Жоро написа:Погледни и състоянието на двата автомобила - в смисъл,че кола,произведена през '93-та може да е по-запазена и здрава от такава '97-ма.Иначе в тая ситуация (имам предвид цените на горивата) 1,8 90HP.
Е това е най-верния съвет.

neron написа:Карам г3 1.6 аек мотор 100 к.с. Аз бих избрал 1.8 ще ти кажа защо. При 1.6 скоростите са къси 100км/ч на 5-та предавка си на 3000 об/мин. докато при 1.8 си на 120 км/ч. Просто в купето е по шумно и това мен ме дразни. Другото което клони към 1.8 е въртящия момент. При 1.8 е 145 н/м на 2500 об/мин. , а при 1.6 (аек) е 132 н/м на 4400 об/мин. При 1.6 афт мотор е малко по- добре 132 н/м на 3500 об/мин. Това означава, че за да върви 1.6 му трябват обороти над 3000 от което следва и не малък разход на гориво. Успех в избора и ако те интерисува нещо друго питай.
webdude написа:neron написа:Карам г3 1.6 аек мотор 100 к.с. Аз бих избрал 1.8 ще ти кажа защо. При 1.6 скоростите са къси 100км/ч на 5-та предавка си на 3000 об/мин. докато при 1.8 си на 120 км/ч. Просто в купето е по шумно и това мен ме дразни. Другото което клони към 1.8 е въртящия момент. При 1.8 е 145 н/м на 2500 об/мин. , а при 1.6 (аек) е 132 н/м на 4400 об/мин. При 1.6 афт мотор е малко по- добре 132 н/м на 3500 об/мин. Това означава, че за да върви 1.6 му трябват обороти над 3000 от което следва и не малък разход на гориво. Успех в избора и ако те интерисува нещо друго питай.
Има нещо вярно в думите ти ама си послъгал малко ...
За 1,6 100 км/ч АЕК наистина е на 3000 оборота, но АБС при 3000 об/мин е 110. АБС по всеобщо мнение е по шумен от АЕК/АФТ тъка. АЕК/АФТ до 4000 оборота на 5-та почти не можеш да го чуеш. Въртящият момент е друг на АЕК и АФТ според различни каталози между 135 и 140 нм.
Но заради всички в този форум ще каже ... вземи си 1,8 АБС
bgr79 написа:Благодаря колеги. Днес ще ходя да ги гледам и двата автомобила. Ще пиша после какво съм видял и дали съм избрал нещо. И аз май повече клоня към 1,8 АБС , но да видим в какво състояние ще е. Той има газово от 3 години вече и малко ме притеснява да не е поиздухан двигателя..., но днес ще го видим.
bgr79 написа:А някой знае ли дали тези двигатели имат защита при късане на ангренажен ремък?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта