Истината за въздушните филтри и дизелите

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Vanu
Мнения: 153
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Истината за въздушните филтри и дизелите

Мнениеот Vanu » Пет 04 юли 2008 10:00


Колеги, от доста време се ровя в мрежата и виждам много противоречиви мнения относно това до колко е полезен така нареченият "спортен" или K&N филтър. От 100 човека, 50 казват, че ефекта е пренебрежим, другите казват, че колата литвала. За бензина няма спор, че ефекта е на лице. Но за дизелът - без интеркулер правим ли нещо, колеги? :) Споделете вашето мнение и най-вече - опит, ако имате такъв.




Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Мнениеот Schwepsi » Пет 04 юли 2008 11:05


Едно голямо за КН , от месец съм с такъв на АФН -а и определено има ефект от към вървеж . На атмосферния не знам , ама теоритично би трябвало все пак улеснява пълненето .


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Пет 04 юли 2008 11:11


Schwepsi написа:Едно голямо за КН , от месец съм с такъв на АФН -а и определено има ефект от към вървеж . На атмосферния не знам , ама теоритично би трябвало все пак улеснява пълненето .

Колега, ти с панелен ли си или с конусен, че си усетил такъв ефект?


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пет 04 юли 2008 13:56


винаги има ефект колкото и да е минимален


Потребителски аватар
Vanu
Мнения: 153
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vanu » Пет 04 юли 2008 14:03


е какво значи колкото и да е минимален? Давам 60-70, че и повече лева, и какво ще получа? 1-2 коня сили отгоре?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 04 юли 2008 14:04


kombito-tdi написа:винаги има ефект колкото и да е минимален


Олекваш с 140-160лв mhihi spam


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Пет 04 юли 2008 16:28


andonov написа:
kombito-tdi написа:винаги има ефект колкото и да е минимален


Олекваш с 140-160лв mhihi spam


Мда и правиш заявка за нов масметър и как бе оня израз " очаквайте неочакваното" , НО кефа цена няма :oops: :lol:

П.П. Ако пък си сложиш и 1 чип ще усетиш тогава ефекта :wink:


Потребителски аватар
Vanu
Мнения: 153
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vanu » Пон 07 юли 2008 10:30


работата е там, че сложих чип вчера, и се чуда дали има смисъл от такъв филтър... Дали и с колко ще се подобри динамиката...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 07 юли 2008 13:41


Плюса на спортния филтър е ,че има по малко съпротивление и въпреки нвисоката цена не го сменяш на 10к километри.Минуса е ,че има слбухове течноста за овлажняване разебава дебитомера.Другото е ,че няклоко колеги след слагането му колата става по куца - ква е причината/вероятно куц пройзводител/ ,въобразяват ли си не си ли въобразяваг е друга тема.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пон 07 юли 2008 15:19


Vanu написа: и какво ще получа? 1-2 коня сили отгоре?


1-1,15 :lol: Аз съм с КН и първоначално помислих че разликата е много голяма. Оказа се обаче че досегашния ми филтър е бил силно замърсен и затва съм усетил подобрение.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 07 юли 2008 19:53


И аз като си сменям филтъра след 10к все едно съм с КН. :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 08 юли 2008 8:48


andonov написа:И аз като си сменям филтъра след 10к все едно съм с КН. :lol:

:да: -ама ефекта е точно за 400-500 км.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 08 юли 2008 9:08


Най-осезаема, ако изобщо може да се усети, е разликата във високите скорости и доускорението. Другото е самовнушение. Но разлика има. Прочетете темата в Тунинг раздела за диноденя в Хеед и ще видите какви разлики дава...
Аз лично бях сложих JR на Пасата и за мен имаше разлика, но както писах по-горе, само във високите обороти - просто там двигателят запазваше за маалко по-дълго пъргавината - може би няколко кончета ... Твърденията са за около 5 при турбинирани дизели, може и така да е ...


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 08 юли 2008 15:08


Rabbit_TDI написа:
andonov написа:И аз като си сменям филтъра след 10к все едно съм с КН. :lol:

:да: -ама ефекта е точно за 400-500 км.


Ами мисля, че свикваме след тези км :lol:


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Вто 08 юли 2008 23:20


Моя бeшe много запушeн(сигурно си бeшe тоя с който колата e излязла от завода mhihi ) и на 160 забивашe, слeд като го смeних с обикновeн, разлката сe усeти вeднага, но наистина нe e за много.. скоро го отварях(минал съм 5000км) и пак прилича на ла*нян гъз :x Плюса на спортния e, чe щe си го пeра по чeсто можe би, а и по малкото му съпротивлeниe :roll: Само мe притeсни това, чe прeцаквал дeбитомeра :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта