МЕТАН или ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ?
- bugssy
- Мнения: 69
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
МЕТАН или ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ?
Газов инжекцион или метанова уредба.Кое е по удачния вариант...искам да ви попитам по този вапрос да ми дадете съвет...казва ли са ми че двигателят с метанова уредба е доста по тромав от колкото на газ това вярно ли е? Ускорението как е? ПОмогнете при избора на икономично гориво....
- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
- gozzu
- Мнения: 173
- Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
- Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
- Двигател: BDE 2002 г
- Местоположение: София
Ако искаш икономия на метана е с около 30% по-евтино от пропан бутана, а за вървенето и на двете се губи мощност. Аз съм на метан с аванс процесор и не мога да кажа, че не е спъната колата, но не съм я карал на пропан бутан за да мога да направа сравнение.
Забравям за загубата на мощност при мисълта,че минавам 300 и отгоре километра извънградско с 15лв.
А за цените, в София BRC-метан обикновено е 550лв. с монтаж без бутилките, а за метанов инжекцион 1550лв. с монтаж без бутилките, газовия беше 1050 или 1150лв. аванспроцесора е 120лв.
това са цените в сервиза където ми монтираха на мен уредбата, аз сложих втора употреба бутилки по 8лв. литъра платих за тях и 21лв. за теста.
Неудобството на метана е, че са тежки бутилките и според мен е удачен за по-големи автомобили и все още няма достатъчно метан станциий в страната.
Забравям за загубата на мощност при мисълта,че минавам 300 и отгоре километра извънградско с 15лв.
А за цените, в София BRC-метан обикновено е 550лв. с монтаж без бутилките, а за метанов инжекцион 1550лв. с монтаж без бутилките, газовия беше 1050 или 1150лв. аванспроцесора е 120лв.
това са цените в сервиза където ми монтираха на мен уредбата, аз сложих втора употреба бутилки по 8лв. литъра платих за тях и 21лв. за теста.
Неудобството на метана е, че са тежки бутилките и според мен е удачен за по-големи автомобили и все още няма достатъчно метан станциий в страната.
- Jango_gd
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 9:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Луковит
Az sy6to stoq pred tazi dilema, kupih si passat 4 97 g. , no karam slujebno VW CADDY na metan i imam pogled gore dolu.Problema na metana e 4e sa tejki butilkite i ako pytuvate na dylyg pyt trqbva da se 4udite kade da zarejdate. Ina4e za vyrvene nqma problemi - 180 sam vdigal sa cady-to, no vse pak to si e fabri4no s metan.A 6to se otnasq do razhoda mnogo zavisi kolko go nastypva6.Az karam po byrzi4ko i mi dava sredno okolo 6.5-7 kd/100 pri cena 1.39 za kg(za Blagoevgrad)
- bugssy
- Мнения: 69
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Jango_gd написа:Az sy6to stoq pred tazi dilema, kupih si passat 4 97 g. , no karam slujebno VW CADDY na metan i imam pogled gore dolu.Problema na metana e 4e sa tejki butilkite i ako pytuvate na dylyg pyt trqbva da se 4udite kade da zarejdate. Ina4e za vyrvene nqma problemi - 180 sam vdigal sa cady-to, no vse pak to si e fabri4no s metan.A 6to se otnasq do razhoda mnogo zavisi kolko go nastypva6.Az karam po byrzi4ko i mi dava sredno okolo 6.5-7 kd/100 pri cena 1.39 za kg(za Blagoevgrad)
А да те попитам за пасата има6 ли оплаквания от колко време го караш и какви ремонти си правил по него?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта