мк1- PATRIK ( )

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Сря 02 юли 2008 2:09


Bobby_ написа:тези двата датчика са за налягане на маслото..... нито един от тях не е за температура..... този за температурата е на главата :)

А баш!!! :wink:




Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

емо

Мнениеот mk1 » Сря 02 юли 2008 8:03


съжалявам че ви занимавам с толкова елементарни вапроси,но.............когато не ти е ясно нещо по добре да попитам от колкото да разваля дадения елемент с глупави опити.
това е инсталацията:
Изображение
ето тук съм я номерирал:
Изображение
а това е алтернатора(1-мисля че е +към акумулатора;2 синята е възбуждане на алтернатора):
Изображение
ако някои може да ми помогне с инсталацията на запалването печели "загорка"


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 02 юли 2008 19:57


ами пич ти имаш инсталацията за запалването. Ами тази за инжекциона с буксите там към ампули 5 дюза и т.н? Ако леонардо я пази още на двойката казвай му да ти я праща. Инак ще трябва да си правиш ти сам което малко или много си е чанч. Пак ще можеш с това да подпалиш мотора инак с това което имаш.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 03 юли 2008 0:31


.

повечето от жиците по запалването са с цветове снимай по-отблизо всяка от тях. Не мога да имам доверие на италиянец :)....

Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 03 юли 2008 6:20


Само тези са ми били в 1-ката. Другите са си от старата инсталация.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

emo

Мнениеот mk1 » Чет 03 юли 2008 7:33


Bobby_ написа:жиците на алтернатора са точно така!!!!

повечето от жиците по запалването са с цветове снимай по-отблизо всяка от тях. Не мога да имам доверие на италиянец :)....

оки братчето.днес си сглобявам стартера(отворих го за профиактика).монтирам го заедно с последния тампон и окабелявам алтернатора(мисля да сложа 10 квадрата кабелче кам +)и ще снимам по от близо инсталацията.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

емо

Мнениеот mk1 » Чет 03 юли 2008 15:23


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

емо

Мнениеот mk1 » Чет 03 юли 2008 15:26


това са цветовете на инсталацията. :lol:


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vipra » Пет 04 юли 2008 7:54


за инсталацията

1 - делко
2 - маса, закача се на гайка до делкото /където се захваща делкото за разпределителния вал има две гайки една до друга/
3 - датчик за температура на главата /един от трите ама кой точно .... на кратуната от страна на скоростната кутия/

5 - до комутатора на KR има някаква джиджавка за там е

Поздрави :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

emo

Мнениеот mk1 » Пет 04 юли 2008 13:51


:banana :banana :banana


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

emo

Мнениеот mk1 » Пет 04 юли 2008 21:03


Изображение
днес монтирах котията на инжекциона.не сам сигорен за монтажа на магистралите на инжекциона(по точно правилната подредба).окабелих и алтернатора,стартера и охладителната с-ма.сложих и гарнитурки на изпускателната с-ма.Изображение
Изображение
а този вакум:
данеби да се свързва с компиутара ето тук?ИзображениеИзображение


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 04 юли 2008 22:00


това по възможност го изхвърляш на километри. Този регулатор не е за мотор с механичен инжекцион.Добавян е допълнително уж за да се качи налягането на бензина но на тоя мотор просто няма ефект.

Вакума за компютъра ти е за аванса и се връзва на всмукателния колектор където има вакуум в случая след дросела понеже на КР-а няма изкаран вакум преди дросела.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

emo

Мнениеот mk1 » Съб 05 юли 2008 4:34


каде се намира вакумчето(дх го знам като дланта си но кр ми е като мъгла)някаде по смук. колектор нали? вакума трябва да свързан с под налягането след дроселовия клапан защото там ще е по гполямо под налягането в сравнение с подналягането в предната част на дросела.
а този клапан трябва ли да го свързвам:

Изображение

или да го махна,щом няма да се използва?


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Съб 05 юли 2008 10:27


махаш го това е регулатор от съвсем друг тип който е слаган,също така и двете маркучета които отиват към истинския бензинов регулатор и после слагаш нормални болтчета за механичен инжекцион.(Бях дал две на леонардо точно за там)


Вакума може да го вържеш на клапанчето на тръбичката за сервото за спирачките.Там имаш пак подналягане.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mk1 » Нед 06 юли 2008 14:47


Stenly написа:Вакума може да го вържеш на клапанчето на тръбичката за сервото за спирачките.Там имаш пак подналягане.

там мисля да сложа икономаизера на дх-са(при дх-са е сварзан точно там..... ,а може и да направя разклонение)
трябва да попитам леонардо дали ги пази рези болтчета



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта