ПРОБЛЕМИ С MAK-ULTRA

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
danita
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 06 юли 2008 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

ПРОБЛЕМИ С MAK-ULTRA

Мнениеот danita » Нед 06 юли 2008 16:23


Здравейте,нов съм във форума и се нуждая от помощ.Имам голф 4,преди 3 год.му сложих аларма MAK-ULTRA до преди 2-3 мес.нямах проблем,а сега се включва когато си поиска безпричинно и не прави проверка,лошото е че живея в Германия и скоро няма да се прибирам,за да го закарам на майстор.Можели някой да ми каже къде е проблема и мога ли да изключа алармата,но централното да остане или как да изключа сирената.Благодаря предварително !




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 06 юли 2008 17:40


1. Централното не зависи от алармата /ако си имаш дистанционно за това....винаги можеш да заключиш и с ключа/

2. Махаш корите под волана....домогваш се до алармата и спораш захранването и...ако има бушон просто махни бушона...ако решеш нещо задължително ИЗОЛИРАЙЙЙЙЙЙЙ! няма да се палиш за нищо


Потребителски аватар
egoist_ok
Мнения: 485
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Троян

Мнениеот egoist_ok » Нед 06 юли 2008 18:11


chefito написа:1. Централното не зависи от алармата /ако си имаш дистанционно за това....винаги можеш да заключиш и с ключа/

2. Махаш корите под волана....домогваш се до алармата и спораш захранването и...ако има бушон просто махни бушона...ако решеш нещо задължително ИЗОЛИРАЙЙЙЙЙЙЙ! няма да се палиш за нищо


Да и като махне бушона на алармата - тази кола дали ще запали повече а? Или ще е обикаля като един "голям камък"
Трябва да видиш какво е прекаснато по веригата на запалването и да го възтановиш и тогава вече махай бушона.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 06 юли 2008 18:13


egoist_ok написа:
chefito написа:1. Централното не зависи от алармата /ако си имаш дистанционно за това....винаги можеш да заключиш и с ключа/

2. Махаш корите под волана....домогваш се до алармата и спораш захранването и...ако има бушон просто махни бушона...ако решеш нещо задължително ИЗОЛИРАЙЙЙЙЙЙЙ! няма да се палиш за нищо


Да и като махне бушона на алармата - тази кола дали ще запали повече а? Или ще е обикаля като един "голям камък"
Трябва да видиш какво е прекаснато по веригата на запалването и да го възтановиш и тогава вече махай бушона.


:shock

ШОК И УЖАС....тъй като никога не връзвам имобито на алрмите си съвсем изключих...моля за извинение :)


danita
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 06 юли 2008 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот danita » Пон 07 юли 2008 3:25


Благодаря за съветите,ама малко съм скаран с токовете май ще се наложи да потърся някой колега по-разбиращ от мен,ще видим какво сте стане :?:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 61 госта