Тогава да попитам така.
Какво се очаква да става с колата ако главата е крива и всукателните колектори не могат да паснат и вследствие на това ,двг дърпа въздух?



...
- aitapeapea
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- aitapeapea
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
dokros написа:Нищо няма да прецакаш , един шлайф е от 30 до 50лв.
Със свалянето и качването на главата да ти излезе 100-120 лева, ако оправиш всичко по нея- гумички, водачи, гарнитури...
Аз бих я смъкнал още утре.
Ако продължиш да караш така има опастност язвите, от където смуче в момента да се задълбочат.
- aitapeapea
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Gal
- Мнения: 1483
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
- Автомобил: МК7
- Двигател: DCYA 2018
- Местоположение: София
да питам първо, въпреки, че ми е ясно
как се държи колата на бензин?
след това
какво общо има "обикновената" газова с компютъра на моното?
и кво като се шашка ламбда сондата? /всъщност може да се шашка само , ако е заминала/
има ли смисъл да си обясняваме за енайсти път каква е ролята на ламбда сондата и каква е разликата между "обикновена" газова и газов инжекцион?
че нещо не ми се връзва
може да се шашкат оборотите от гадна газ, смени газстанцията първо
да, може автоматичния смукач и мпх да въртят номера
случвало ми се е да залепне и жилото на газта и да си подава сама газ, и да държи високи обороти, ама зимата
и да, може да е духнала гарнитурата и да ти е крива главата
от пишман майстори съм имала същите ядове, докато и изчезнаха 2 цилиндъра и накрая спря да пали съвсем
как се държи колата на бензин?
след това
какво общо има "обикновената" газова с компютъра на моното?
и кво като се шашка ламбда сондата? /всъщност може да се шашка само , ако е заминала/
има ли смисъл да си обясняваме за енайсти път каква е ролята на ламбда сондата и каква е разликата между "обикновена" газова и газов инжекцион?
че нещо не ми се връзва
може да се шашкат оборотите от гадна газ, смени газстанцията първо
да, може автоматичния смукач и мпх да въртят номера
случвало ми се е да залепне и жилото на газта и да си подава сама газ, и да държи високи обороти, ама зимата

и да, може да е духнала гарнитурата и да ти е крива главата
от пишман майстори съм имала същите ядове, докато и изчезнаха 2 цилиндъра и накрая спря да пали съвсем
Последна промяна от Gal на Съб 26 юли 2008 7:40, променено общо 1 път.
- aitapeapea
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Проблема е локализиран, диагнозата потвърдена. Смуче въздух от смукателните колектори. Новата гарнитура не помогна, трябва да се свали главата за да може да се стегне добре или да се шлайфа и тогава да се стегне. Това ми казаха.
Чудна ми остана причината за това събитие?
Като имам резултат ще дам инфо
Чудна ми остана причината за това събитие?
Като имам резултат ще дам инфо
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
aitapeapea написа:Чудна ми остана причината за това събитие?
Причината , приятелю ,се нарича "умора на метала" - проявява се в следствие на топлинни деформации,механични напрежения и т.н. - при двигатели от порядъка на 400-500 хил. км.
Автоджамбазите предвидливо са ти върнали километража на 160 000,да не се стряскаш излишно.
- aitapeapea
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Това е невъзможно. И да е пипан километража няма как да е с толкова много. Колата съм я взел лично от германец (39-ти набор
)и почти всичко по нея е оригинално, а мисля няма как да е минала толкова км така. Всъщност това не е мое мнение а на човека, който ме консултира при покупката.
Това разбира се не изключва възможността за умора на метала, още повече , че последната година колата не е мърдала.

Това разбира се не изключва възможността за умора на метала, още повече , че последната година колата не е мърдала.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта