Добре, де! Ако задържа спирачката или се е прецакал лагера може да се втечни греста от нагряването.
Ама айде кажете ми какво общо има това с изхвърчалата капачка?!?
И моля, нека отговора не е 'Втечнила се е греста, почнала е да се испарява и налягането на газовете е истреляло капачката в небитието, отнасяйки със себе си таса и полвината задница на невинно БМВ, минаващо наблизо!'
Защото няма да ви повярвам!
Според мен сценария е бил следния:
Капачката си е била хлабава или лошо набита от време оно. Държал я е таса.
След като е паднал таса- паднала е и тя!
Какво следва от тук нататък - Отиваш, колега, до... Ауто+, примерно или до най-бизката морга. Взимаш си една капачка и една малка разфасовка бързооборотна грес. (Струва около 2 лева)
Сваляш шплента, коронната шайба и разиваш гайката. Сваляш и дистанционната шайба и измиваш всичко старателно с бензин или коресилин, за да се исчисти прахоляка, дето се е налепил.
Монтираш по обратния ред.

Внимавай с необходимия луфт на шайбата
Пълниш полвината нова капачка с прясно купената грес и затваряш старателно, като начукаш капачката по периферията за да легне плътно!
Ако се притесняваш, че няма да можеш да нацелиш луфта на шайбата може да измиеш с бензин и без да сваляш всичко, но шанса да остане прахоляк си съществува.
Добре почисти греста от гумата, защото тя разяжда каучука.