гледам предлагат китове за турбиниране
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Turbo-Ki ... 0232352199
като колектора го имам ве4е ,а въпросите ми са два:трябва ли да се разрежда сгъстяването(ако трябва как) и кого да търся за промяна на картите
мерси предварително
турбиниране на вр6?
- Individual
- R.I.P
- Мнения: 324
- Регистриран на: Чет 11 окт 2007 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
niks76, ако цената не беше 500$ , а 4000$ сигурно си го бива.
Не се хвърляй на такива китове (направо попчета
) боклуци, при което ти липсват доста части, за да тръгне (колектор например)
Ако твърдо си решил да е с принудително пълнене защо не помислиш за вариант с механичен компресор.
Нещо подобно, което бяха сложили в Хеед, но не чак толкова голямо.
Има доста теми по Вортекса за направени така коли, без да де разрежда мотора, работят на половин бар и дават 250 кс, а там мерят само на колелата.
Не се хвърляй на такива китове (направо попчета

Ако твърдо си решил да е с принудително пълнене защо не помислиш за вариант с механичен компресор.
Нещо подобно, което бяха сложили в Хеед, но не чак толкова голямо.
Има доста теми по Вортекса за направени така коли, без да де разрежда мотора, работят на половин бар и дават 250 кс, а там мерят само на колелата.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
правилно ли чета или тва нещо е наистина 500 долара
Не че нещо ама ако се рпави как трябва поне турбината да не е от китай.
Не че имам нещо против китайците но ако турбината е NO NAME от къде ше се знае на каквоналягане може да се държи? Всмисъл бензиновото турбо е винаги доста натоварена част и ако не си наясно колко можеш да я товариш ще поръчваш пак. От друга страна 500 долара си е егати офератта и може да си поръчаш 4 такива турбини

Не че нещо ама ако се рпави как трябва поне турбината да не е от китай.
Не че имам нещо против китайците но ако турбината е NO NAME от къде ше се знае на каквоналягане може да се държи? Всмисъл бензиновото турбо е винаги доста натоварена част и ако не си наясно колко можеш да я товариш ще поръчваш пак. От друга страна 500 долара си е егати офератта и може да си поръчаш 4 такива турбини

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
една секунда само ;писах 4е колектора ве4е го имам и другото което е 4е имам и 4исто нова турбина К04 (некитаиска)която мога да ползвам
линка беше даден просто като пример ,просто съм се убедил 4е винаги трябва да си купуваш нещата едно по едно за да стане нещо както трябва
извинявам се за заблудата с тоя линк
линка беше даден просто като пример ,просто съм се убедил 4е винаги трябва да си купуваш нещата едно по едно за да стане нещо както трябва
извинявам се за заблудата с тоя линк

Това са глупости на търкалета. Разгледай по сериозните фирми дето се занимават с 6 цилиндровите вагени /VF, HPA, EIP/ и погледни за какви хиляди пари става дума, после пак ревизирай инфото дето имаш за турбо китове на цена на 4 ходения на лук ойла.
Освен това, на К04 максимума й е приблизително 280 коня. Да турбинираш вр6 и да го направиш толкова коне...все едно да си купиш р32 и да му махнеш 18ките и да му сложиш 17"
Освен това, на К04 максимума й е приблизително 280 коня. Да турбинираш вр6 и да го направиш толкова коне...все едно да си купиш р32 и да му махнеш 18ките и да му сложиш 17"
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDMS-VW- ... .m14.l1318
Това ще да е добро, ама евтинко пак ми се вижда
А по въпроса ти, и на мен ми е доста интересно колко човека са турбинирали вр6 оттук
Това ще да е добро, ама евтинко пак ми се вижда

А по въпроса ти, и на мен ми е доста интересно колко човека са турбинирали вр6 оттук

- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега без смяна на бутала няма да изтрае дълго, поне така мисля. Буталата за турбото са си за турбо оттам идва разреждането. Не се знае колко и как ще го надуе още от първия път. Доста фатално може да е за ВР-чо. :roll
ПС. Явно греша...
ПС. Явно греша...

Последна промяна от Tinko на Вто 22 юли 2008 23:20, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта