и все пак са хидравлични като свалях тенекиения капак ги видях, но не трака като дезел.
Питане за повдигачи
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
- jagler
- Мнения: 1216
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Лошото в случая е че дори и да ги смениш не знаеш на какви ментета ще попаднеш както стана при мен...няколко повдигача блокираха от новите уж INA бяха и те и тогава става лошо не можеш запали ,защото не натискат клапаните.И аз пак си върнах старите добре че си ги пазих...
Тук в БГ. нищо не е оригинално дори и в ремониран сервиз...по-добре пробвай с друго масло...като марка ,че и те само ментета са се навъдили 
- reactiven
- Мнения: 240
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Питане за повдигачи
joker написа:Краси Кунчев написа:Карам колата си с масло 15-w40 но сутрин ми изтракват на студено повдигачите.Ако сложа масло 10-w40 ще спрат ли да изтропват когато колата е студена.
би трябвало с 10W40 да спрат да тракат тъй като при по-ниски температури има по-малък вискозитет от 15W40 и маслената помпа по-бързо го качва до повдигачите......ефекта е особено отчетлив зимата....проверено е !!!!!Иначе при загрял ДВГ и двата вида масла са с еднакъв вискозитет....
10W40 ....това е твоето масло....
А иначе е нормално за 1-2 сек да притракат при запалване......но ако това може да се избегне е по-добре....
Ако са с еднакъв вискозитет при загрял двигател , защо на всички таблици дават 10в40 до +35' а 15в40 до +40' / говорим за околна температура, разбира се /? Винаги съм се питал това.
- kristinobal
- Мнения: 181
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Питане за повдигачи
reactiven написа:joker написа:Краси Кунчев написа:Карам колата си с масло 15-w40 но сутрин ми изтракват на студено повдигачите.Ако сложа масло 10-w40 ще спрат ли да изтропват когато колата е студена.
би трябвало с 10W40 да спрат да тракат тъй като при по-ниски температури има по-малък вискозитет от 15W40 и маслената помпа по-бързо го качва до повдигачите......ефекта е особено отчетлив зимата....проверено е !!!!!Иначе при загрял ДВГ и двата вида масла са с еднакъв вискозитет....
10W40 ....това е твоето масло....
А иначе е нормално за 1-2 сек да притракат при запалване......но ако това може да се избегне е по-добре....
Ако са с еднакъв вискозитет при загрял двигател , защо на всички таблици дават 10в40 до +35' а 15в40 до +40' / говорим за околна температура, разбира се /? Винаги съм се питал това.
А сега седни и помисли за стартовата температура (сиреч на околната среда) и температурата на загрял ДВг.....и чети внимателно постовете на другите....и най-вече чети публикуваните в раздел ПОЛЕЗНИ статии за маслата!!!!!
И прочети какво ознават двете цифрички.....отговорът ще си го дадеш сам!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
kristinobal написа:С по-гъстото масло помпата би трябволо по-бързо да вдигне налягане до повдигачите. Нали след като загрее колата налягането на маслото пада понеже маслото се загрява и става по течливо.На всяка кола която има манометър за масло може да се види това.
Простичък експеримент......напълни спринцовка с желе и с вода и я свържи с тънко маркуче.....а опитай да видиш кое ще се качи по-бързо нагоре....водата или желето....за по-големия вискозитет трябва по-голямо налягане и действително дава по-голямо налягане,но трябва повече време докато се достигнат тези стойностите на налягането необходими да се изтласка субстанцията нагоре.....затова в студено състояние при по-гъсто масло повдигачите тракат....просто трябва им по-дълго време да се напълнят....
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
- reactiven
- Мнения: 240
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Питане за повдигачи
joker написа:reactiven написа:joker написа:Краси Кунчев написа:Карам колата си с масло 15-w40 но сутрин ми изтракват на студено повдигачите.Ако сложа масло 10-w40 ще спрат ли да изтропват когато колата е студена.
би трябвало с 10W40 да спрат да тракат тъй като при по-ниски температури има по-малък вискозитет от 15W40 и маслената помпа по-бързо го качва до повдигачите......ефекта е особено отчетлив зимата....проверено е !!!!!Иначе при загрял ДВГ и двата вида масла са с еднакъв вискозитет....
10W40 ....това е твоето масло....
А иначе е нормално за 1-2 сек да притракат при запалване......но ако това може да се избегне е по-добре....
Ако са с еднакъв вискозитет при загрял двигател , защо на всички таблици дават 10в40 до +35' а 15в40 до +40' / говорим за околна температура, разбира се /? Винаги съм се питал това.
А сега седни и помисли за стартовата температура (сиреч на околната среда) и температурата на загрял ДВг.....и чети внимателно постовете на другите....и най-вече чети публикуваните в раздел ПОЛЕЗНИ статии за маслата!!!!!
И прочети какво ознават двете цифрички.....отговорът ще си го дадеш сам!
СЕДХАХ ,ПОМИСЛИХ И СЕ ПОЧЕСАХ! АМА на освен да се задавя от милионите удивителни знаци които ползваш , нищо не ми хрумна друго.Та не се заяждам , но все пак обясни ми следната диаграма: http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... 519&page=3
-
theultimate
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Моите повдигачи също чукат, хем сипах хубаво масло - Fuchs, незнам колко гъсто мисля че 15w-40, по каталог ми го дадоха. Общо взето чукат докато стрелката за температурата стигне точно на средата. Не ми е особен проблем, тъй като винаги слушам музика и рядко им обръщам внимание, но има ли проблем ако се кара така?
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: Питане за повдигачи
[quote="Краси Кунчев"]Карам колата си с масло 15-w40 но сутрин ми изтракват на студено повдигачите.Ако сложа масло 10-w40 ще спрат ли да изтропват когато колата е студена.[/quote
същия проблем и аз имах преди години.....смених маслото според изискванияте на завода мисля че беше 505 00 и тракането което го имаше докато е студен двигатела изчезна.
същия проблем и аз имах преди години.....смених маслото според изискванияте на завода мисля че беше 505 00 и тракането което го имаше докато е студен двигатела изчезна.
-
theultimate
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
joker написа:kristinobal написа:С по-гъстото масло помпата би трябволо по-бързо да вдигне налягане до повдигачите. Нали след като загрее колата налягането на маслото пада понеже маслото се загрява и става по течливо.На всяка кола която има манометър за масло може да се види това.
Простичък експеримент......напълни спринцовка с желе и с вода и я свържи с тънко маркуче.....а опитай да видиш кое ще се качи по-бързо нагоре....водата или желето....за по-големия вискозитет трябва по-голямо налягане и действително дава по-голямо налягане,но трябва повече време докато се достигнат тези стойностите на налягането необходими да се изтласка субстанцията нагоре.....затова в студено състояние при по-гъсто масло повдигачите тракат....просто трябва им по-дълго време да се напълнят....
евала . много си прав ЖОКЕР
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта
