Колеги, има безброй теми за филтри, моя въпрос обаче е ориентиран в малко по-друга посока:
Знам че спортен панелен филтър не носи при Г4 никаква разлика в мощността и не това е целта ми - 1 магаре повече или по малко не ме интересува.
Въпроса ми е от чисто практична гледна точка - заслужава ли си да сложа уж по-трайния и вечен но и по-скъп K&N филтър или да продължа да си ползвам нормалните филтри? Виждате ли полза в това и какво е мнението ви?
Подчертавам още веднъж че не става дума за мощност, не ме интересува това и не това е целта!
Смисъл от смяна на нормален панелен филтър с К&N
- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Със един панелен филтър К&N + препарат за почистване и омасляване,си избиваш парите за обикновенни филтри само след няколко почиствания (а не смени на въздушни филтър), + малко по хубав звук + тва че на колата и е малко по добре
Ако имаш възможност взимай без да се замисляш.Дано съм бил полезен,Успех 


- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Kирия от цялата работа няма защото е скъп и второ консумативите за почистване и омасляване са скъпи
1 обикновен филтър е около 15лв.
1 спортен К&N около 140лв. панелен и 40лв.препарати
Ако сменяш филтъра на 10 000км. то кирия еветуално ще имаш след 120 000км. ако не купуваш втори комплект за почистване и омасляване,което е невъзможно такаче...
Аз лично имам панелен филтър JR и съм наясно че кирия няма,но както се казва важното е да съм в играта

1 обикновен филтър е около 15лв.
1 спортен К&N около 140лв. панелен и 40лв.препарати
Ако сменяш филтъра на 10 000км. то кирия еветуално ще имаш след 120 000км. ако не купуваш втори комплект за почистване и омасляване,което е невъзможно такаче...
Аз лично имам панелен филтър JR и съм наясно че кирия няма,но както се казва важното е да съм в играта


- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
Aladin1 написа:20vTurbo написа:Аз карам с K&N и съм много доволен. Не виждам никакъв проблем.
Kакви проблеми очакваш да видиш??))) Говорим за това дали си заслужава, а не дали има проблеми!
)))
Не е точно така. Много хора ги плюят, че не чистили, че цапали от маслото с което се обслужват и какво ли още не.
А дали си заслужава е според зависи. Аз съм с чип за 1.1 bar и за мен определено си заслужава. Аз определено не съм го взел, за да пестя пари, макар че в крайна сметка точно това се получи.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта