

Danny boy написа:vvk79 написа:Здраейте Радо познаваш ли някой със сложен ТАП на Пасат за да ни информира каква е разликата
Здравей, аз съм с тап и то от скоро и мога да ти кажа следното:
1.разхода ми понамаля с около 1л-2л в града.
2.скоростите ми станаха дълги както на бензин и колата не реве на умряло кога включа 3 примерно.
3.динамиката се подобри една идея в ниските 2-3000об.
4.Още не съм я пробал извън града ама и тва ще стане.
Няма да споменавам марка да не се сметне за реклама или лансиране,иначе съм напълно дет се вика страничен наблюдател.
Ивод аз съм доволен.
5.Лични наблюдения ускорение 0-100бензин 1,8 моно пасат14сек,0-100 на газ около15сек.
cristooo написа:на мен ми настроиха запалването, ама нито VAG-COM видях, нито букси, нито сервизен режим, та съм малко озадачен и притеснен... просто един голям диагностичен уред (SUN май пишеше на него), сложиха датчика на кабела на първи цилиндър, светнаха със стробоскопа, врътнаха делкото и на SUN-а изписа някакви градусиобаче такова нещо като диатностичен режим не видях, даже не разбрах къде трябва да ми е буксата за този кабел
cristooo написа:за да не отварям нова тема искам да попитам тук - четох тук във форума малко за VAG-COM софтуера и интерфейсните кабели - на мен за Пасат '95 1.8 ABS каква версия кабел и софтуер ми трябва - чувствам се като слепец да не мога сам да си диагностицирам колата, да си коригирам проблемите и да завися само от "майстори" (например, свети ми и лампичката на АБС-а и трябва да ходя при някой дето я разбира, я не, да ми умува какво не ми е в ред точно, а компа по кабела трябва всичката болка сам да си каже)
софтуера сигурно ще намеря откъде да си го дръпна стига да знам какво да търся
ако някой има по линкове с по-детайлна информация относно работата, версиите и т.н. на тези кабели и програми, ще се радвам да ми ги пусне
vvk79 написа:Danny boy написа:vvk79 написа:Здраейте Радо познаваш ли някой със сложен ТАП на Пасат за да ни информира каква е разликата
Здравей, аз съм с тап и то от скоро и мога да ти кажа следното:
1.разхода ми понамаля с около 1л-2л в града.
2.скоростите ми станаха дълги както на бензин и колата не реве на умряло кога включа 3 примерно.
3.динамиката се подобри една идея в ниските 2-3000об.
4.Още не съм я пробал извън града ама и тва ще стане.
Няма да споменавам марка да не се сметне за реклама или лансиране,иначе съм напълно дет се вика страничен наблюдател.
Ивод аз съм доволен.
5.Лични наблюдения ускорение 0-100бензин 1,8 моно пасат14сек,0-100 на газ около15сек.
Един два литра икономия в града ми звучи много добре колко ти е бил разхода преди тапа и сега колко ти е със тапа?
radotom написа:Здравей, колега.
По всичко изглежда, че проблема ти идва от прекалено голямо испреварване на делкото.
Има едно оптимално положение, при което колата върви най-добре и стабилно при най-нисък разход. Насоро врътнах испреварването на един колега от Пловдив тийм, който на газ караше на 0* преди ГМТ!!![]()
. Резултата беше, че колата тръгна, а разхода спадна с 1.5-2л газ!
Вярно е, обаче, че вървежа и разхода ще се скапе и при прекалено голямо испреварване. То би довело точно до детонациите, които се получават при теб, от там лошо изгаряне, липса на мощност, голям разход и възможна повреда по двигателя!
Стандартно от завода производител нашите автомобили излизат с аванс 6* преди ГМТ. Това не е оптималното за двигателя, но се презапасяват заради вероятността да бъде заредено гориво с много ниско октаново число и възможни детонации.
Газта работи при по-голямо испреварване- 12-15*. Това пък идва много за бензин. Ако искаш да се движиш добре и на двата вида гориво необходимо е да инвестираш още малко и да си монтираш ТАП (Тайм Адванс Процесор), който ти променя момента на подаване на искрата, в зависимост от горивото, което се ползва в момента.
За момента можеш леко да върнеш делкото в посока, обратна на часовниковата стрелка, но имай предвид, че оптималното положение се нацелва много трудно. 1мм ъглово завъртане на делкото отговаря на около 5*-6* промяна в момента на искрата.
Според мен правилния вариант е да отидеш на ЕЛКОН, при майсторче, който наистина знае какво прави, да ти настрои колата да върви добре на бензин (7*-8*), за да усетиш истинската й сила и после да започнеш да си играеш с настройките за газ. Пак чрез делкото и кранчетата.
Имай предвид, че газта е особено чувствителна към достъпа на въздух в цилиндрите и въздушния филтър не трябва да го забравяш за повече от 4-5к Км.
joker написа:И да не забравиш при центровка да вкараш компютъра в авариен режим...иначе кой знае каква файда няма!
bachest написа:Ах центровки, центровки. ....
bachest написа:След успешното свързване и инициализиране на двигателя се появява нов прозорец.
От него натискаме Basic Settings
От новия прозорец натискаме Up бутона и това е
Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта