...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
aitapeapea
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот aitapeapea » Чет 24 юли 2008 9:23


Тогава да попитам така.

Какво се очаква да става с колата ако главата е крива и всукателните колектори не могат да паснат и вследствие на това ,двг дърпа въздух?




Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Чет 24 юли 2008 15:28


Вземи чист бензин за запалки в шпрей и пръсни върху гарнитурата на всмукателните колектори , докато работи на празен ход - ако вдигне обороти, значи засмуква бензин през гарнитурата.


Потребителски аватар
aitapeapea
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот aitapeapea » Пет 25 юли 2008 18:23


Мамка му засмуква от към колекторите. Пръснах и оборотите мръднаха нагоре. Сега вече не знам. Сменили са ми гарнитурата но не можела да уплътни достатъчно. Май ще се разделяме с новата голфетка :(

А дали е възможно нещо по кардинално да прецакам , че имам да мина едни 1000км тия дни?


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Пет 25 юли 2008 19:32


Нищо няма да прецакаш , един шлайф е от 30 до 50лв.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 25 юли 2008 19:38


dokros написа:Нищо няма да прецакаш , един шлайф е от 30 до 50лв.

Със свалянето и качването на главата да ти излезе 100-120 лева, ако оправиш всичко по нея- гумички, водачи, гарнитури...
Аз бих я смъкнал още утре.
Ако продължиш да караш така има опастност язвите, от където смуче в момента да се задълбочат.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 25 юли 2008 19:51


кви глави...кво чудо...значи....

Проверете шпилките които стягат плочката към тампона на моното...да не би да са дълги и да не стягат.... :?:


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Пет 25 юли 2008 19:52


aitapeapea написа:Май ще се разделяме с новата голфетка :(


"Новата голфетка" сигурно е на половин милион км.,ами ние сме е..ти нещастниците , дето живеем скапана държава и караме коли втора употреба, вместо нови.


Потребителски аватар
aitapeapea
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот aitapeapea » Пет 25 юли 2008 20:05


Е казах новата тъй като старата голфетка (91г 1,6) си я карам все още и не мисля да се разделям с нея. А новата(97г 1,8ми) е на 160000, и казвам нова тъй като не можах да си позволя по нова немска кола ;)


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Пет 25 юли 2008 20:11


А колко хубаво щеше да бъде , да си позволим нови.

Има само една кола по-хубава от нова - служебната.


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1483
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Пет 25 юли 2008 22:50


да питам първо, въпреки, че ми е ясно
как се държи колата на бензин?
след това
какво общо има "обикновената" газова с компютъра на моното?
и кво като се шашка ламбда сондата? /всъщност може да се шашка само , ако е заминала/
има ли смисъл да си обясняваме за енайсти път каква е ролята на ламбда сондата и каква е разликата между "обикновена" газова и газов инжекцион?
че нещо не ми се връзва
може да се шашкат оборотите от гадна газ, смени газстанцията първо
да, може автоматичния смукач и мпх да въртят номера
случвало ми се е да залепне и жилото на газта и да си подава сама газ, и да държи високи обороти, ама зимата :)
и да, може да е духнала гарнитурата и да ти е крива главата
от пишман майстори съм имала същите ядове, докато и изчезнаха 2 цилиндъра и накрая спря да пали съвсем

Последна промяна от Gal на Съб 26 юли 2008 7:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Съб 26 юли 2008 7:39


те както са тръгнали може и двигателя да ти сменят... :lol:


Потребителски аватар
aitapeapea
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот aitapeapea » Нед 27 юли 2008 16:25


Проблема е локализиран, диагнозата потвърдена. Смуче въздух от смукателните колектори. Новата гарнитура не помогна, трябва да се свали главата за да може да се стегне добре или да се шлайфа и тогава да се стегне. Това ми казаха.

Чудна ми остана причината за това събитие?

Като имам резултат ще дам инфо


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Нед 27 юли 2008 21:05


може колекторите да имат шупла...там където лягат или са изметнати леко :roll:


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Вто 29 юли 2008 22:14


aitapeapea написа:Чудна ми остана причината за това събитие?


Причината , приятелю ,се нарича "умора на метала" - проявява се в следствие на топлинни деформации,механични напрежения и т.н. - при двигатели от порядъка на 400-500 хил. км.

Автоджамбазите предвидливо са ти върнали километража на 160 000,да не се стряскаш излишно.


Потребителски аватар
aitapeapea
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот aitapeapea » Сря 30 юли 2008 9:12


Това е невъзможно. И да е пипан километража няма как да е с толкова много. Колата съм я взел лично от германец (39-ти набор :wink: )и почти всичко по нея е оригинално, а мисля няма как да е минала толкова км така. Всъщност това не е мое мнение а на човека, който ме консултира при покупката.

Това разбира се не изключва възможността за умора на метала, още повече , че последната година колата не е мърдала.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта