питане за поло 1,05 с карборатор SOLEX
- zeroheat
- Мнения: 225
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
питане за поло 1,05 с карборатор SOLEX
значи клето прекъсваше адски сутринта докато се завлекохме от люлин до младост с един приятел. там го закарах при някакъв диагностик,който трябваше да я оправи. значи направихме едно кръгче с колата, а тя взе че пред него се държа много добре и изобщо не прекъсваше той ръчка там някви неща разглоби карборатора и каза, че всичко по центровката е наред и освен да почисти карба нищо друго не направи. а смъкна и оборотите леко защото колата вече почти не се чува само че отиването и връщането ми отне някъде 6 7л бензин за по-малко от 50км и ми се стори много. аз ще го проверя допълнително разхода. та мисълта ми е ако някой има подобно поло с този карборатор и е имал сроден проблем да даде съвет как да се справя с него, защото според мен тоя днеска нищо не направи, но то ще си проличи по нататък де. благодаря предварително и дочуване
- teo_ss
- Мнения: 477
- Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Аз карам поло`86-а 1043 см3 незнам дали и твойто е такова но аз имах подобен промлем ,само че при мен направо си гаснеше като си дръпна кръка от газта,оказа се тампона м/у карборатора и всмукателните тръби. Не оплътняваше добре от към всмукателните тръби и от там хем губеше бензин хем засмукваше въздух уплътних със силикон и заспа. За да провепиш дали взеема въздух от някъде , за по лесно, вземи някакъв спрей - против ръжда , за почистване или нещо такова пръскай около карборатора ако колата си качи оборотите значи взема въздух от някъде.
Пък може и някай маркуче да е сдало багажа.
Пък може и някай маркуче да е сдало багажа.
- zeroheat
- Мнения: 225
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
значи днес я карах и студена беше много зле като загря спря да прекусва токова ама пак беше много спъната, но поне не гаснеше. та като спрях и изгасих мотора за около 5мин не повече и после запалих беше идеална пъргава и лека като перце абе идеална като ви казвам!!! значи моята теория е че влиза много обогатена смес и се дави в началото и си седи така, но защо после се оправя като поседи загасена малко незнам. това ми е голиамата мистерия но съм почти 100% убеден че сместа е много обогатена просто си се дави колата много някой ако случайно има лек за тази болест да сподели ще съм много благодарен ;о))))
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта