
голф 2 1.3 инж. гори ми 11
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не мисля колега, че ще се получи номера с изрязването. Катализатора е обикновено запушен, като се извади се разпада. Обикновено слагат резонаторно гърне и заваряват на него държач с резба за ламбдата. Целта била да се убие скоростта на газовете. Неприятният момент е че се променят условията, при които работи ламбдата. Но както се казва - това е положението 

-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
PitkataJoe написа:Абе то с откачане няма да стане, защото компютъра като не получава сигнал работи със средни стойности по подразбиране в таблиците, доколкото знам. И в никакъв случай сместта няма да е оптималната. Сигурно е, че ще се промени разхода в някаква посока, но не е решение на проблема според мен.
Така е! Когато компютара се резтартира, без закачена ламбда, той се пуска в сервизен режим. Ако разхода се смъкне, значи от нея идват белите. Ако разкачите сондата, и не рестартирате компа, почва да харчи кат ламя... а точно това става когато тя умре.... Един вид това е само като тест...

ПС. Макар, че познавам разни колеги дето са я махнали...

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта