Пропушва при студен старт на двигателя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
caby
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:32
Автомобил: VW CADDY Ecofuel 08g
Двигател: BSX
Местоположение: Добрич

Пропушва при студен старт на двигателя

Мнениеот caby » Съб 28 юни 2008 9:06


Здравейте колеги. От как съм купил колата ми пропушва при студен старт на двигателя, след което се оправя.Колата е Golf 1,8 GT 90коня.Разхода ми е сносен 8 извънградско ,не ми харчи масло , държи си обороти на празен ход 900-1000.Нямам газово.Смених свещи 4 полюсни , капачка на делкото , палец , датчика които е на тройника ,но проблема си остана.Имам съмнение че ми обогатява горивото и от там пуши при студен старт.Защо обогатява сместа , и ако наистина е това причината как мога да оправя проблема.Благодаря предварително




Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fill » Съб 28 юни 2008 9:35


Какъв цвят е пушека ?


caby
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:32
Автомобил: VW CADDY Ecofuel 08g
Двигател: BSX
Местоположение: Добрич

Мнениеот caby » Съб 28 юни 2008 9:41


Пушека е тъмно син , може би и черен.Не съм сигурен


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 28 юни 2008 9:56


Щом не губиш масло - карай си така.
Ако почнеш да губиш масло - гумички на клапани.
Тежък вариант - сегменти.


caby
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:32
Автомобил: VW CADDY Ecofuel 08g
Двигател: BSX
Местоположение: Добрич

Мнениеот caby » Пон 30 юни 2008 8:54


Значи вчера направих продължителен пробег , около 700 км с един приятел който караше зад мен.През целия път от ауспуха на голфа не е излизал черен дим , дори и при рязко ускорение на автомобила.На другия ден проверих маслото и се оказа че нивото му не се е променило.Това ме навежда на мисълта че не харчи масло колицата.И отново тази сутрин пропуши при студен старт , след което няма проблеми.За мен си остава че сместа сутрин е преобогатена и не може да се не може да се възпламени ефективно.
Кажете колеги какъв може да е проблема.Благодаря предварително


milenhp
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 12:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот milenhp » Пон 30 юни 2008 10:13


Имах и аз като твоя проблем.При мен се указа неработещ дат4ик за входящия вьздух показваше 0 гр.Лъготи компа и тои подавал пове4е гориво поне така ми обясниха.По4истиха клемите със спрей и заработи,от тогава и проблема из4езна.


caby
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:32
Автомобил: VW CADDY Ecofuel 08g
Двигател: BSX
Местоположение: Добрич

Мнениеот caby » Пон 30 юни 2008 10:59


Къде се намира тоя датчик , и съответно коя клема трябва да почистя или поне да видя дали дсичко е наред.Какви стойности трябва да има тоя датчик.Питам за да му проверя съпротивлението при различна температура.Логично е ако тоя датчик лъже в температурата, и компа да обогатява сместа.Благодаря


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

!!!!!

Мнениеот valkilmera » Пон 30 юни 2008 17:12


Колега -Не се притеснявай за това,и аз имам същият проблем с Пасата 1,8ми-90кс,карам го така 5 години,но при мен си харчи съвсем малко масло...
Имам и голф 3 същият мотор при него няма проблеми но съм забелязал че когато спра под наклон и колата стои над 18часа пропушва малко но си карам така....
Аз съм на мнение ,че щом няма никъкви проблеми колата не трябва да се разбутва.... yoda :012:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 01 юли 2008 6:46


Гумички на клапаните за смяна със сигурност....най-вероятно и водачи...симптомът е много типичен(в покой покрай разбития водачи и износената гумичка се стича масло в цилиндъра....палиш изпушва веднъж и повече не пуши,защото движението на стеблото на клапана не позволява да се стече толкова масло колкото в покой)....има писано много по въпроса...
Изхода....смяна само на гумички....половин решение(за 10 000-15 000 км)....най-доброто -сваляне на главата шлайф,смяна на водачите и припасване на клапаните.....и си готов за още 300 000 км....
Всичко съм го проверил на собствен гръб и гарантирам за написаното...


caby
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:32
Автомобил: VW CADDY Ecofuel 08g
Двигател: BSX
Местоположение: Добрич

Мнениеот caby » Вто 01 юли 2008 6:54


:shocked Доста ме изплаши колега.Има логика в мнението ти,защото само при продължителен престой изпушва , което означава че от някъде се стича масло.Като за начало ще опитам с гумички.Тя колата и без това си е на 280000 км . :banghead: .Лесно ли става смяната на гумичките .В смисъл ще мога ли сам да се справя.Благодаря


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 01 юли 2008 6:56


caby написа::shocked Доста ме изплаши колега.Има логика в мнението ти,защото само при продължителен престой изпушва , което означава че от някъде се стича масло.Като за начало ще опитам с гумички.Тя колата и без това си е на 280000 км . :banghead: .Лесно ли става смяната на гумичките .В смисъл ще мога ли сам да се справя.Благодаря


без проблем...отваряш капака и ги сменяваш...за 2 мин работа е... :shock

1. Не се плаши....напълно нормален ремонт е това и все пак се иска кадърен майстор...

2. Сам няма да можеш да се справиш от написаното до сега ми се струва, че нямаш представа за нещата...

3. Колко масло губиш от смяна до смяна?


caby
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:32
Автомобил: VW CADDY Ecofuel 08g
Двигател: BSX
Местоположение: Добрич

Мнениеот caby » Вто 01 юли 2008 7:05


Като се има в предвид че карам и Ауди 80 от 7 години и него си го правя сам , без смяна на гумички разбира се.А мотора на Голфа е 95% същия мисля да се справя и сам. Не мога да кажа колко масло губя,защото имам колата от 6 месеца.Преди 3 смених маслото с Мобил 15В40 и не съм забелязал да ми дърпа масло. И все пак ще мога ли да се справя с гумичките.Не мога да открия такава тема.Дайте малко инфо.Благодаря


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 01 юли 2008 7:50


не е толкова лесно и просто.....но не е и страшно...
Без смяна на водачите на клапаните няма да се размине рано или късно....по-добре сега пълен сервиз на главата отколкото половинчати работи.....и както каза chefito един добър майстор + 200 лв и си готов....
Разбира се и само гумичките можеш да смениш....ефект за около максимум 20 000 км и пак ще пуши,защото при разбити водачи гумичките не изпълняват пълноценно уплътнителната си функция...


caby
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:32
Автомобил: VW CADDY Ecofuel 08g
Двигател: BSX
Местоположение: Добрич

Мнениеот caby » Вто 01 юли 2008 8:00


Благодаря колеги.Ценя мнението ви.В близките дни ще се заема с проблема и се надявам да попадна на добър майстор.Знаех си че ще се окаже проблем тоя пушек, мам.. му :banghead: love.vw


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 01 юли 2008 8:38


caby написа:Благодаря колеги.Ценя мнението ви.В близките дни ще се заема с проблема и се надявам да попадна на добър майстор.Знаех си че ще се окаже проблем тоя пушек, мам.. му :banghead: love.vw

Сервизът на главата да ти го направят в КООРТЕХ -Варна(цехът е срещу затвора)....перфектни са(само с това се занимавата) и ги търсят от цяла България....но главата трябва да е свалена и напълно разглобена.....140 лв е пълният сервиз(шлайф на главата,райбероване и припасване на кланите,нови водачи(техни).....трябват ти нови:гарнитура за главата,гарнитури за изпускателните и всмукателните колектори,гумички,гарнитура за капака на клапаните...може и водачи,но КООРТЕХ слагат тяхно производство..поне не са менте).....успех



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта