полото прегря/ проблема решен
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
полото прегря/ проблема решен
Така , това не ми се беше случвало от както разкарах опела.Карам си днес , спирам на сладкарница пчела и след около час пак тръгвам , след което ми светва лампичката за температурата.Гледам стрелката на 120 градуса, косата ми се изправи.След бързия оглед --- перката не се беше включила ,но не е от нея, проверих я и работи. Според мен и колегата който беше до мен ,проблемът е в термостата, включихме перката да работи постояно и тръгнах към вкъщи.По пътя спирах три пъти на ново ,защото въпреки работещата перка , колата загряваше.сега, за мен остава предположението че термостата е заминал , но така ли се скапва от веднъж?предложения за видове термостати и от къде, и дали е термостата изобщо?
Последна промяна от skywolker на Чет 17 апр 2008 20:31, променено общо 1 път.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Ако двата мъркуча дето влизат в радиатора НЕ са еднакво топли при температура 90 градуса - значи термостата ти е блокирал в затворено положение и дори и да ти се включва перката си е все тая - не може да охлади достатъчно антифриза защото като е затворен термостата през радиатора не се върти антифриза. До около 80 градуса, единият ще е по студен от другият поне с 15-тина градуса - пробваш с ръка.
Другият вариант според мен е датчика за температура дето дава инфо на таблото да е сдал багажа.
За марка и откъде има писано многооооооооо!
п.п. Само да добавя за други дето им се случи тази работа: При подобна ситуация единственото спасение е вентилатора на парното да е на макс и да духа топло - само така може да се постигне що-годе добро охлаждане при блокирал термостат - естествено за придвижване на малки разстояния и то с почивки
Другият вариант според мен е датчика за температура дето дава инфо на таблото да е сдал багажа.
За марка и откъде има писано многооооооооо!
п.п. Само да добавя за други дето им се случи тази работа: При подобна ситуация единственото спасение е вентилатора на парното да е на макс и да духа топло - само така може да се постигне що-годе добро охлаждане при блокирал термостат - естествено за придвижване на малки разстояния и то с почивки
Последна промяна от Anbuch на Чет 17 апр 2008 12:51, променено общо 1 път.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
той нека си работи ,ама ако лъже с около 100-150 ома му е достатъчно да показва глупости.
Абе ти първо си виж термостата ,че там работата е опастна пък после ще го мислил датчика
Anbuch написа:Токущо проверих в "дебелите книги" ,че при температура на антифриза +30 градуса съпротивлението трябва да е от 1500 до 2000 ома ,а при температура от +80 градуса между 275 ома и 375 ома ,ама пише ,че се мерил дали е изправен между контакти 1 и 3. Или ако тези пъпки за закачането са ти обърнати от левата страна мериш долните два контакта
Абе ти първо си виж термостата ,че там работата е опастна пък после ще го мислил датчика

-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колеги не е истина колко съм горд от себе си, сутринта си поръчах термостатчето заедно с капачката към него(оказа се много важна забележка, капачката на термостата е по проблемна от самия термостат), а иначе термостата ,когато го свалих, беше на две и в окаяно състояние.
След ОПИТНОТО
,ми намесване и смяна на стария с нов , в момента колата е на 6
термостата е BEHR
капачката SWAG
След ОПИТНОТО


термостата е BEHR
капачката SWAG
- spidergb
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Хм а аз си мислех че само аз замалко да си прегрея колата. И аз имах същият проблем като на колегата смених бая термостати докато миналият ден на един сфетофар не видях че ми излиза пара от предният капак. Като отворих всичко беше в анифриз и едно така спокойно си вреше в разширителният съд. След като махнах термостата реших да махна и капачката( там кадето влиза иглата) като я погледнах леееееко се беше счупила и от там всичките ми термостати ги вадих начасти след като я смених с нова(10лв) и термостат уж да е оригинален на VW от Фолксваген Габрово(45лв) работата заспа.
Термостатът трябва да се сменя с капачката.
При прегряване и при счупена капачка, когато се извади термостата иглата е силно извадена напред. При нормалната работа иглата опира в здравата капачка и избутва термостата, после се прибира при охлаждане. За нов или изправен термостат при нормална температура иглата стърчи няколко милиметра, при повреден заради капачка - доста повече и не може да се върне.
Пред два дена купих втори термостат и капачка след съсипване на първия в сервиза и ме пратиха за оригинален.
Продавачът в магазина ми показа как работят и двата детайла. Ако не го знаете, може да купите няколко поредни термостата за един и същи ден.
Става дума за POLO AEX, 1.4. 1996 г.
Така, че разни промени по термостата, които слагат шайби и доработки, а спестяват втори оригинален детайл само усложняват нещата.
Термостат - 25 лв
Капачка - Италия - 7 лв
Капачка оригинална - 28 лв
Смяна на термостат - 30 лв
Антифриз - 33 лв
Използвам темата за допълнителни съвети:
1. Ако при прегряване парното работи - не е от водната помпа.
2. При проблем с термостата - капачката долния маркуч на радиатора и радиаторът остават студени - т.е. и да има проблеми с вентилатора първо трябва да се реши въпроса с термостата.
3. Ако помпата е здрава спокойно с цената на леко прегряване можеш да се движиш с парното на max.
Пред два дена купих втори термостат и капачка след съсипване на първия в сервиза и ме пратиха за оригинален.
Продавачът в магазина ми показа как работят и двата детайла. Ако не го знаете, може да купите няколко поредни термостата за един и същи ден.
Става дума за POLO AEX, 1.4. 1996 г.
Така, че разни промени по термостата, които слагат шайби и доработки, а спестяват втори оригинален детайл само усложняват нещата.
Термостат - 25 лв
Капачка - Италия - 7 лв
Капачка оригинална - 28 лв
Смяна на термостат - 30 лв
Антифриз - 33 лв
Използвам темата за допълнителни съвети:
1. Ако при прегряване парното работи - не е от водната помпа.
2. При проблем с термостата - капачката долния маркуч на радиатора и радиаторът остават студени - т.е. и да има проблеми с вентилатора първо трябва да се реши въпроса с термостата.
3. Ако помпата е здрава спокойно с цената на леко прегряване можеш да се движиш с парното на max.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта