Колеги помагайте да охладим маслото

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
smg
Мнения: 414
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот smg » Съб 12 юли 2008 7:23


Ти с какво масло караш?
За да развива такива градуси нещо трябва да куца...




Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Съб 12 юли 2008 9:06


Вие пак по4нахте да мъдрите измислени неща , нормално е турбо мотор да прави високи температури на маслото , което е и един от основните проблеми на допълнително турбинираните мотори ... правят по голяма температура (не само на маслото ами и на буталата :twisted: и на други места ) ...
Щом при нормално каране 90км праи 118+ градуса преставям си в ръ4кане каде отива ... направо си е за маслен радятор колегата ... едно C20XE което е атмосферно си има радятор , оставаше турбиниран да няма нужда от радятор ...
Заебете ги инжинерте какво са предвидили , те спазват един ред норми една от които да се вместят в по ниска цена на производството (Голфа се пак е народна кола треа секи да може да си я купи)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 12 юли 2008 11:07


А да те попитам, защо AGU-to няма маслен радиатор, за само водното охлаждане? Щот и аз мисля да слагам, но щом не са го предвидили дали има нужда.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Съб 12 юли 2008 14:56


leonardo_vd написа:А да те попитам, защо AGU-to няма маслен радиатор, за само водното охлаждане? Щот и аз мисля да слагам, но щом не са го предвидили дали има нужда.

Ми щото наи вероятно са предвидили 4е за това натоварване на мотора няма кои знае каква нужда от маслен радятор .... наи вероятно пак от финансова гледна то4ка :evil: виж примерно 4е C20XE си има заводско , макар и малко радятор4е ...C20LET които е на Турбо калибрите примерно също има маслено радятор4е :wink: а като знам 4е твоита еденица няма да се кара дълго с сток 1.8Т мотор , а ще има упгреиди съвсем скоро то слагаи смело и не се плаши :wink:
Няма да и навреди в никакъв слу4еи :idea:


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот MITKOGOLF » Съб 12 юли 2008 17:33


Някои знае ли от каде мога даси купя такъв делител за маслото или евинтоално някои да го направи


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Съб 12 юли 2008 17:58


MITKOGOLF написа:Някои знае ли от каде мога даси купя такъв делител за маслото или евинтоално някои да го направи

www.prospeed.bg преди имаше , званни питаи


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 12 юли 2008 18:38


на мен рокото ми дава 98 градуса постоянно при 90 км ....... 105 със 120 и след 20 минути на 5000-6000 оборота закъртва твърдо на 140 градуса ...и не виждам нищо ненормално в това :)


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Съб 12 юли 2008 22:04


Tyan написа:на мен рокото ми дава 98 градуса постоянно при 90 км ....... 105 със 120 и след 20 минути на 5000-6000 оборота закъртва твърдо на 140 градуса ...и не виждам нищо ненормално в това :)

За мен пък си4ко над 115 е кофти ... имаш ли манометър за налягане на маслото да го видиш какво му е налягането при 140 градуса
Ама секи сам си преценява де ...Аз на моита ако вида температура над 115 градуса 4е си смена масления радятор с такав по голям от водния :wink:

А по темата имаи предвид 4е неговата кола е с турбо и има склонност да грее масло доста пове4е от тфоита която до колкото знам си е N/A :?:


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот MITKOGOLF » Съб 12 юли 2008 22:11


Мерси за помошта в понеделник се обаждам в про спиит да видия дали го имат при тях


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 12 юли 2008 22:58


Tyan написа:на мен рокото ми дава 98 градуса постоянно при 90 км ....... 105 със 120 и след 20 минути на 5000-6000 оборота закъртва твърдо на 140 градуса ...и не виждам нищо ненормално в това :)


И аз си мислех така, докато не смених два пъти билени и основни лагери, един колянов вал, няколко биели и накрая целия мотор :wink:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Нед 13 юли 2008 0:41


само в проспийд ли ги има тези фланци :roll: и как да определим големината на радиатора ?


Потребителски аватар
smg
Мнения: 414
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот smg » Нед 13 юли 2008 10:05


Не съм видял, че ставало дума за турбо мотор....
И все пак какво е маслото?
Голф 1ча ГТИ има радиаторче ;)


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот MITKOGOLF » Нед 13 юли 2008 11:37


МОТУЛ 6100 15W-5O


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 13 юли 2008 17:38


MITKOGOLF написа:МОТУЛ 6100 15W-5O


малко извън темата, ама помисли за някакво масло с по-добри параметри :idea: Все пак ако държиш да не роди мотора е добре да си купуваш подходящи масла :idea:


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот MITKOGOLF » Нед 13 юли 2008 19:40


Предложи по добро



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта