Golf2 или Golf3 e по стабилен(и на завои)?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora

Golf2 или Golf3

Golf2
96
34%
Golf3
184
66%
 
Общо гласове: 280
Потребителски аватар
Rundev
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 04 яну 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Rundev » Сря 04 яну 2006 12:58


Abe kato cqlo 3-kata e po stabilna ama da vi kaja vsi4ko zavisi ot gumi i oka4vaneto :)

Пиши на КИРИЛИЦА!!!
Сефте ти е и минаваш метър.
by Bratt




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 04 яну 2006 15:41


Аз съм си намерил Венто с 20 см по широко от Г3 (без ГТИ/ГТ) (те май всичките са такива) с подсилено окачване и един единствен път ми поднесе като влязох с 70 в 90 градусов завой с мокър асфалт (не знаех че е мито и е мокър :) беше много готино :) всичките тренировки на NFS ми се отплатиха с оня обратен волан и изръчкване на втора :П супер кеф ви казвам..... нищо че ми трепереха краката после :П

http://www.bgmaps.com/map.asp?sid=857e4 ... e=&oType=9


Потребителски аватар
stop
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 29 ное 2005 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Дупница

Мнениеот stop » Сря 04 яну 2006 21:33


Най-вече зависи от техническото състояние на автомобила и дали ремонта е правен с части менте.


golf2gt
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 16:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ас-град Кара:Golf2GT

Мнениеот golf2gt » Сря 04 яну 2006 21:53


колеги всичко зависи от опита аз съм от асеновград но имам къща във велинград минавал съм по дефилето за веинград поне 1000 пъти сега съм с г2 1800гт преди с лада 2107 идеята е че там където аз ще мина с 120 човек който не е ходил на там едвали ще мине с 80 ако ще да е с бугати последен модел много пъти ми се е случвало да смачквам и ме е дразнело да карам (извинявам се но е буквално) след последни модели коли не от областа просто е от страх иначе всичко е относително колко е луд шофиора аз съм за предното незнам как е г3 но г2 е перфектна


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Сря 04 яну 2006 22:19


:applause: евала


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 04 яну 2006 22:27


Много ми е интересно за стабилизиращата щанга на задния мост,изобщо имали такава ?Според мен двойката е по добре стояща на пътя.


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Сря 04 яну 2006 22:39


колега лично се заинтересувах.има я щангата.темата е пусната в VW tuning и лягах под едно гт да гледам но ми беше леко неудобно та много подробности не запомних


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Нед 08 яну 2006 0:44


МОЛБА към модераторите-преместете темата в офф или я заключете.искам да споделя още нещо вързано с темата, но не в този форум.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 08 яну 2006 13:34


SnowMaster написа:сетих се още едно готино място Айтос-Дългопол-и малко ако позакърпят дупките ще е супер

Откажи се. Вече не са дупки а трапове. Говорих с хора които са минавали оттам ден два преди 9.12.2005.Канех се да пътувам оттам и ме отказаха.


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Нед 08 яну 2006 14:38


Някой има ли данни за стъпката на двете коли?Имам предвид междуосие,ширина на колата и т.н.Незнам какви са точните термини.Може би от това ще зависи коя ще бъде по-стабилна при равни други условия разбира се!


Потребителски аватар
AUDI
Мнения: 47
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот AUDI » Нед 08 яну 2006 15:44


Голф 3 е по-стабилен, карам Венто, отпред съм със зимни гуми, отзад с :oops: и съм като перка на пътя, задницата си се разхожда, кеф когато съм на полигон иначе е доста неприятно и опасно.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 08 яну 2006 23:58


MK2 написа:Някой има ли данни за стъпката на двете коли?Имам предвид междуосие,ширина на колата и т.н...


Golf 2 GTI:
Междуосие: 2475мм
Стъпка предни колела: 1427мм
Стъпка задни колела: 1422мм

Golf 3/Vento 1.8:
Междуосие: 2475мм
Стъпка предни колела: 1478мм
Стъпка задни колела: 1462мм[/b]


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 09 яну 2006 2:21


Golf 3 GTI Golf 2 GTI
Снаряжённая масса 1110 920
Допустимая полная масса 1610 1400
Длина 4020 4040
Ширина 1710 1680
Высота 1405 1405
База 2475 2475
Колея передних колёс 1450 1425
Колея задних колёс 1435 1420
Дорожный просвет 110 130

Всичко е доста относително, зависи дали са GTI модификация, но и двете да са, те са с идентично окачване :arrow: там разлики не трябва да има.Ако има разлика в стабилността тя трябва да дойде от широчината на стъпката и разположението на килограмите(това е еднакви условия, гуми, амортесьори и т.н.).Golf 3 е по-тежък с 200кг, въпроса е къде са добавени те за сметка двойката, ако са главно отпред или отзад ще има значение, ако са равномерно, то съотношението се е запазило :wink:
Между предно и задно няма база за сравнение, задното би трябвало дае с по-добро управление, защото има и игра със съединителя и газта чрез които може допълнително да си насочваш задницата освен предните гуми(това вече си е въпрос на умения).
Някой беше споменал за занасянето на задницата на голфа....доста лесно става, особено като си сложиш галоши отзад и настилката е мокра, ефекта е поразителен, но въпреки това поне при двойката предницата е достатъчно тежка и има достатъчно добро сцепление :arrow: добро управление.Като съм с хубави гуми мога да влизам с доста газ в завоите без да се притеснявам, че задницата ще избяга, както би станало със задно(не че има къде да избяга де), но за сметка на това понякога се усеща как предницата се стреми да бяга настрани.Това обаче е в рамките на нормалното.
Като цяло съм се убедил, че при голф 2 разпределението на масата между предницата и задницата е прилично.Ако колата е оборудвана с добри гуми няма да има абсолютно никакъв проблем на чиста настилка, дори и мокра(при чакъл и пясък е ясно какво става).Ако обаче колата е с галоши отзад и е рамял скоро дъждец, само трябва безопасно широко място с достатъчно завои, където да си вдигнеш адреналина.Задницата може да си я сучеш както искаш, дори и да прабвиш обратен завой на доста тясно място без ръчна.Гарантирам, че ако предните гуми са добри и боравите добре с волана, колата се управлява много лесно в завои с висока скорост при мокра настилка и наличие на чакъл.Единствено ако не съумееш да насочиш предните гуми по посока на занасянето може да стане фал, но обикновено спирачките на тия коли са доста добри и не можеш да влезеш в "нивата" с повече от една кола дължина.Понякога като се позасилиш повечко преди завоя се пооливаш със спирачките,когато настилката е замърсена и морка, сприрачките блокират и я чакаш да спре.Това е крайно нежелателно....
Няколко реда и за тези, които се чудят какво търси това мнение тук....Позволих си да взема отношение по въпроса, защото имам някои наблюдения и известен опит и според мен донякъде съвпадат с разглеждания въпрос...
П.П.Чувства се отсъствието на раздел "Техники на шофиране/VW и пътищата"


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 09 яну 2006 3:09


Тва за олекването на задницата бях го писал аз и със зимните ми гуми 185 60 R14 Пирели отпред и отзад става доста добре. Много лесно се усеща кога си достигнал границата на сцепление. Кофитто при мен беше, че отначало по инериция отпусках газта като тръгне задницата, а то трябва да се прави обратното. Преди около месец карах Хиундай Купе 2003г 2.0литра 143к.с от Бистрица до студентски град и на острите завой по пътя за Бистрица автомобила се държеше много стабилно, воланът му е тежък и това е хубаво за спортно каране. Гумите му са Мишлен 205 или 225 на 16цолови джанти. В студентски град на завоя зад зимния дворец по пътя за НСА реших да го "пробвам" как ще му трагне задницата. И останах разочарован за малко да се качим на бордиура. Задницата тръгна много рязко без никаво предупреждение и едвам навих обратен волан. Понеже автомобила е много широк и с твърдо окачване не може да се осети кога му тръгва задница и нямаш никакво чувство за сцееплението. Вярно е че колата се управлява доста директно и завива доста добре, но аз си предпочитам Голфа въпреки, че е по-нестабилен, но поне аз му осещам много добре къде му идва граничния режим на сцепление и знам кога ще му тръгне задницата на свръхзавиване и кога предницата да недозавива. :wink:
П.П Исками се да покарам Венто на мокро Drive


UK GTI 16v
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London Kapa: Porsche 928 GT, Porsche 928 S2, VW Golf 2 GTI 16v KR

Мнениеот UK GTI 16v » Пон 09 яну 2006 21:25


Аз карам Golf 2 16v КR мотор с 15J x 6.6J ERW джанти и 195/45/15 гуми Kumho Ecsta 712. 60мм/40мм по-ниски AP пружини, които са 955кг/840кг и 40% по-твърди Jamex къси амортисьори. Полиуретанови гумени втулки на задното окачване и на стабилизаторната щанга отпред. Разпорни щанги отпред - горе и долу и отзад - горе.

Баща ми кара Golf 3 16v ABF 16J x 7.5J MiM джанти и 215/40/16 гуми Falken FK451. 60мм/40мм по-ниски JAMEX пружини, които са 975кг/860кг и 40% по-твърди Jamex къси амортисьори. Нови гумени втулки навсякъде. Разпорни щанги отпред - горе и долу и отзад - горе.

Ха познайте кой е по-бърз в завой - около 20км огоре има 2-ката... Просто е с 200+ кг по-лека...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта