мощността на двигателя,с климатик или без?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
versace_gold
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 23 юни 2008 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

мощността на двигателя,с климатик или без?

Мнениеот versace_gold » Вто 01 юли 2008 13:51


Здравейте скоро си купих голф 3 1.6 е двигателя по принцип има инсталирана климатична инсталация само компресора липсва и се чудя дали да го слагам защото съм чувал че мощноста щяла да падне много .....ще съм благодарен ако ме посъветвате какво да правя и ако ми разясните малко този въпрос тъй като не разбирам много :cry:

Последна промяна от versace_gold на Вто 01 юли 2008 14:28, променено общо 2 пъти.




Aladin1
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 17 юни 2008 15:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: вдясно

Мнениеот Aladin1 » Вто 01 юли 2008 13:54


При всеки автомобил включения климатик (компресор) води до лек спад на мощността. Самото поставяне на компресора не те бърка. Мощността ща пада само когато компресора работи, т.е. когато климатика е включен


versace_gold
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 23 юни 2008 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот versace_gold » Вто 01 юли 2008 14:02


ами разхода но гориво със колко се дига ?


Aladin1
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 17 юни 2008 15:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: вдясно

Мнениеот Aladin1 » Вто 01 юли 2008 14:04


при вкл климатик - 0,4-1,0 л на 100.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: мошноста на двигатела,с климатик или без?

Мнениеот joker » Вто 01 юли 2008 14:06


versace_gold написа:Здравейте скоро си купих голф 3 1.6 е двигателя по принцип има инсталирана климатична инсталация само компресора липсва и се чудя дали да го слагам защото съм чувал че мощноста щяла да падне много .....ще съм благодарен ако ме посъветвате какво да правя и ако ми разясните малко този въпрос тъй като не разбирам много :cry:

А задавал ли си си въпроса защо липсва компресора....ако инсталацията не е заводска,а монтирана допълнително често има проблем с охлаждането...твоят ДВГ вероятно е ABU,които и без климатик понякога "греят"....ако е имало проблеми не е изключено бившият собственик сам да е свалил и да е продал компресора.....е това са само хипотези...


Потребителски аватар
bugster
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: мошноста на двигатела,с климатик или без?

Мнениеот bugster » Вто 01 юли 2008 14:20


versace_gold написа:Здравейте скоро си купих голф 3 1.6 е двигателя по принцип има инсталирана климатична инсталация само компресора липсва и се чудя дали да го слагам защото съм чувал че мощноста щяла да падне много .....ще съм благодарен ако ме посъветвате какво да правя и ако ми разясните малко този въпрос тъй като не разбирам много :cry:


Бих казал повече ще усещаш жегата през лятото отколкото спада на мощността. Ако няма технчески проблем - слагай компресора според мен. Колата и без това не е много мощна - няма да ти е болка, че ще набира малко по бавно. А ако искаш тяга винаги можеш да изключиш климата :!:


versace_gold
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 23 юни 2008 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: мошноста на двигатела,с климатик или без?

Мнениеот versace_gold » Вто 01 юли 2008 14:31


joker написа:
versace_gold написа:Здравейте скоро си купих голф 3 1.6 е двигателя по принцип има инсталирана климатична инсталация само компресора липсва и се чудя дали да го слагам защото съм чувал че мощноста щяла да падне много .....ще съм благодарен ако ме посъветвате какво да правя и ако ми разясните малко този въпрос тъй като не разбирам много :cry:

А задавал ли си си въпроса защо липсва компресора....ако инсталацията не е заводска,а монтирана допълнително често има проблем с охлаждането...твоят ДВГ вероятно е ABU,които и без климатик понякога "греят"....ако е имало проблеми не е изключено бившият собственик сам да е свалил и да е продал компресора.....е това са само хипотези...

ами колата е внесена от италия а са ми казвали че нарочно правили така махали компресора защото бил най-скъпата част от климатика....има ли начин да разбера дали е заводска? колата е 1995г. производство модела е пинк флоид


Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: мошноста на двигатела,с климатик или без?

Мнениеот junakov » Вто 01 юли 2008 17:45


versace_gold написа:
joker написа:
versace_gold написа:Здравейте скоро си купих голф 3 1.6 е двигателя по принцип има инсталирана климатична инсталация само компресора липсва и се чудя дали да го слагам защото съм чувал че мощноста щяла да падне много .....ще съм благодарен ако ме посъветвате какво да правя и ако ми разясните малко този въпрос тъй като не разбирам много :cry:

А задавал ли си си въпроса защо липсва компресора....ако инсталацията не е заводска,а монтирана допълнително често има проблем с охлаждането...твоят ДВГ вероятно е ABU,които и без климатик понякога "греят"....ако е имало проблеми не е изключено бившият собственик сам да е свалил и да е продал компресора.....е това са само хипотези...

ами колата е внесена от италия а са ми казвали че нарочно правили така махали компресора защото бил най-скъпата част от климатика....има ли начин да разбера дали е заводска? колата е 1995г. производство модела е пинк флоид


Да има бягай в най близкия магазин на vw направи си справка , срещу 70 лева мисля беше ще ти дадат колата кога е произведена, в коя страна е продадена , с какви екстри итн ..... успех :)


Aladin1
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 17 юни 2008 15:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: вдясно

Re: мошноста на двигатела,с климатик или без?

Мнениеот Aladin1 » Вто 01 юли 2008 17:50


junakov написа:
versace_gold написа:
joker написа:
versace_gold написа:Здравейте скоро си купих голф 3 1.6 е двигателя по принцип има инсталирана климатична инсталация само компресора липсва и се чудя дали да го слагам защото съм чувал че мощноста щяла да падне много .....ще съм благодарен ако ме посъветвате какво да правя и ако ми разясните малко този въпрос тъй като не разбирам много :cry:

А задавал ли си си въпроса защо липсва компресора....ако инсталацията не е заводска,а монтирана допълнително често има проблем с охлаждането...твоят ДВГ вероятно е ABU,които и без климатик понякога "греят"....ако е имало проблеми не е изключено бившият собственик сам да е свалил и да е продал компресора.....е това са само хипотези...

ами колата е внесена от италия а са ми казвали че нарочно правили така махали компресора защото бил най-скъпата част от климатика....има ли начин да разбера дали е заводска? колата е 1995г. производство модела е пинк флоид


Да има бягай в най близкия магазин на vw направи си справка , срещу 70 лева мисля беше ще ти дадат колата кога е произведена, в коя страна е продадена , с какви екстри итн ..... успех :)



Хахахаха, дай аз ще му направя тая справка за 50лв :D :D :D Не се излагай колега!!!! VIN кодовете си ги има или в книжката на колата или в багажника около резервната гума или и на двете места :))) има стотици страници в интернет - въвеждаш и виждаш какви са ти екстрите, кога е произведена колата, къде, коя година модел е и т.н. и т.н. :))) Какъв VW какви 70лв


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2405
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот StS » Вто 01 юли 2008 18:32


хахах аз безплатно щи кажа... : само VW 2Е:

Иначе слагай климата


i3v3a3n
Мнения: 519
Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i3v3a3n » Вто 01 юли 2008 23:25


....мммм какво да кажа.... да защо ли е махнат компресора ....едва ли защото е най-скъпата част ...може би се е повредил или е имало някакъв друг дефект който е накарал собственика да го продаде или просто някой го е задигнал ....
Колега едно е сигурно няма да минеш само с компресор има и нещо друго ...това което се сещам са маркучите те също са доста скъпи така съм чувал на мой познат му взеха 300лв за да му ги сменят , друго което се сещам е кондензаторът той също е доста скъп това е един дебел цилиндър от които излизат няколко маркуча , чувал съм че май се повреждал както и компресора когато останат без фреон ....
незнам колега ако го правиш пиши после колко ти е излезнал и какво са ти сменили при ремонта


versace_gold
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 23 юни 2008 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот versace_gold » Вто 01 юли 2008 23:45


i3v3a3n написа:....мммм какво да кажа.... да защо ли е махнат компресора ....едва ли защото е най-скъпата част ...може би се е повредил или е имало някакъв друг дефект който е накарал собственика да го продаде или просто някой го е задигнал ....
Колега едно е сигурно няма да минеш само с компресор има и нещо друго ...това което се сещам са маркучите те също са доста скъпи така съм чувал на мой познат му взеха 300лв за да му ги сменят , друго което се сещам е кондензаторът той също е доста скъп това е един дебел цилиндър от които излизат няколко маркуча , чувал съм че май се повреждал както и компресора когато останат без фреон ....
незнам колега ако го правиш пиши после колко ти е излезнал и какво са ти сменили при ремонта

ами и маркучите и цилиндъра ги има всичко си е на място само компресора го няма...ок аз утре ще ходя да видя какво ще правя и ще пиша.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта