Съвет за студено палене

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
blueice
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Съвет за студено палене

Мнениеот blueice » Чет 19 юни 2008 21:49


Днес ми сложиха газ, и веднага възникнаха въпроси.Моля който има опит да помага.Полото е 1.043 карбуратор Pierburg 1B3.Плочката за газта е горна.Как трябва да паля сутрин (изобщо когато колата е студена) бензин-газ или си има чалъм за палене на газ директно.Притеснява ме авт.смукач като затвори клапата и ако не подавам с педала гасне :roll:
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 19 юни 2008 21:51


Най-добре е да си палиш на бензин и щом отлепи стрелката на температурата прехвърляй на газ :)


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Чет 19 юни 2008 21:52


и аз бях със същия проблем, само че моят карбуратор е дупчен, т.е. нямам плочка. приспособих клапата да не затваря докрай, а да има 1 см отвор. От тогава пали и студена на газ - е вярно от втория път.

ПС: Каква бутилка сложи, покажи някоя снимка!


Потребителски аватар
blueice
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blueice » Пет 20 юни 2008 8:37


Машинката е прав за паленето.Мислех че има и друг вариант по простичък.Трябва да обясня този сложен процес на жена ми защото тя кара колата.Сложих 15л тумбеста,най-добрия компромис.Събира се точно м/у бомбето на амортисьора и задницата,остава малко място за дребни багажни аксесоари :wink:


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Съб 21 юни 2008 14:32


не змам за карбуратора но аз при тези цени на бензина паля на бензин и веднага на газ...особено сега лятото..гори повече газ...ма бенза мноо скъп..


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Нед 22 юни 2008 21:28


Колега blueice, какво става, как е половера? Как пали, има ли проблеми? :roll:


gogobros
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 10 мар 2008 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лом
Контакти:

Re: Съвет за студено палене

Мнениеот gogobros » Пон 23 юни 2008 13:53


blueice написа:Днес ми сложиха газ, и веднага възникнаха въпроси.Моля който има опит да помага.Полото е 1.043 карбуратор Pierburg 1B3.Плочката за газта е горна.Как трябва да паля сутрин (изобщо когато колата е студена) бензин-газ или си има чалъм за палене на газ директно.Притеснява ме авт.смукач като затвори клапата и ако не подавам с педала гасне :roll:
Благодаря предварително!




Колега пали си на газ сега в топлото време нямаш ядове, като застудее ще си палиш на бензин но до тотава има време. :D


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Сря 25 юни 2008 17:20


колега а ти с вакумен изпарител ли си или си с електронен??? и моето Поло е същото и сега ще му слагам газчица и ме интересува с кой изпарител е по добре??? Пак съм с автоматичен смукач и краб 1B3 поло 1043HZ 1991г.???


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Сря 25 юни 2008 19:41


Изобщо не паля на бензин.Дори зимата по-лесно пали на газ, после прехвърлям на бензин докато се стабилизират оборотите.
На пиърбурга бях сложил малка пластина за да не затваря калапата на автоматичния докрай


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Чет 26 юни 2008 8:58


kingralf написа:колега а ти с вакумен изпарител ли си или си с електронен??? и моето Поло е същото и сега ще му слагам газчица и ме интересува с кой изпарител е по добре??? Пак съм с автоматичен смукач и краб 1B3 поло 1043HZ 1991г.???


Вакуумен :lol:


Потребителски аватар
toci_81
Мнения: 191
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 16:18
Автомобил: Golf 5 Plus TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Ботевград

палене

Мнениеот toci_81 » Нед 12 окт 2008 19:33


здр.моита джета когато е студено я пала на бензин и недаржи обороти и гасне на гас няма проблем.това е за6ото клапата на смука4а е леко отворена и е подобре колата като е на гас да баде отворена за6ото полесно влиза гас а на бензин трябва да е затворена за даржи обороти ас сам с пло4ка.пробвал сам и обратния ред по трудно пали на гас сутрин.джетата от гаража.


Потребителски аватар
oicho
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот oicho » Нед 26 окт 2008 20:50


и от такива машинации се случва да се задави колата със студена газ ...после въртиш на стартер акумолатора тръгнал леко на кино ... и айде още 200 лв


fasty
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fasty » Нед 26 окт 2008 21:32


При палене на студено на газ заминават мембраните на изпарителя . 6 месеца изкарват ,ако карате всеки ден колата .Може да запалите на газ и на -17 % но на отворена клапа и съвсем леко подаване на газ на педала докато позагрее . Ако я изфорсирате гасне и после само топла вода в/у изпарителя ви оправя .



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта