Вече два пъти ми се случва при проливни дъждове; и двата пъти при мокрене отдолу - когато на пътя има вода между 5 и 10см, и двата пъти с еднакви диагностини признаци.
Колата умира тотално-светят само крушките на таблото и работи вентилатора на парното (за фарове не се сетих да проверя нито единия от двата пъти), нито стартера върти, нито бензиновата помпа заработва!
Първият път я зарязах, върнах се след 3 часа, запалих без проблеми и отпраших.
Втория път четох книга един час насред локва, дълбока около 8-9см, опитвайки с ключа през около 20мин - нищо. Един час след изгасването заработи стартера и помпата, а след още 5-10мин колата запали и се понесе все едно, че нищо не е било.
Първият път си помислих свещи, кабели, капачка, даже се бях засилил да ги бърша от влага, но се спрях навреме - ако са те защо няма да върти стартера?!
Изчетох тука във форума за случки с бобина и комутатор, обаче не е такъв случая - вярно че при проливни дъждове ми се случва, но само при мокрене отдолу, а бобината си е нависоко.
Възможно ли е да има някаква защита, която да се задейства при подобни ситуации и да прекъсне подаването на напрежение?
Golf II 1.8MI гасне при дъжд
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, моята 1.3i имаше същите симптоми, само дато чакането беше до 10-15 мин... По съвет на мой приятел, много добър монтьор, взех топче изолирбанд и навсякъде, където видя датчик омотах там, където влизат жиците в куплунга на датчика. Оттогава нямам никакви проблеми. Обяснението беше, че жиците се напуквали точно на тези места и при мокрене окъсяват и шашкат компютъра. Не знам дали е така, но факт е, че след тази лесна интервенция няма проблеми. Та ако искаш пробвай, за 1 лев и малко време, ако не помогне няма и да навреди. Успех
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Нед 30 мар 2008 15:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
m&m16v - масата за скоростната кутия я проверих, стегната е яко, със сигурност не е оттам; "шалтера на стартера" за съжаление нищо не ми говори.
PitkataJoe - това с изолацията ще го направя при първи удобен случай, не ми е проблем.
Всъщност днес бях при моя майстор, който след като я прегледа отдолу реши, че най-вероятно е от куплунга на бензиновата помпа-там са 4 кабела, като по пътя на логиката единият е "+", а останалите бог знае - дават инфо някъде и при омокряне на помпата може да шашкат системата!
PitkataJoe - това с изолацията ще го направя при първи удобен случай, не ми е проблем.
Всъщност днес бях при моя майстор, който след като я прегледа отдолу реши, че най-вероятно е от куплунга на бензиновата помпа-там са 4 кабела, като по пътя на логиката единият е "+", а останалите бог знае - дават инфо някъде и при омокряне на помпата може да шашкат системата!
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
bojidar13 написа:Всъщност днес бях при моя майстор, който след като я прегледа отдолу реши, че най-вероятно е от куплунга на бензиновата помпа-там са 4 кабела, като по пътя на логиката единият е "+", а останалите бог знае - дават инфо някъде и при омокряне на помпата може да шашкат системата!
Четирите кабела на безниновата помпа са :плюс, минус и два отиват към нивомера

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта