


Изгасна след форсиране и след това не иска да запали
- penev75
- Мнения: 131
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Изгасна след форсиране и след това не иска да запали
Двигателят ми е 2Е - 2000 кубика. До сега на Голфчето не съм му сменял нищо освен маслото и филтрите. Днес запалих колата изминах около 5 км. Спрях за момент без да гася. След това на място форсирах за да чуя звука на гърнето и колата угасна. След това вече не можа да запали. Странния ефект, който се получи е, че като се извади щеката за маслото - тя мирише на бензин. Пробвах пак след 2 часа, но уви пак не запали. Утре ще я водя на стенд, но въпреки това някой ако има някаква идея какво може да е станало и да ми спести парите за диагностиа ще съм му благодарен.
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Колега едвали ще е това проблема,но вчера се измъчих с голфа на жената(бивш мой)-та колата небеша палена 2-3дни слизаме да я преместим и "няма никой вкъщи" върти ключа уредите на тъблото светват но дотам...чукам по стартера,давах на късо на стартера,бутам от ауспуха мирише на бензин,мотора никакъв го няма....днеска мислих,мислих и накрая реших да проверя масата.....пръснах с WD поразвъртях с ключ болта и след малко .....Ооо,чудо колата запали като часовник ....
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
penev75 написа:Да си кажа честно не знам как да го премеря, нито знам колко трябва да е нормалното.
Къде се мери и в какви граници е за да си го премеря сам.
Относно границите - във форума срещнах числата от 13,6V до 14,2 V.
А това къде да го мериш - може на клемите на алтернатора, на клемите на акумулатора или навсякъде където има + и - . По-добре по-близо до алтернатора.
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Мери на клемите на акумулатора. Но първо трябва да си сигурен, че акумулатора е зареден напълно. Свързваш мултицета(или волтметър) м/у клемите "+" и "-" на акумулатора, палиш двигателя, вдигаш около 2000 об/мин. и гледаш какво показва уреда. Не съм напълно сигурен, но мисля, че допустимите граници бяха от 13.5V до 14.6V. 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта