Колега Adnan , не си видял нищо, защото не си махнал декоративната ламаринка или пластмаса на пода. Волана ти, може да се мести целия барабар с пластмасата, защото явно ти е чупещ и нещо в механизма който го стяга не е наред.
Колега mafiota - хубави снимки си направил това е то карето, но за първи път го виждам цялото. Не мога да ти кажа дали е за механична или хидравлична рейка, а може да е едно и също за двата типа рейки, поне в горната си част ( към волана )
На последната снимка се вижда много ясно единия край на карето.Не знам дали е този край в който влиза корминлния прът ( като гледам на снимките двата края - дупката с болта, са едни и същи ). Ако приемем че това е края който ни трябва, значи кормилния прът завършва назъбен и влиза в тази назъбена дупка на карето и се пристяга с болта
Чукане(луфт) по пръта на волана Пасат Б4
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Да това на последната снимка е дето влиза в самата рейка - т.е. на пинйона и (не знам дали така се казва). А иначе маи имаше някаква особенност - за механична рейка е с дребен шлиц (по-голям брой шлици), за хидравлична рейка маи броят на шлиците е по-малък!. Сигурен съм , че имаше нещо такова.
А до колкото съм чувал за моят пасат ставало механична рейка от голф 2, но накрайниците били различни
Иначе съм почти сигурен че ако имате луфтове и във вашите карета , най-вероятната причина за този луфт да идва е от леко излезли чашки на самото каре. Тея дето съм посочил на снимката ( в които са иглените лагерчета). Милиметър да охлабят и се появява това характерно чукане на карето.
На това сваленото така беше, леко ги прибрах и се оправи.
Иначе съм чувал че самото каре като материал било доста твърдо, дори баща ми които реже с резак коли в едни вторични ми е разправял че каретата не се поддавали много лесно на рязане.
А до колкото съм чувал за моят пасат ставало механична рейка от голф 2, но накрайниците били различни

Иначе съм почти сигурен че ако имате луфтове и във вашите карета , най-вероятната причина за този луфт да идва е от леко излезли чашки на самото каре. Тея дето съм посочил на снимката ( в които са иглените лагерчета). Милиметър да охлабят и се появява това характерно чукане на карето.
На това сваленото така беше, леко ги прибрах и се оправи.
Иначе съм чувал че самото каре като материал било доста твърдо, дори баща ми които реже с резак коли в едни вторични ми е разправял че каретата не се поддавали много лесно на рязане.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
doktora написа:Колега Adnan , не си видял нищо, защото не си махнал декоративната ламаринка или пластмаса на пода. Волана ти, може да се мести целия барабар с пластмасата, защото явно ти е чупещ и нещо в механизма който го стяга не е наред.
Волана не е чупещ

Лайстната отивам да я сваля и ще пиша след малко живот и здраве.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи , случи се нещо много интересно.
Наскоро си сменях предните спирачни апарати(бях пуснах тема).Естествено вдигнахме дясната страна на крик(маслен, подпряхме го до носача някъде), после лявата.
Поразкарах колата да улегнат новите дискове, и какво беше учудването ми като усетих, че луфта в пръта го няма!?!?! Остана едно толкова минимално луфтче, че даже мисля, че си внушавам.
Викам си, това ще да е нещо временно.Обаче от седмица просто всичко си е 6.
Все пак преди да си замина до прованса си купих долното лагерче за всеки случай.Обаче всичко си е 6 все още затова не искам да пипам зорлем колата.Дигнахме колата с моя майстор на подемника, проверихме за луфтове на рейка, накрайници ала-бала, всичко 6.
Звучи тъпо но е факт
Наскоро си сменях предните спирачни апарати(бях пуснах тема).Естествено вдигнахме дясната страна на крик(маслен, подпряхме го до носача някъде), после лявата.
Поразкарах колата да улегнат новите дискове, и какво беше учудването ми като усетих, че луфта в пръта го няма!?!?! Остана едно толкова минимално луфтче, че даже мисля, че си внушавам.
Викам си, това ще да е нещо временно.Обаче от седмица просто всичко си е 6.
Все пак преди да си замина до прованса си купих долното лагерче за всеки случай.Обаче всичко си е 6 все още затова не искам да пипам зорлем колата.Дигнахме колата с моя майстор на подемника, проверихме за луфтове на рейка, накрайници ала-бала, всичко 6.
Звучи тъпо но е факт

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта