Голф 4 1.8Т - махане на катализатор?
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Голф 4 1.8Т - махане на катализатор?
Мисля да го махам, все пак е на 8 години колата и ме интересува безболезнено ли е махането, в смисъл да не се окаже че е от тези с по няколко ламбда сонди една преди и една след катализатора?
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Приятелката ми има Ауди А3 1.8Т(AGU) и се оказа че катализатора отвътре е матален или дефакто несе запушва като керамичните и живота му е в пъти повече от керамичните.Другото лошо за теб е че и неможеш даму вземеш никакви пари защото неги изкупуват.
Единственото нещо заради което има смисъл дасе маха при теб е ако искаш да бяга повече,защото найстина има осезаема разлика

Единственото нещо заради което има смисъл дасе маха при теб е ако искаш да бяга повече,защото найстина има осезаема разлика


- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
ами как така хем не се запушва, хем като го махна ше бяга повече, аз мисля че точно като е запушен спъва колата. Иначе 120 лв ми дават за него, но не това е важното, просто не искам да спъва колата, ако го прави
П.С.
на приятелката ти махнаха ли го катализатора, някакви усложнения с ламбда сонди и т.н.?
По добре ли върви с резонатор на мястото на катализатора?
П.С.
на приятелката ти махнаха ли го катализатора, някакви усложнения с ламбда сонди и т.н.?
По добре ли върви с резонатор на мястото на катализатора?
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
MK4 написа:ами как така хем не се запушва, хем като го махна ше бяга повече, аз мисля че точно като е запушен спъва колата. Иначе 120 лв ми дават за него, но не това е важното, просто не искам да спъва колата, ако го прави
П.С.
на приятелката ти махнаха ли го катализатора, някакви усложнения с ламбда сонди и т.н.?
По добре ли върви с резонатор на мястото на катализатора?
Ами махнах го и си го запазихме,а есествено върви повече-едно съпротивление на газовете по малко.На мястото му права тръба и никакви ламбдсонди няма долу до катализатора,такаче смело махай ако си решил.
А как така ти дават 120лв. за метален кат.незнам


- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
MK4 написа:Dorian написа:Ами тук във Варна го махнахме,а тръбата си беше големичка като оригиналното ''фи''
А колкото до шума ние това целяхме,моята искаше колата да реве,но дори и след като махнахме кат. колата си остана все така тихичка
а имаш ли идея колко е оригиналното Фи, 55мм?
Ами дати кажа незнам колко фи е,но си пасна идеално с другите тръби

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т
Да вдигна темата от прахта.Да разбирам ли ,че махането на катализатора на 1.8Т не носи последсвия за електрониката (ламбда....).Като се слага права тръба откача ли се катализатора за да не изгори?
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т
Аз моя го махнах преди по-малко от месец в Ем комплект 33, даже имаме колега от форума там- Найден се казва. Като отидеш търси него
Колегата е супер точен и прецизен. След махането на катализатора, който се оказа метален, както на колегата по-горе и слагането на резонатор (който си е права тръба кажи речи) шумът не се увеличи, последствия - никакви, разхода падна, вървежа - май има разлика наистина.
колата е 1.8т (AGU motor)

колата е 1.8т (AGU motor)
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т
Колко пари и време отне процедурата.Аз предпочитам да ръгна права тръба ,защото резонаторите гният зверски.
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т
50 лв., 10 минути 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т
Откачаха ли ламбдата да не се прецака от топлината?Всъщност къде е ламбдата на AGU мотора?
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т
На Пасат AWT 1.8T също е метален.Няма проблем след махането!
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т
Rabbit_TDI написа:Откачаха ли ламбдата да не се прецака от топлината?Всъщност къде е ламбдата на AGU мотора?
20 см преди катализатора. Незнам дали я откачаха.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта