как да сваля шайбата на коляновия вал
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 18 юли 2008 19:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Банско
как да сваля шайбата на коляновия вал
момчета дайте съвет , разглобих колата ,,голф 2,, искам да сменя ангренажния ремък но не можах да сваля шайбата на коляновия вал-как мога по-лесно да я сваля и после какви тънкости имапри смяната на самия ремък
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 18 юли 2008 19:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Банско
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
И за какво ти е да сваляш централния болт, нали само ремъка ще сменяш, няма да бараш семеринга на вала. Махаш шестограмите и вадиш шайбата на ремъка за алтернатора. Но ако не си сменял досега ремъка, по-добре наистина я закарай да ти го сменят, че после да няма въпрос "защо не иска да запали?". Белезите знаеш ли ги къде са?
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Използва се специален инструмент. За целта ваското1 си е направил такъв сам - стара шайба от колянов вал и по-дебело стебло от амортисьор заварено за нея. От там нататък ще се сетиш сам как се развива и как се държи контра. Той когато развива този болт винаги го е страх да не се скъса, защото ако стане това, после белята е голяма и приключението е оле-мале.
Успех!
Успех!
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 18 юли 2008 19:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Банско
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Smoke написа:да не си натегнал много ремъка..или си сложил пак кофти ролка
при много натегнат ремък наистина се получава виене./свистене/ аз имах същия случай ,когато сменявах ремък за първи , като го отхлабиш малко изчезва....прав е колегата. това виене се усеща при бензиновите двигатели тъй като са по тихи, не и при дизелите.
аз съм си изработил собствен начин за проверка натегнатоста.....изфорсирвам двигателя и в момента на спадане на оборотите /успокояване/ ако ремъка не вибрира малко , значи е много натегнат.
Последна промяна от kiko946 на Пон 28 юли 2008 13:52, променено общо 3 пъти.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
vlady todeff написа:момчета готово е смених ремъка и ролката но пак има проблем има едно виене което мислех че е от ролката но не е смених водна помпа и динамо но пак вие сигурно е някой лагер от страната на ремъците
имах бензинов дв. и същия случаи - виене . смених водната помпа виенето беше от нея и тогава за първи път сменях и ремък и допуснах грешката , която по горе описах, корегирах се и двигателя стана нормално тих. доколкото си спомням двигателя беше вид модел PN GOLF 2.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта