турбиниране на вр6?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

турбиниране на вр6?

Мнениеот niks76 » Нед 29 юни 2008 10:14


гледам предлагат китове за турбиниране
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Turbo-Ki ... 0232352199
като колектора го имам ве4е ,а въпросите ми са два:трябва ли да се разрежда сгъстяването(ако трябва как) и кого да търся за промяна на картите
мерси предварително




Потребителски аватар
Individual
R.I.P
Мнения: 324
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Individual » Нед 29 юни 2008 14:28


това с урбо кит-а мисля че е много добра и удобна работа,всичко ти е дадено само поръчваш и си ти :wink: И аз смятам за новата си кола да взема 1-н такъв кит и става с лекота 300 коня :roll:


G60

Мнениеот G60 » Нед 29 юни 2008 18:25


Вече имаше тема за точно този кит за ВР6 и там имаше само негативни мнения за него


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Нед 29 юни 2008 18:39


niks76, ако цената не беше 500$ , а 4000$ сигурно си го бива.
Не се хвърляй на такива китове (направо попчета mhihi ) боклуци, при което ти липсват доста части, за да тръгне (колектор например)
Ако твърдо си решил да е с принудително пълнене защо не помислиш за вариант с механичен компресор.
Нещо подобно, което бяха сложили в Хеед, но не чак толкова голямо.
Има доста теми по Вортекса за направени така коли, без да де разрежда мотора, работят на половин бар и дават 250 кс, а там мерят само на колелата.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Нед 29 юни 2008 18:42


правилно ли чета или тва нещо е наистина 500 долара :shock
Не че нещо ама ако се рпави как трябва поне турбината да не е от китай.

Не че имам нещо против китайците но ако турбината е NO NAME от къде ше се знае на каквоналягане може да се държи? Всмисъл бензиновото турбо е винаги доста натоварена част и ако не си наясно колко можеш да я товариш ще поръчваш пак. От друга страна 500 долара си е егати офератта и може да си поръчаш 4 такива турбини :shock


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 29 юни 2008 21:16


една секунда само ;писах 4е колектора ве4е го имам и другото което е 4е имам и 4исто нова турбина К04 (некитаиска)която мога да ползвам
линка беше даден просто като пример ,просто съм се убедил 4е винаги трябва да си купуваш нещата едно по едно за да стане нещо както трябва
извинявам се за заблудата с тоя линк :oops:


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пон 30 юни 2008 23:40


мда. Едно по едно както много пари и здрави нерви. Само се чудя заслужава ли си да бъде в Шаран? Такава мощ как ще се управлява в шаранчето. Ще прилича на американските ванове (с по 5 литра мотор)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 30 юни 2008 23:47


Ники, адаша е прав и то много ;)
замисли се за компресор

5-7пси (което е ~0,45 бар-а) без да разреждат моторя.. и си държи здраво... + това ефекта си е поразителен.. дори малко да нагнети..


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Чет 03 юли 2008 22:04


Чаки малко. К04?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 03 юли 2008 23:34


няма да ми е проблем да я сложа,а и нали ги дават за доста по добри за такива извращения :wink:


Потребителски аватар
Callahan
Мнения: 53
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Callahan » Пет 04 юли 2008 7:21


Това са глупости на търкалета. Разгледай по сериозните фирми дето се занимават с 6 цилиндровите вагени /VF, HPA, EIP/ и погледни за какви хиляди пари става дума, после пак ревизирай инфото дето имаш за турбо китове на цена на 4 ходения на лук ойла.
Освен това, на К04 максимума й е приблизително 280 коня. Да турбинираш вр6 и да го направиш толкова коне...все едно да си купиш р32 и да му махнеш 18ките и да му сложиш 17"


Потребителски аватар
nadasdi
Мнения: 576
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 5:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nadasdi » Пет 04 юли 2008 8:26


http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDMS-VW- ... .m14.l1318
Това ще да е добро, ама евтинко пак ми се вижда
Изображение
А по въпроса ти, и на мен ми е доста интересно колко човека са турбинирали вр6 оттук :?:


Потребителски аватар
Callahan
Мнения: 53
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Callahan » Вто 22 юли 2008 12:18


това е крайно недостатъчно, за да стане колата турбо


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 22 юли 2008 22:24


няма зна4ение,шарана ще има турбо трансформация ,но към ТДИ


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 22 юли 2008 22:37


Колега без смяна на бутала няма да изтрае дълго, поне така мисля. Буталата за турбото са си за турбо оттам идва разреждането. Не се знае колко и как ще го надуе още от първия път. Доста фатално може да е за ВР-чо. :roll

ПС. Явно греша... :wink:

Последна промяна от Tinko на Вто 22 юли 2008 23:20, променено общо 1 път.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта