шанса да остане прахоляк си съществува.
Добре почисти греста от гумата, защото тя разяжда каучука.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта