100градуса опасност

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 10 юли 2008 7:40


Закъснение в датчика има определено (инертен е и то доста).Аз моята съм я мерил преди с електронен термометър и си регулирах стрелката да показва вярно (беше грешна)...сега вече мери точно ама наистина е доста инертна и затова от време на време показва глупости.
Чест проблем на тези стрелки са спукани спойки по таблото и аз преди да се занимая с каквото и да е по колата започнах от това като я взех....имаше резултат по повод точността на уредчето.




Потребителски аватар
Masculan
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

хахаха

Мнениеот Masculan » Пет 11 юли 2008 17:14


Колеги, проблема е решен. Смених термо датчика и всичко е ок.
1-ва степен на 92гр. както е по-каталог. В задръствания вдига 100гр. но перката не спира да работи докато стрелката не стигне 90гр.
Мерси на всички отзовали се!
Кога ще се съберем на по-бира някъде?????
И кой ги организира тези сбирки?????


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Съб 12 юли 2008 10:16


Колеги защо не пробвате като почиствате радиатора, да вкарате маркуча в отвора изходящ за радиатора за по-добро пречистване.
Относно охлаждането нормално е 35 градуса да охлаждат двигателя при условие, че той работи при 100 и някой път повече градуса.
Също според мен е нормално в градски условия да работи на по големи температури двигателя.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 12 юли 2008 16:44


velinsl написа:Колеги защо не пробвате като почиствате радиатора, да вкарате маркуча в отвора изходящ за радиатора за по-добро пречистване.
Относно охлаждането нормално е 35 градуса да охлаждат двигателя при условие, че той работи при 100 и някой път повече градуса.
Също според мен е нормално в градски условия да работи на по големи температури двигателя.

Напълно съм съгласен - затова казах,че колите ни имат някакъв проблем (моята и на колегата имам в предвид).Просто при 35 навън охлаждането не е като при 20 примерно ама това трябва да се отрази с не повече от 2-3-5 градуса....а не 20 като при мен примерно :)
Аз започнах да решавам моя проблем като си купих термостат за 80 градуса ама още не съм го монтирал :)


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Съб 12 юли 2008 19:33


Според мен има някакво отклонение в показанията на таблото,въпреки ,че си мислиме че вс е ОК!При мен и оригиналният и датчика,който купих преди 10-тина дни, който пуска перката са BEHR и на тях си пише,че първа пали на 95,а втора на 102!И все си мисля ,че "Чичко Немец" е имал нещо предвид ,когато е изчислявал че перките се пускат чак на 95 и 102 градуса и за да достига тези стойности в жегите, на охладителната система и мотора не им тежи!!!Все пак когато достигне 102 градуса и палне втора степен, няма как при 40 градусов пек да ги свали веднага и то в колона от коли отдаващи допълнително топлина!!! По табло при мен първа пали на 100-102/така ми показва стрелката/,а втора на около 108/пак по стрелката на таблото/,но водещ е ДАТЧИКЪТ.Получава се отклонение от около 5-7 градуса!Примерно днес я загасих когато беше на 108-110 градуса по табло,втора степен въртеше,но щом я угасих е работила максимум 10 -тина секунди,което показва ,че реалната температура не е била повече от 95-96 градуса /понеже ......втора спира да върти на толкова градуса до като не ги достигне -поне така пише на датчиците/.Колата я карам повече от 10 години............Преди може би 3 години таблото е презапоявано,но ме съмнява някое съпротивление или спойка.........преди това показваше вярно ,но само на моменти,а през останалото време стрелката падаше на 70 гр,после пак закачаше на вярната температура ..........и така.........и за това се реших на презапояване!Повече мисля да не се вкарвам във филми,че нещо не е наред love.vw :lady_dance_party:


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Мнениеот kristianatanasov » Пон 14 юли 2008 22:40


Оххх като видях темата и я прочетох ми олекна...а аз си мислех че тоя проблем е само при мен... колата държи 100гр. 1-ва степен се пуска около 100 а 2-ра 110гр. колата е 1,8АБС Б-3......



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта