Golf II 1.8MI гасне при дъжд

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
bojidar13
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 30 мар 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Golf II 1.8MI гасне при дъжд

Мнениеот bojidar13 » Сря 02 юли 2008 15:45


Вече два пъти ми се случва при проливни дъждове; и двата пъти при мокрене отдолу - когато на пътя има вода между 5 и 10см, и двата пъти с еднакви диагностини признаци.
Колата умира тотално-светят само крушките на таблото и работи вентилатора на парното (за фарове не се сетих да проверя нито единия от двата пъти), нито стартера върти, нито бензиновата помпа заработва!
Първият път я зарязах, върнах се след 3 часа, запалих без проблеми и отпраших.
Втория път четох книга един час насред локва, дълбока около 8-9см, опитвайки с ключа през около 20мин - нищо. Един час след изгасването заработи стартера и помпата, а след още 5-10мин колата запали и се понесе все едно, че нищо не е било.
Първият път си помислих свещи, кабели, капачка, даже се бях засилил да ги бърша от влага, но се спрях навреме - ако са те защо няма да върти стартера?!
Изчетох тука във форума за случки с бобина и комутатор, обаче не е такъв случая - вярно че при проливни дъждове ми се случва, но само при мокрене отдолу, а бобината си е нависоко.
Възможно ли е да има някаква защита, която да се задейства при подобни ситуации и да прекъсне подаването на напрежение?




Потребителски аватар
hdjfmr
Мнения: 346
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот hdjfmr » Сря 02 юли 2008 22:21


Аз несам голям разберач но на троиката имах същия проблем и се оказа че бубината на високото си е заминала.


val4ana
Мнения: 289
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 18:45
Автомобил: Бора
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот val4ana » Сря 02 юли 2008 22:25


бобина


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 02 юли 2008 23:02


Бубина- хубаво!
Ама пред колегата отново застава въпросът: 'А стартера?'


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Сря 02 юли 2008 23:19


radotom написа:Бубина- хубаво!
Ама пред колегата отново застава въпросът: 'А стартера?'

Единственото което ми идва наум,е да има някакъв проблем шалтера на стартера или масата/минуса/на колата която както знаем е захваната с един болт в задната част на скоростната кутия.


PitkataJoe
Мнения: 208
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PitkataJoe » Чет 03 юли 2008 15:15


Колега, моята 1.3i имаше същите симптоми, само дато чакането беше до 10-15 мин... По съвет на мой приятел, много добър монтьор, взех топче изолирбанд и навсякъде, където видя датчик омотах там, където влизат жиците в куплунга на датчика. Оттогава нямам никакви проблеми. Обяснението беше, че жиците се напуквали точно на тези места и при мокрене окъсяват и шашкат компютъра. Не знам дали е така, но факт е, че след тази лесна интервенция няма проблеми. Та ако искаш пробвай, за 1 лев и малко време, ако не помогне няма и да навреди. Успех


bojidar13
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 30 мар 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Мнениеот bojidar13 » Чет 03 юли 2008 21:04


m&m16v - масата за скоростната кутия я проверих, стегната е яко, със сигурност не е оттам; "шалтера на стартера" за съжаление нищо не ми говори.

PitkataJoe - това с изолацията ще го направя при първи удобен случай, не ми е проблем.

Всъщност днес бях при моя майстор, който след като я прегледа отдолу реши, че най-вероятно е от куплунга на бензиновата помпа-там са 4 кабела, като по пътя на логиката единият е "+", а останалите бог знае - дават инфо някъде и при омокряне на помпата може да шашкат системата!


Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fill » Пет 04 юли 2008 8:52


bojidar13 написа:Всъщност днес бях при моя майстор, който след като я прегледа отдолу реши, че най-вероятно е от куплунга на бензиновата помпа-там са 4 кабела, като по пътя на логиката единият е "+", а останалите бог знае - дават инфо някъде и при омокряне на помпата може да шашкат системата!


Четирите кабела на безниновата помпа са :плюс, минус и два отиват към нивомера :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта