Закъснение в датчика има определено (инертен е и то доста).Аз моята съм я мерил преди с електронен термометър и си регулирах стрелката да показва вярно (беше грешна)...сега вече мери точно ама наистина е доста инертна и затова от време на време показва глупости.
Чест проблем на тези стрелки са спукани спойки по таблото и аз преди да се занимая с каквото и да е по колата започнах от това като я взех....имаше резултат по повод точността на уредчето.



100градуса опасност
- Masculan
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
хахаха
Колеги, проблема е решен. Смених термо датчика и всичко е ок.
1-ва степен на 92гр. както е по-каталог. В задръствания вдига 100гр. но перката не спира да работи докато стрелката не стигне 90гр.
Мерси на всички отзовали се!
Кога ще се съберем на по-бира някъде?????
И кой ги организира тези сбирки?????
1-ва степен на 92гр. както е по-каталог. В задръствания вдига 100гр. но перката не спира да работи докато стрелката не стигне 90гр.
Мерси на всички отзовали се!
Кога ще се съберем на по-бира някъде?????
И кой ги организира тези сбирки?????
Колеги защо не пробвате като почиствате радиатора, да вкарате маркуча в отвора изходящ за радиатора за по-добро пречистване.
Относно охлаждането нормално е 35 градуса да охлаждат двигателя при условие, че той работи при 100 и някой път повече градуса.
Също според мен е нормално в градски условия да работи на по големи температури двигателя.
Относно охлаждането нормално е 35 градуса да охлаждат двигателя при условие, че той работи при 100 и някой път повече градуса.
Също според мен е нормално в градски условия да работи на по големи температури двигателя.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
velinsl написа:Колеги защо не пробвате като почиствате радиатора, да вкарате маркуча в отвора изходящ за радиатора за по-добро пречистване.
Относно охлаждането нормално е 35 градуса да охлаждат двигателя при условие, че той работи при 100 и някой път повече градуса.
Също според мен е нормално в градски условия да работи на по големи температури двигателя.
Напълно съм съгласен - затова казах,че колите ни имат някакъв проблем (моята и на колегата имам в предвид).Просто при 35 навън охлаждането не е като при 20 примерно ама това трябва да се отрази с не повече от 2-3-5 градуса....а не 20 като при мен примерно

Аз започнах да решавам моя проблем като си купих термостат за 80 градуса ама още не съм го монтирал

Според мен има някакво отклонение в показанията на таблото,въпреки ,че си мислиме че вс е ОК!При мен и оригиналният и датчика,който купих преди 10-тина дни, който пуска перката са BEHR и на тях си пише,че първа пали на 95,а втора на 102!И все си мисля ,че "Чичко Немец" е имал нещо предвид ,когато е изчислявал че перките се пускат чак на 95 и 102 градуса и за да достига тези стойности в жегите, на охладителната система и мотора не им тежи!!!Все пак когато достигне 102 градуса и палне втора степен, няма как при 40 градусов пек да ги свали веднага и то в колона от коли отдаващи допълнително топлина!!! По табло при мен първа пали на 100-102/така ми показва стрелката/,а втора на около 108/пак по стрелката на таблото/,но водещ е ДАТЧИКЪТ.Получава се отклонение от около 5-7 градуса!Примерно днес я загасих когато беше на 108-110 градуса по табло,втора степен въртеше,но щом я угасих е работила максимум 10 -тина секунди,което показва ,че реалната температура не е била повече от 95-96 градуса /понеже ......втора спира да върти на толкова градуса до като не ги достигне -поне така пише на датчиците/.Колата я карам повече от 10 години............Преди може би 3 години таблото е презапоявано,но ме съмнява някое съпротивление или спойка.........преди това показваше вярно ,но само на моменти,а през останалото време стрелката падаше на 70 гр,после пак закачаше на вярната температура ..........и така.........и за това се реших на презапояване!Повече мисля да не се вкарвам във филми,че нещо не е наред



- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта