Ти с какво масло караш?
За да развива такива градуси нещо трябва да куца...
Колеги помагайте да охладим маслото
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
Вие пак по4нахте да мъдрите измислени неща , нормално е турбо мотор да прави високи температури на маслото , което е и един от основните проблеми на допълнително турбинираните мотори ... правят по голяма температура (не само на маслото ами и на буталата
и на други места ) ...
Щом при нормално каране 90км праи 118+ градуса преставям си в ръ4кане каде отива ... направо си е за маслен радятор колегата ... едно C20XE което е атмосферно си има радятор , оставаше турбиниран да няма нужда от радятор ...
Заебете ги инжинерте какво са предвидили , те спазват един ред норми една от които да се вместят в по ниска цена на производството (Голфа се пак е народна кола треа секи да може да си я купи)

Щом при нормално каране 90км праи 118+ градуса преставям си в ръ4кане каде отива ... направо си е за маслен радятор колегата ... едно C20XE което е атмосферно си има радятор , оставаше турбиниран да няма нужда от радятор ...
Заебете ги инжинерте какво са предвидили , те спазват един ред норми една от които да се вместят в по ниска цена на производството (Голфа се пак е народна кола треа секи да може да си я купи)
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
leonardo_vd написа:А да те попитам, защо AGU-to няма маслен радиатор, за само водното охлаждане? Щот и аз мисля да слагам, но щом не са го предвидили дали има нужда.
Ми щото наи вероятно са предвидили 4е за това натоварване на мотора няма кои знае каква нужда от маслен радятор .... наи вероятно пак от финансова гледна то4ка



Няма да и навреди в никакъв слу4еи

- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
MITKOGOLF написа:Някои знае ли от каде мога даси купя такъв делител за маслото или евинтоално някои да го направи
www.prospeed.bg преди имаше , званни питаи
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
Tyan написа:на мен рокото ми дава 98 градуса постоянно при 90 км ....... 105 със 120 и след 20 минути на 5000-6000 оборота закъртва твърдо на 140 градуса ...и не виждам нищо ненормално в това
За мен пък си4ко над 115 е кофти ... имаш ли манометър за налягане на маслото да го видиш какво му е налягането при 140 градуса
Ама секи сам си преценява де ...Аз на моита ако вида температура над 115 градуса 4е си смена масления радятор с такав по голям от водния

А по темата имаи предвид 4е неговата кола е с турбо и има склонност да грее масло доста пове4е от тфоита която до колкото знам си е N/A

- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Tyan написа:на мен рокото ми дава 98 градуса постоянно при 90 км ....... 105 със 120 и след 20 минути на 5000-6000 оборота закъртва твърдо на 140 градуса ...и не виждам нищо ненормално в това
И аз си мислех така, докато не смених два пъти билени и основни лагери, един колянов вал, няколко биели и накрая целия мотор

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта