Моето табло беше с жило и механично измерване на километрите Motometer.
Какво ми трябваше от колата донор:
1. Самото табло (МФАto e вградено) - има два модела табла с МФА - (1)с жило и механичен километраж и (2) с датчик за скоростта и електронен километраж. В моя случай взех (2).
2. Датчика за измерване на скоростта и километрите. Завинтва се директно там, където е завито жилото.
3. Датчик за темп на маслото (има си свободна дупка до филтъра)
4. Датчик за темп на въздуха (аз засега съм без него)
5. Лостчето с командването на МФА (това което управлява чистачките по принцип). Като гледах схемата, нищо не пречи командването на МФАто да се изнесе с други копчета извън това лостче, но като има оригинално си е най-лесно.
6. Кабелажа м/у лостчето и таблото с бушоните и релетата (4 кабела)
7. Кабелажа м/у таблото с релетата и таблото с уредите (стандартния който върви с обикновеното табло поне в моя случай нямаше повечето кабели, така че варианта или да се вземе от колата донор, или да се добавят липсващите кабели, обаче това си доста играчка)
8. За кабелите съм описал в една друга тема (за проблем с тоци)
9. Кабелите от датчиците се пускат допълнително, няма как

10. Ами това се сещам за сега, ако има нещо друго, ще допиша после