
Съединител
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Съединител
Колеги, тъй като наближавам времето за смяна на съединителя се питам, дали е задължително да сменя и притискателния ( огледалния) диск. 

- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Караиванов
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
- gyleto
- Мнения: 309
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 22:40
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: PL 1991
- Местоположение: Пловдив
да си дам и моето мнение може да е от полза, купих си евтин вариант като не знаех че е така излезе ми 140 лева за комплект феродов и огледален бяха meg arm синя кутия някви италянски за смяна не давах пари смени ми го приятел изкара точно 6000 километра и това беше,свалиха кутията и феродовия диск беше се разпаднал и имаше дири все едно е пален, говоря за пален от въртене на гуми исках да го върна за рекламация не става не можели да го приемат такъв все едно съм със състезателна кола личало си че бил пален,купих си за 210 luk комплект смениха ми го за 100 лева в castrol карам и нямам проблеми по добре малко повече отколкото тройно повече
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 20 мар 2008 10:01
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AEK 1995
- Местоположение: София
Здравей,
Вчера смених съединител, по мое мнение притискателния може и да не се сменя стига да няма видими следи от търкане на нитовете по феродовия и да е с равна повърхност. Моя феродов диск беше много износен откъм притискателния, чак до металните нитове и си личеше че са се търкали в притискателния.
Но ако не го сменяш сам няма как, не върви да кажеш на майсторите да го свалят, че да го огледаш и ако трябва да се сменя да тичаш и за притискателен докато те пушат по цигара.
Вчера смених съединител, по мое мнение притискателния може и да не се сменя стига да няма видими следи от търкане на нитовете по феродовия и да е с равна повърхност. Моя феродов диск беше много износен откъм притискателния, чак до металните нитове и си личеше че са се търкали в притискателния.
Но ако не го сменяш сам няма как, не върви да кажеш на майсторите да го свалят, че да го огледаш и ако трябва да се сменя да тичаш и за притискателен докато те пушат по цигара.
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Днес и аз смених съединител. Феродото имаше още доста хляб, но демпферните пружини се бяха разхлабили и пръстена с шлиците също играеше. След смяната определено зацепва доста по-надолу, но пак е едно такова мазно мазно и доста трудно мога да завъртя гуми. Някой да има идея от какво може да е? Май ще трябва да сменя и жилото...
Между другото съединителя беше оригинален Sachs. Сега пак сложих Sachs "уж оригинален" ...
Между другото съединителя беше оригинален Sachs. Сега пак сложих Sachs "уж оригинален" ...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 50 госта