Изгасна след форсиране и след това не иска да запали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
penev75
Мнения: 131
Регистриран на: Сря 23 май 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Изгасна след форсиране и след това не иска да запали

Мнениеот penev75 » Нед 20 юли 2008 20:41


Двигателят ми е 2Е - 2000 кубика. До сега на Голфчето не съм му сменял нищо освен маслото и филтрите. Днес запалих колата изминах около 5 км. Спрях за момент без да гася. След това на място форсирах за да чуя звука на гърнето и колата угасна. След това вече не можа да запали. Странния ефект, който се получи е, че като се извади щеката за маслото - тя мирише на бензин. Пробвах пак след 2 часа, но уви пак не запали. Утре ще я водя на стенд, но въпреки това някой ако има някаква идея какво може да е станало и да ми спести парите за диагностиа ще съм му благодарен.




Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Нед 20 юли 2008 20:45


провери ли ангренажа?


Потребителски аватар
penev75
Мнения: 131
Регистриран на: Сря 23 май 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот penev75 » Нед 20 юли 2008 20:47


Сменен е миналата година, когато купих колата.


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Нед 20 юли 2008 20:48


това не е гаранция ,че не е скъсан.


Потребителски аватар
penev75
Мнения: 131
Регистриран на: Сря 23 май 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот penev75 » Нед 20 юли 2008 20:50


Утре ще погледна


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Мнениеот kristianatanasov » Нед 20 юли 2008 20:58


Колега едвали ще е това проблема,но вчера се измъчих с голфа на жената(бивш мой)-та колата небеша палена 2-3дни слизаме да я преместим и "няма никой вкъщи" върти ключа уредите на тъблото светват но дотам...чукам по стартера,давах на късо на стартера,бутам от ауспуха мирише на бензин,мотора никакъв го няма....днеска мислих,мислих и накрая реших да проверя масата.....пръснах с WD поразвъртях с ключ болта и след малко .....Ооо,чудо колата запали като часовник ....


Потребителски аватар
penev75
Мнения: 131
Регистриран на: Сря 23 май 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот penev75 » Нед 20 юли 2008 21:03


Допълнение: Когато се върти стартера първоначално лампата на маслото свети 1-2 секунди постоянно и след това започва да мига, докато не спра да въртя стартера.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пон 21 юли 2008 1:15


може да ти мирише на бензин маслото, защото си я задавил от въртене вероятно, по добре потърси помощ, от опит ти казвам, причините може да са доста, най неприятната която на никого не пожелавам е ангренаж, останалото се оправя сравнително лесно /и евтино/

ПС успех и да пишеш какво е станало


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Пон 21 юли 2008 9:44


Провери си бобината дали дава искра. При форсирането от високо напрежение на алтернатора може да е прецакана бобината или комутатора.


Потребителски аватар
penev75
Мнения: 131
Регистриран на: Сря 23 май 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот penev75 » Пон 21 юли 2008 22:13


Проблема е решен - нова бобина - 96 лв + труд 10 лв - всичко 106 лв.

Старата дали е изгоряла от форсирането или и е дошло времето?


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Вто 22 юли 2008 9:06


Провери с един волтметър какво напрежение държи алтернатора при различни обороти. Ако е в нормалните граници всичко е ОК.


Потребителски аватар
penev75
Мнения: 131
Регистриран на: Сря 23 май 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот penev75 » Вто 22 юли 2008 9:35


Да си кажа честно не знам как да го премеря, нито знам колко трябва да е нормалното.

Къде се мери и в какви граници е за да си го премеря сам.


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Вто 22 юли 2008 14:14


penev75 написа:Да си кажа честно не знам как да го премеря, нито знам колко трябва да е нормалното.

Къде се мери и в какви граници е за да си го премеря сам.


Относно границите - във форума срещнах числата от 13,6V до 14,2 V.
А това къде да го мериш - може на клемите на алтернатора, на клемите на акумулатора или навсякъде където има + и - . По-добре по-близо до алтернатора.


Panev
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Panev » Вто 22 юли 2008 14:53


Мери на клемите на акумулатора. Но първо трябва да си сигурен, че акумулатора е зареден напълно. Свързваш мултицета(или волтметър) м/у клемите "+" и "-" на акумулатора, палиш двигателя, вдигаш около 2000 об/мин. и гледаш какво показва уреда. Не съм напълно сигурен, но мисля, че допустимите граници бяха от 13.5V до 14.6V. :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта