Девет годишна кола или нова на изплащане

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Пон 30 юни 2008 7:58


kris11 написа:
M4r1qn написа:един глас за новата кола - 2-3 години гаранция - плащаш консумативи и застраховка която е 3,5-5% от стойността и това е. на третата година или 100к км продаваш и взимаш нова. На изрлащане с остатъчена стойност е супер. Парите и избора са си твои.

Обаче колко е консуматива в оторизираният сервиз :wink:
Ако не си в този сервиз няма гаранция. Маслото , филтри е х 2 цената.
Орелско масло -120 лв.Маслен филтър - 30 лв, ф-р за купето 60 лв.
Орлето наближава 60 000 км и изтръпвам от предполагаемата цена за ангренажен ремък и труд. Колата е лизингова.


Въпрос:
Не може ли например аз да си купя консуматив от някъде другаде и да си платя само труда в оторизирания сервиз?
Примерно те ще ми кажат, че е добре да си карам колата с М10Д, щото имат договор с тях, обаче аз ако искам LIQUI MOLY кво?




Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Пон 30 юни 2008 8:11


Новото си е ново. Ама нов пластмасов коптор, само защото е нов, не си струва.
Колата е на късмет - и чисто нова да е, писано ли ти е, от сервиза няма да излезеш. И обратрно - купуваш си, примерно, Ауди 80 или Пасат Б 3 на 15-тина години за 3-4 хиляди с почти всички екстри, и само караш - без нищо да буташ 3-4 години. Шанс.
След като така и така си стегнал голфа - карай и толкоз. :wink: :arrow:


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Пон 30 юни 2008 8:27


Плюс това пишеш че парите си ги дал за обслужване и за джанти и такива работи.
Новата кола е нова първите една две години, според зависи колко ще я караш.
После все тая.
За мене е неопревдано да се купува нова кола от магазина.
Новата кола след една година пак ще иска смяна на консумативи, ремонти и така нататъка.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пон 30 юни 2008 8:42


zaro написа:Плюс това пишеш че парите си ги дал за обслужване и за джанти и такива работи.
Новата кола е нова първите една две години, според зависи колко ще я караш.
После все тая.
За мене е неопревдано да се купува нова кола от магазина.
Новата кола след една година пак ще иска смяна на консумативи, ремонти и така нататъка.
или алуминиеви джанти :wink:


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Пон 30 юни 2008 8:44


Това имам предвид :lol:


Потребителски аватар
amikus
Мнения: 828
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

ре

Мнениеот amikus » Пон 30 юни 2008 9:08


Трябва да видиш как Г-класа чисто нова седи 2месеца в сервиз заради проблеми с електрониката и как се продава после с 20к надолу само и само да се отърват от нея.Старите коли просто са направени по-качестено нямат толкова електроника и могат да се върнат към живот.Както и техниката до 99та година се правеше всичко здраво после вече се почна сони-мейд ин на майната си и тн.Това е глобализацията всяко производство се изнася заради ефтина работна ръка и всичко вече
е за еднократна употреба и новите коли са така караш 5 години и фърляш.Още ми се пълни сърцето от стария ми МК2 86-ти набор 1.3нз двигател работи като часовник и пали от раз и му се прави само ходова част на 3 години!


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Пон 30 юни 2008 9:09


А освен това кола нов внос винаги е споходена от допълнителни разходи - най-малкото за обслужване - ремъци, ролки, масла, евентуално съединител, водна помпа, свещи, амортисьори, накладки...
Ако някой очаква, че като купи таралясник нов внос и разходите приключват - изпаднал е в голямо заблуждение.
Абе колата си е бирник - каквато и да е - нова, стара, чисто нова дори - иска си пара и тва си е. :wink:


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 30 юни 2008 9:20


Аз незнам защо джнти и гуми включваш в разходите


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 30 юни 2008 9:29


А недай си боже да се наложи после да смениш и съединителя......направо ще искаш да я подариш на някой :) Нали се сещаш че в повечето случай тези коли дето ги купуваме нов внос на някой вече му е дошло на ума че ще трябва да се сменят много неща и затова ги продават а не щото видиш ли комшията си е купил по-нова и той иска същото-това е патент на наш Ганьо ! А за новата кола е въпрос на средства-ако най-много с половината заплата /ама не и тази на жената/ може да си покриваш всички разходи по нея купуваш смело иначе скачаш в някоя и се молиш да е що годе читава :)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 30 юни 2008 9:32


ISRalien написа:
kris11 написа:
M4r1qn написа:един глас за новата кола - 2-3 години гаранция - плащаш консумативи и застраховка която е 3,5-5% от стойността и това е. на третата година или 100к км продаваш и взимаш нова. На изрлащане с остатъчена стойност е супер. Парите и избора са си твои.

Обаче колко е консуматива в оторизираният сервиз :wink:
Ако не си в този сервиз няма гаранция. Маслото , филтри е х 2 цената.
Орелско масло -120 лв.Маслен филтър - 30 лв, ф-р за купето 60 лв.
Орлето наближава 60 000 км и изтръпвам от предполагаемата цена за ангренажен ремък и труд. Колата е лизингова.


Въпрос:
Не може ли например аз да си купя консуматив от някъде другаде и да си платя само труда в оторизирания сервиз?
Примерно те ще ми кажат, че е добре да си карам колата с М10Д, щото имат договор с тях, обаче аз ако искам LIQUI MOLY кво?


Не може - гаранцията отпада. Колата е лизингова -уж е твоя , но в същност не е твоя а на лизинговата къща. Тя диктува условията.


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Пон 30 юни 2008 9:45


Докато изплащаш колата, тя не е твоя, а на лизинговата къща. Реално ти не си и собственик - просто защото не си я платил изцяло.
А фирмените сервизи дерат кожи по ужасен начин - просто е нечовешко.


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Пон 30 юни 2008 9:58


Добре, а ако не минаваш през лизинга, а си теглиш кредит директно от банката и им плеснеш пачката в челото? Пак ли те са собственици на колата?


Потребителски аватар
bobo7
форумно КГБ
Мнения: 9453
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 20:43
Автомобил:
Двигател: AGN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobo7 » Пон 30 юни 2008 10:00


абе вземи си каквото ти душа иска!


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Пон 30 юни 2008 10:01


ISRalien написа:Добре, а ако не минаваш през лизинга, а си теглиш кредит директно от банката и им плеснеш пачката в челото? Пак ли те са собственици на колата?
не са :wink: но ако искаш да имаш гаранция им ходиш по гайдата/сервиза/ :wink:


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3974
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Пон 30 юни 2008 10:18


колега forski, наскоро бях пред подобна дилема. бая мислене падна, но накрая реших да взема нов автомобил на изплащане. не съжалявам, не ме притеснява и загубата на стойност, защото не съм я взел да я продавам, а да ми върши работа. НЯМА автомобил, който да не вкарва собственика му в разходи, така че, според мен подобно решение е въпрос на личен избор и възможности, естествено. успех в избора!



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта