Пропушва при студен старт на двигателя
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:32
- Автомобил: VW CADDY Ecofuel 08g
- Двигател: BSX
- Местоположение: Добрич
Пропушва при студен старт на двигателя
Здравейте колеги. От как съм купил колата ми пропушва при студен старт на двигателя, след което се оправя.Колата е Golf 1,8 GT 90коня.Разхода ми е сносен 8 извънградско ,не ми харчи масло , държи си обороти на празен ход 900-1000.Нямам газово.Смених свещи 4 полюсни , капачка на делкото , палец , датчика които е на тройника ,но проблема си остана.Имам съмнение че ми обогатява горивото и от там пуши при студен старт.Защо обогатява сместа , и ако наистина е това причината как мога да оправя проблема.Благодаря предварително
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:32
- Автомобил: VW CADDY Ecofuel 08g
- Двигател: BSX
- Местоположение: Добрич
Значи вчера направих продължителен пробег , около 700 км с един приятел който караше зад мен.През целия път от ауспуха на голфа не е излизал черен дим , дори и при рязко ускорение на автомобила.На другия ден проверих маслото и се оказа че нивото му не се е променило.Това ме навежда на мисълта че не харчи масло колицата.И отново тази сутрин пропуши при студен старт , след което няма проблеми.За мен си остава че сместа сутрин е преобогатена и не може да се не може да се възпламени ефективно.
Кажете колеги какъв може да е проблема.Благодаря предварително
Кажете колеги какъв може да е проблема.Благодаря предварително
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
!!!!!
Колега -Не се притеснявай за това,и аз имам същият проблем с Пасата 1,8ми-90кс,карам го така 5 години,но при мен си харчи съвсем малко масло...
Имам и голф 3 същият мотор при него няма проблеми но съм забелязал че когато спра под наклон и колата стои над 18часа пропушва малко но си карам така....
Аз съм на мнение ,че щом няма никъкви проблеми колата не трябва да се разбутва....

Имам и голф 3 същият мотор при него няма проблеми но съм забелязал че когато спра под наклон и колата стои над 18часа пропушва малко но си карам така....
Аз съм на мнение ,че щом няма никъкви проблеми колата не трябва да се разбутва....


- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Гумички на клапаните за смяна със сигурност....най-вероятно и водачи...симптомът е много типичен(в покой покрай разбития водачи и износената гумичка се стича масло в цилиндъра....палиш изпушва веднъж и повече не пуши,защото движението на стеблото на клапана не позволява да се стече толкова масло колкото в покой)....има писано много по въпроса...
Изхода....смяна само на гумички....половин решение(за 10 000-15 000 км)....най-доброто -сваляне на главата шлайф,смяна на водачите и припасване на клапаните.....и си готов за още 300 000 км....
Всичко съм го проверил на собствен гръб и гарантирам за написаното...
Изхода....смяна само на гумички....половин решение(за 10 000-15 000 км)....най-доброто -сваляне на главата шлайф,смяна на водачите и припасване на клапаните.....и си готов за още 300 000 км....
Всичко съм го проверил на собствен гръб и гарантирам за написаното...
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:32
- Автомобил: VW CADDY Ecofuel 08g
- Двигател: BSX
- Местоположение: Добрич


- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
caby написа::shocked Доста ме изплаши колега.Има логика в мнението ти,защото само при продължителен престой изпушва , което означава че от някъде се стича масло.Като за начало ще опитам с гумички.Тя колата и без това си е на 280000 км ..Лесно ли става смяната на гумичките .В смисъл ще мога ли сам да се справя.Благодаря
без проблем...отваряш капака и ги сменяваш...за 2 мин работа е...

1. Не се плаши....напълно нормален ремонт е това и все пак се иска кадърен майстор...
2. Сам няма да можеш да се справиш от написаното до сега ми се струва, че нямаш представа за нещата...
3. Колко масло губиш от смяна до смяна?
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:32
- Автомобил: VW CADDY Ecofuel 08g
- Двигател: BSX
- Местоположение: Добрич
Като се има в предвид че карам и Ауди 80 от 7 години и него си го правя сам , без смяна на гумички разбира се.А мотора на Голфа е 95% същия мисля да се справя и сам. Не мога да кажа колко масло губя,защото имам колата от 6 месеца.Преди 3 смених маслото с Мобил 15В40 и не съм забелязал да ми дърпа масло. И все пак ще мога ли да се справя с гумичките.Не мога да открия такава тема.Дайте малко инфо.Благодаря
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
не е толкова лесно и просто.....но не е и страшно...
Без смяна на водачите на клапаните няма да се размине рано или късно....по-добре сега пълен сервиз на главата отколкото половинчати работи.....и както каза chefito един добър майстор + 200 лв и си готов....
Разбира се и само гумичките можеш да смениш....ефект за около максимум 20 000 км и пак ще пуши,защото при разбити водачи гумичките не изпълняват пълноценно уплътнителната си функция...
Без смяна на водачите на клапаните няма да се размине рано или късно....по-добре сега пълен сервиз на главата отколкото половинчати работи.....и както каза chefito един добър майстор + 200 лв и си готов....
Разбира се и само гумичките можеш да смениш....ефект за около максимум 20 000 км и пак ще пуши,защото при разбити водачи гумичките не изпълняват пълноценно уплътнителната си функция...
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
caby написа:Благодаря колеги.Ценя мнението ви.В близките дни ще се заема с проблема и се надявам да попадна на добър майстор.Знаех си че ще се окаже проблем тоя пушек, мам.. му![]()
Сервизът на главата да ти го направят в КООРТЕХ -Варна(цехът е срещу затвора)....перфектни са(само с това се занимавата) и ги търсят от цяла България....но главата трябва да е свалена и напълно разглобена.....140 лв е пълният сервиз(шлайф на главата,райбероване и припасване на кланите,нови водачи(техни).....трябват ти нови:гарнитура за главата,гарнитури за изпускателните и всмукателните колектори,гумички,гарнитура за капака на клапаните...може и водачи,но КООРТЕХ слагат тяхно производство..поне не са менте).....успех
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта