
Истината за въздушните филтри и дизелите
- Vanu
- Мнения: 153
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Истината за въздушните филтри и дизелите
Колеги, от доста време се ровя в мрежата и виждам много противоречиви мнения относно това до колко е полезен така нареченият "спортен" или K&N филтър. От 100 човека, 50 казват, че ефекта е пренебрежим, другите казват, че колата литвала. За бензина няма спор, че ефекта е на лице. Но за дизелът - без интеркулер правим ли нещо, колеги?
Споделете вашето мнение и най-вече - опит, ако имате такъв.

- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Плюса на спортния филтър е ,че има по малко съпротивление и въпреки нвисоката цена не го сменяш на 10к километри.Минуса е ,че има слбухове течноста за овлажняване разебава дебитомера.Другото е ,че няклоко колеги след слагането му колата става по куца - ква е причината/вероятно куц пройзводител/ ,въобразяват ли си не си ли въобразяваг е друга тема.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Най-осезаема, ако изобщо може да се усети, е разликата във високите скорости и доускорението. Другото е самовнушение. Но разлика има. Прочетете темата в Тунинг раздела за диноденя в Хеед и ще видите какви разлики дава...
Аз лично бях сложих JR на Пасата и за мен имаше разлика, но както писах по-горе, само във високите обороти - просто там двигателят запазваше за маалко по-дълго пъргавината - може би няколко кончета ... Твърденията са за около 5 при турбинирани дизели, може и така да е ...
Аз лично бях сложих JR на Пасата и за мен имаше разлика, но както писах по-горе, само във високите обороти - просто там двигателят запазваше за маалко по-дълго пъргавината - може би няколко кончета ... Твърденията са за около 5 при турбинирани дизели, може и така да е ...
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Моя бeшe много запушeн(сигурно си бeшe тоя с който колата e излязла от завода
) и на 160 забивашe, слeд като го смeних с обикновeн, разлката сe усeти вeднага, но наистина нe e за много.. скоро го отварях(минал съм 5000км) и пак прилича на ла*нян гъз
Плюса на спортния e, чe щe си го пeра по чeсто можe би, а и по малкото му съпротивлeниe
Само мe притeсни това, чe прeцаквал дeбитомeра 




Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта