към проблема сега, зна4и паля и тръгвам и след 10 секунди виждам 4е лампата за водата спирам възможно най- бързо отварям резервора за вода и гледам 4е е на минимума а пред и2 дена бях сипал около 1 литър вода махнах дат4ика за температурата и беше целия мокър (може би от предишното сипване да съм го залял без да искам) след като долях вода и отново запалих вси4ко си дойде на местои друг път ми е правил така голфа. до колкото можах проверих вси4ки марку4и и се оказаха здрави, но друго ми направи впе4атление под радиоатора имаше мокро петно.Мисля 4е може да е спукан самия радиотор ако някой колега има идея от какво найстина може да е станало така моля да ми сподели
От какво може да е проблема колеги (Разрешен)
- stoqn_g60
- Мнения: 4380
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ADA
- Местоположение: у Софията
От какво може да е проблема колеги (Разрешен)
Като за на4ало ако на мод4етата не им се нрави заглавиято могат да го променят
към проблема сега, зна4и паля и тръгвам и след 10 секунди виждам 4е лампата за водата спирам възможно най- бързо отварям резервора за вода и гледам 4е е на минимума а пред и2 дена бях сипал около 1 литър вода махнах дат4ика за температурата и беше целия мокър (може би от предишното сипване да съм го залял без да искам) след като долях вода и отново запалих вси4ко си дойде на местои друг път ми е правил така голфа. до колкото можах проверих вси4ки марку4и и се оказаха здрави, но друго ми направи впе4атление под радиоатора имаше мокро петно.Мисля 4е може да е спукан самия радиотор ако някой колега има идея от какво найстина може да е станало така моля да ми сподели
и дали има смисъл да пробвам с тези тебешири дето се слагат и се наслагват около дупката
благодаря за помощта 
към проблема сега, зна4и паля и тръгвам и след 10 секунди виждам 4е лампата за водата спирам възможно най- бързо отварям резервора за вода и гледам 4е е на минимума а пред и2 дена бях сипал около 1 литър вода махнах дат4ика за температурата и беше целия мокър (може би от предишното сипване да съм го залял без да искам) след като долях вода и отново запалих вси4ко си дойде на местои друг път ми е правил така голфа. до колкото можах проверих вси4ки марку4и и се оказаха здрави, но друго ми направи впе4атление под радиоатора имаше мокро петно.Мисля 4е може да е спукан самия радиотор ако някой колега има идея от какво найстина може да е станало така моля да ми сподели
Последна промяна от stoqn_g60 на Съб 26 юли 2008 21:31, променено общо 1 път.
- stoqn_g60
- Мнения: 4380
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ADA
- Местоположение: у Софията
ами още утре ще проверя обстойно простох исках съвети от какво може да е
все пак много ви благодаря колеги за бързия отговор
а и друго да попитам след като свалих дат4ика се постарах да го изсуша оба4е е трудно да се изкара водата толкова бързо, възможно ли е от това да е светила лампи4ката, а водата да е била на нормалното си ниво все пак не може да е до горе нали циркулира във марку4ите и тн 
а и друго да попитам след като свалих дат4ика се постарах да го изсуша оба4е е трудно да се изкара водата толкова бързо, възможно ли е от това да е светила лампи4ката, а водата да е била на нормалното си ниво все пак не може да е до горе нали циркулира във марку4ите и тн - stoqn_g60
- Мнения: 4380
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ADA
- Местоположение: у Софията
Колеги и колежке проблема е остранен благодаря на вси4ки ви, който взехте отношение по проблема
а ето и развръзката сутринта преди да я запаля отворих капак и за моя радост вода под радиатора нямаше
след това си казах абе аз проверих ли вси4ки марку4и и съединения в4ера ? После я запалих в на4алото си светна лампата като дадох на контакт и след 2 секунди си угасна което е нормално, след това я пофорсирах малко(в нормите де) и след може би 1 2 минути по4на да свети лампата за водата ,опааа угасих я и отидох да видя къде е избила тази вода ,когато погледнах целия мотор беше мокър.Вгледах се в 1 от марку4ите за парното и от там сълзеше вода ... От там до старото Ауто+ и днеска проблема беше отстранен . Още веднъж Благодаря ви колеги за помощта 
след това си казах абе аз проверих ли вси4ки марку4и и съединения в4ера ? После я запалих в на4алото си светна лампата като дадох на контакт и след 2 секунди си угасна което е нормално, след това я пофорсирах малко(в нормите де) и след може би 1 2 минути по4на да свети лампата за водата ,опааа угасих я и отидох да видя къде е избила тази вода ,когато погледнах целия мотор беше мокър.Вгледах се в 1 от марку4ите за парното и от там сълзеше вода ... От там до старото Ауто+ и днеска проблема беше отстранен . Още веднъж Благодаря ви колеги за помощта 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта