Голф 4 1.8Т - махане на катализатор?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Голф 4 1.8Т - махане на катализатор?

Мнениеот MK4 » Сря 25 юни 2008 19:16


Мисля да го махам, все пак е на 8 години колата и ме интересува безболезнено ли е махането, в смисъл да не се окаже че е от тези с по няколко ламбда сонди една преди и една след катализатора?




Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Сря 25 юни 2008 20:12


Приятелката ми има Ауди А3 1.8Т(AGU) и се оказа че катализатора отвътре е матален или дефакто несе запушва като керамичните и живота му е в пъти повече от керамичните.Другото лошо за теб е че и неможеш даму вземеш никакви пари защото неги изкупуват.
Единственото нещо заради което има смисъл дасе маха при теб е ако искаш да бяга повече,защото найстина има осезаема разлика :wink: :wink:


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Сря 25 юни 2008 23:09


ами как така хем не се запушва, хем като го махна ше бяга повече, аз мисля че точно като е запушен спъва колата. Иначе 120 лв ми дават за него, но не това е важното, просто не искам да спъва колата, ако го прави

П.С.
на приятелката ти махнаха ли го катализатора, някакви усложнения с ламбда сонди и т.н.?
По добре ли върви с резонатор на мястото на катализатора?


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Сря 25 юни 2008 23:21


MK4 написа:ами как така хем не се запушва, хем като го махна ше бяга повече, аз мисля че точно като е запушен спъва колата. Иначе 120 лв ми дават за него, но не това е важното, просто не искам да спъва колата, ако го прави

П.С.
на приятелката ти махнаха ли го катализатора, някакви усложнения с ламбда сонди и т.н.?
По добре ли върви с резонатор на мястото на катализатора?

Ами махнах го и си го запазихме,а есествено върви повече-едно съпротивление на газовете по малко.На мястото му права тръба и никакви ламбдсонди няма долу до катализатора,такаче смело махай ако си решил.
А как така ти дават 120лв. за метален кат.незнам :shock :shock


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Сря 25 юни 2008 23:29


така каза човека катализатор от голф 1.8 турбо 120 лв, иначе аз мисля резонатор да сложа, че на предишната кола като смених катализатора с тръба стана осезаемо по-шумна

П.С.
къде го махнахте и какво Фи тръба сложихте?


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Сря 25 юни 2008 23:36


Ами тук във Варна го махнахме,а тръбата си беше големичка като оригиналното ''фи''
А колкото до шума ние това целяхме,моята искаше колата да реве,но дори и след като махнахме кат. колата си остана все така тихичка :idea:


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Сря 25 юни 2008 23:59


Dorian написа:Ами тук във Варна го махнахме,а тръбата си беше големичка като оригиналното ''фи''
А колкото до шума ние това целяхме,моята искаше колата да реве,но дори и след като махнахме кат. колата си остана все така тихичка :idea:


а имаш ли идея колко е оригиналното Фи, 55мм?


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Чет 26 юни 2008 9:05


MK4 написа:
Dorian написа:Ами тук във Варна го махнахме,а тръбата си беше големичка като оригиналното ''фи''
А колкото до шума ние това целяхме,моята искаше колата да реве,но дори и след като махнахме кат. колата си остана все така тихичка :idea:


а имаш ли идея колко е оригиналното Фи, 55мм?

Ами дати кажа незнам колко фи е,но си пасна идеално с другите тръби :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 24 ное 2010 12:15


Да вдигна темата от прахта.Да разбирам ли ,че махането на катализатора на 1.8Т не носи последсвия за електрониката (ламбда....).Като се слага права тръба откача ли се катализатора за да не изгори?


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т

Мнениеот skotis » Сря 24 ное 2010 12:33


Аз моя го махнах преди по-малко от месец в Ем комплект 33, даже имаме колега от форума там- Найден се казва. Като отидеш търси него ;) Колегата е супер точен и прецизен. След махането на катализатора, който се оказа метален, както на колегата по-горе и слагането на резонатор (който си е права тръба кажи речи) шумът не се увеличи, последствия - никакви, разхода падна, вървежа - май има разлика наистина.

колата е 1.8т (AGU motor)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 24 ное 2010 13:42


Колко пари и време отне процедурата.Аз предпочитам да ръгна права тръба ,защото резонаторите гният зверски.


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т

Мнениеот skotis » Сря 24 ное 2010 14:19


50 лв., 10 минути :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 24 ное 2010 15:50


Откачаха ли ламбдата да не се прецака от топлината?Всъщност къде е ламбдата на AGU мотора?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т

Мнениеот nasko1978 » Сря 24 ное 2010 15:53


На Пасат AWT 1.8T също е метален.Няма проблем след махането!


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т

Мнениеот skotis » Сря 24 ное 2010 16:13


Rabbit_TDI написа:Откачаха ли ламбдата да не се прецака от топлината?Всъщност къде е ламбдата на AGU мотора?


20 см преди катализатора. Незнам дали я откачаха.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bheart, Bing [Bot] и 83 госта