Проблемът е че чистачките започнаха да се движат доста бавно на която и скорост да ги сложа - те се движеха с една и съща бързина и с липса на каквото и да е мощ. Смазах с малко препаратче втулките, за около час се движеха доста по-добре, после пак старата песен. Докато 4 ден по-късно, когато се опитах да си измия предния прозорец, пръскайки с пъскалките спряха по средата на прозореца и нема мърдане от там. Като дам колата на контакт или я запаля, трепват но само толкова (това при положение ръчката която ги оправлява е на нулева позиция... Някакви идеи ?
Мерси предварително!
Проблем с чистачките Голф 4
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
goroton написа:E те тва хич не е хубаво... Чувал съм че тия моторчета не са от евтините. Нема как, ще трябва да се разглобява по-сериозно!
И аз така съм чувал...но не бързай, поразглоби и разгледай да не би нещо да пречи, да натиска, разгледай пътищата...опитай също така да свалиш рамената на чистачките...виж нещо да не се самонатяга и да оказва натиск ... първо тези елементарните неща...ако нищо не откриеш отиди на ел сервиз за да си сигурен че е моторчето...да не го купуваш напразно

- GARTNER
- Мнения: 1980
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cофия/Оряхово
- Контакти:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p= ... t=#1272760
Колега съшия проблем преди месец но не беше моторчето изгоряло ами бяха блокирали рамената с лостовете под кора но не можах да ги раздвижа и се принудих да си купя втора ръка от една морга.
По горе в линка има и снимки за какво става на въпрос дано съм бил от полза.
Колега съшия проблем преди месец но не беше моторчето изгоряло ами бяха блокирали рамената с лостовете под кора но не можах да ги раздвижа и се принудих да си купя втора ръка от една морга.
По горе в линка има и снимки за какво става на въпрос дано съм бил от полза.
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 13:35
- Автомобил: Passat 6
- Двигател: BKP.07.2007
- Местоположение: София
Нема такъв филм, са се връщам от майстора (приятелче ми е).
Свалих ме кората, капака на предпазителя на филтъра и т.н. Оказа се че съм прецакал доста сериозно рамената (тези под кората) и съм попрецакал и моторчето.
Аааа тоест по-кофти нема накъде. Рамената беха затегнати и клеясали свирепо (по-точно фтулките). След 30-40 мин. яка борба - проба за смазване и раздвижване + пръскане с дб40 успяха леко да се пораздвижат. Последваха опити за вадене на фтулките и в крайна сметка....се скъсаха. Моторчето - нема никой. Явно отиваме на вариант втора употреба - отивам в първата автоморга.
Тоя ми вика: - "Ооо скъпичко е колега 200лв рамена с основата и моторчето."
Брррр.
Айде обаждай се на познати по Симеон - та с кандърми, цигании свалаиха ми до 130лв. Обратно в сервиза, майсторчето си игра нема толко време смазвай, регулирай. Абе толко време си игра с тия чистачки, че за тва време можеше да направи половин основен ремонт.
Дадох на моя човек 30лв за работа и си тръгнах. Бърза рекалкулация в колата. Ооо, шок и ужас, за 160 лв. вместо да си купа ксенони, си купих чистачки втора употреба!
Хм яко а...
Свалих ме кората, капака на предпазителя на филтъра и т.н. Оказа се че съм прецакал доста сериозно рамената (тези под кората) и съм попрецакал и моторчето.
Аааа тоест по-кофти нема накъде. Рамената беха затегнати и клеясали свирепо (по-точно фтулките). След 30-40 мин. яка борба - проба за смазване и раздвижване + пръскане с дб40 успяха леко да се пораздвижат. Последваха опити за вадене на фтулките и в крайна сметка....се скъсаха. Моторчето - нема никой. Явно отиваме на вариант втора употреба - отивам в първата автоморга.
Тоя ми вика: - "Ооо скъпичко е колега 200лв рамена с основата и моторчето."
Брррр.
Айде обаждай се на познати по Симеон - та с кандърми, цигании свалаиха ми до 130лв. Обратно в сервиза, майсторчето си игра нема толко време смазвай, регулирай. Абе толко време си игра с тия чистачки, че за тва време можеше да направи половин основен ремонт.
Дадох на моя човек 30лв за работа и си тръгнах. Бърза рекалкулация в колата. Ооо, шок и ужас, за 160 лв. вместо да си купа ксенони, си купих чистачки втора употреба!
Хм яко а...
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 13:35
- Автомобил: Passat 6
- Двигател: BKP.07.2007
- Местоположение: София
GARTNER написа:Колега в Юнито са 86лв тези рамена преди месец питах когато и аз търсих рамената за моя проблем.Не е важно колко си дал важното е че сте свършили работа с твоя познат и сега ти работят чистачките.
Хм малко евтино ми се струва като за Юни-то все пак, защото днеска търчах по Симеон и варираха от 70-100 и тва втора употреба. А само моторчето тврдо на 100...
Та аз за тва писах даже че с познати успиах да се сдобиа с двете за 130 лв и то втора употреба...
Не ми е за парите, щом съм си зел 4-ка ще си я карам и поодържам, не се оплаквам. Просто ми стана смешно че се отлагах за ксенони, шото викам по-натам, са разправии, майстори и т.н и т.н.. Та са гу наместих за чистачки (ааа пак ще кажа, много държа, втора употреба)

- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
колега рамената се разглобяват минах по този път , имат по 1 зегерка в горната си част кадето нанизваш рамото на чистачките , махаш я захващаш на менгеме слагаш дъска и бой по канчето(за да не подбиеш резбата е дъската) след това с малко шкурка зачистваш 2-те половини малко двг масло и по обратен ред сглобяваш, настройката на рамената става като сложиш всичко на място нагласяш и си ок
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта