перка за радиатор

Техническа и сервизна информация за Passat
chikov
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 13:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

перка за радиатор

Мнениеот chikov » Вто 08 юли 2008 13:55


колеги имам проблем с пасата,когато работи на място изгаря бушона за перките и изхвърля водата.перките са две защото има клима но издават странен шум.търкат в дифузйора.възможно ли е елмотора да консумира повече ток и да изгаря бушона,и ако е така как да се замери консумацията на елмотора.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: перка за радиатор

Мнениеот radotom » Вто 08 юли 2008 15:05


chikov написа:...издават странен шум.търкат в дифузйора...

Човеко, майтапиш ли се?!?
Натоварваш двигателчето поне тройно и се чудиш защо гори предпазителя? :gruebel :woooow:


chikov
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 13:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chikov » Вто 08 юли 2008 15:32


kолега имам съмнение че елмотора е отишъл ама ще го свала и тогава ще вида дали съм прав


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 08 юли 2008 23:18


chikov написа: имам съмнение че елмотора е отишъл...

За съжаление- възможно е!
Щом перката трие някъде усилието, което се създава към мотора е многократно по-голямо. От там нараства тока, който протича през него, за да се развърти, а в същото време падат оборотите, а перката освен радиатора охлажда и самия мотор.
Така, чееее.... може да се наложи смяна...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 08 юли 2008 23:33


Колега,а какъв зор са видяли перките за да се получи така ?
Иначе колегата е съвсем прав.....нормално е да ти гори предпазителя щом перката дере някъде....оправи това като за начало и виж тогава дали ще има проблем с моторчето.Ако има сменяш и моторчето и....така :)
Между двете перки има ремък - погледни го дали е здрав като ровиш там из перките ;)
Успех!


chikov
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 13:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chikov » Сря 09 юли 2008 9:09


тази сутрин сжалиха елмотора и казаха че се върти много трудно.по всичко личи че ще триабва друг елмотор.освен от пасат от какво друго би станал и ако имате идея пишете че в тия жеги без клима е кофти.благодаря предварително


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Сря 09 юли 2008 13:25


абе то елмотора ще го смениш лесно,но както се ти казали и колегите обърни внимание на това търкане на перките :!: :!: :!: да не стане тама всичко на лютеница


chikov
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 13:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chikov » Сря 09 юли 2008 14:37


колеги проблема е решен.нови перки с нов елмотор.стария мотор беше блокирал съвсем


svetlozarbonev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 17 юни 2010 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: перка за радиатор

Мнениеот svetlozarbonev » Пон 05 юли 2010 10:07


Колега, колко излизат тези перки, защото и моято опира някъде и май ще трябва да се сменят. Също така буксата с кабелите за мотора на перките не прави хубав контакт и работи само като я придържам с ръка, някакви идеи как може да се оправи това :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: перка за радиатор

Мнениеот zfa159 » Пон 05 юли 2010 23:26


Редовно им се случва,като се разбият втулките на мотора и да започне да опира отпред самата перка в корпуса,понеже вече оста и (оста на ел.мотора)се измества от първоначалното си положение.Тогава мотора се натоварва повече и или изгаря или изгаря предпазитела.
Съответно няма никакъ смисъл да се ремонтира този мотор,понеже трябва да се сменят един куп неща,а перките 2-ра ръка не са скъпи. Единична перка,2-ра ръка върви около 30-50лв,двойна (т.е. две перки с ремъче) вървят 60-100лв .
Принципно за това с буксата - ако проблема е само в буксата на мотора,като смениш мотора,ще се реши този проблем.Ако проблема е и в буксата откъм инсталацията,си режеш една друга здрава букса от Пасат или Голф за части с такава букса и си я слагаш при теб,като си режеш твоите кабели и си запояваш другите към твоята инсталация.
:beer


svetlozarbonev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 17 юни 2010 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: перка за радиатор

Мнениеот svetlozarbonev » Вто 06 юли 2010 7:34


Благодаря! Някак си не ми се искаше да сменям мотора, ама какво да се прави. Проблема е в буксата от моторчето. Благодаря още веднъж :beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта