
Проект барабани -> Дискове - Реализиран!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Намерих си заден мост и не е ползваn много и това е и проблема,93-94 е вкарн в бг и е стоял в един гараж до сега казаха,че е ръждясал.Та искам да питам дали ще има някакъв проблем от стоянето,какво да му гледам?Иначе е напълно оборудван. 

Последна промяна от kaiser666 на Сря 19 мар 2008 11:29, променено общо 1 път.
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
най-големия проблем тук са апаратите - ръждясат ли отвътре, възстановяването им струва цифра пари от 70 до 150лв ..
Другото е състоянието на тампоните и колко са прави шенкелните оси ..
Моя съвет е да си оставиш твоя мост и другото да го налепиш.
А тая тръбичка който колкото иска да ме убеждава от ГТ модела
че стъпва с нея голфа, няма да успее
Направи уговорка да извадиш буталцата и да видиш как е вътре положението - ако са огледални може да си 80% сигурен че са ок
Отстават бобчетата на ръчната ама те не се развалят от стоене, а от ползването...
Другото е състоянието на тампоните и колко са прави шенкелните оси ..
Моя съвет е да си оставиш твоя мост и другото да го налепиш.
А тая тръбичка който колкото иска да ме убеждава от ГТ модела
че стъпва с нея голфа, няма да успее
Направи уговорка да извадиш буталцата и да видиш как е вътре положението - ако са огледални може да си 80% сигурен че са ок

Отстават бобчетата на ръчната ама те не се развалят от стоене, а от ползването...

- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
lyubobg написа:ПС: Днес карах мегана на 1 приятел заради, които се запалих всъщност по целия проект.
Мегана е малкия хечбек, отзад с барабани - хода му е по-малък на педала от при мен с новата помпа и 4-те диска и сервото не знам какво е
но усилва натиска много повече от моето и със съвсем леко усилие хвърля на предния джам![]()
Дисковете ми отзад са на 300км още не са огледални и не са разработени - оттам очаквама малко подобрение, но сервото му е просто в пъти по-добро
Ебаси мегана - не е честно
А помпата му я дават 2мм по-малък диаметър - 20,64 - как става тая работа че голфа има по лоши спирачки, вече не ми го побира тунингования ум
Чудя се дали сервото е друг модел на мегана и е пригодено да работи така, или голфовското е заминало с годините, въпреки че разликата между годините на колите е 1.5 и ме съмнява
Имаме едно Рено Еспас със 4 дискови е. Спирачките му са адски чувствителни, направо нямат празен ход и от докосване спират. На голфа си трябва натиск разбира се. Въпроса е че според мен това си е нормално. Просто са с по-силно серво Рената, на мен голфа ми е по-удобен, по-добре чувствам такава спирачка. Реното е 2.8 а голфа 1.3 до колкото знам и това има значение.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Буталцата май са ръждясали.
Могат ли да се сменят и какви пари са,а и апаратите ако и те са хванали ръжда(100%са хванали) не мога ли да си ги изчистя сам?
Кажете дали изобщо да го взимам в такъв случай?Да речеме,че е на добра цена,а и почти съм го взел,но ако тези нещата ще струват много пари по-добре да си търся друг.
п.п Тоя кантар дето трябва за дисковите спирачки,а аз го нямам продава ли се и ще ми трябва ли друга спирачна помпа?


п.п Тоя кантар дето трябва за дисковите спирачки,а аз го нямам продава ли се и ще ми трябва ли друга спирачна помпа?
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Пасат
Winner 25 и аз карам пасат, но май се сменят само главините, срирачните машинки. но предполагам. Като го направиш сложи някоя снимка и драсни един ред за цени и кво тряа да стане. Мисля и аз да го направя, но знам ли цените може да ме откажат.
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Малко ъп на темата
На 14.07.2008 минах технически преглед и поисках разпечатка на спирачките.
Ето резултатите ;
Преден мост:
Ляво - 2280
Дясно - 2220
Разлика 3%
Заден мост:
Ляво - 1200
Дясно - 1260
Разлика 5% (Норма <=30)
Ръчна
Ляво 900
дясно 1020
Разлика 12% (Норма <=30)
Обща спирачна сила 6960Н
Обща Спирачна ефективност 72% (Норма >=50%)
Ръчна спирачка 20% (Норма >=16)
Разпределение на спирачното усилие предни/задни - 65:35%
Нямам данни как беше при барабаните и ще се радвам ако някой сподели разпечатка за сравнение
На 14.07.2008 минах технически преглед и поисках разпечатка на спирачките.
Ето резултатите ;
Преден мост:
Ляво - 2280
Дясно - 2220
Разлика 3%
Заден мост:
Ляво - 1200
Дясно - 1260
Разлика 5% (Норма <=30)
Ръчна
Ляво 900
дясно 1020
Разлика 12% (Норма <=30)
Обща спирачна сила 6960Н
Обща Спирачна ефективност 72% (Норма >=50%)
Ръчна спирачка 20% (Норма >=16)
Разпределение на спирачното усилие предни/задни - 65:35%
Нямам данни как беше при барабаните и ще се радвам ако някой сподели разпечатка за сравнение

- svetoslav_sp
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Колега след направена от мен профилактика на задни барабанни спирачки и предни дискови, минах на компютърен технически доклад, а това са резултатите:
- предно ляво: 2173
- предно дясно: 2474
- задно ляво: 1676
- задно дясно: 1590
Спирачна ефективност в проценти: 81
Динамичен спирачен дебаланс в проценти:
- предна ос основна спирачка - 12
- задна ос основна спирачка - 16
На задните барабанни спирачки преди замерването съм сменил двете спирачни цилиндърчета и комплект накладки, задни лагери на SKF, всички части вътре в барабана са свалени и почистени. Смених и регулирах двете жила на ръчната спирачка.
- предно ляво: 2173
- предно дясно: 2474
- задно ляво: 1676
- задно дясно: 1590
Спирачна ефективност в проценти: 81
Динамичен спирачен дебаланс в проценти:
- предна ос основна спирачка - 12
- задна ос основна спирачка - 16
На задните барабанни спирачки преди замерването съм сменил двете спирачни цилиндърчета и комплект накладки, задни лагери на SKF, всички части вътре в барабана са свалени и почистени. Смених и регулирах двете жила на ръчната спирачка.
- svetoslav_sp
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
- svetoslav_sp
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 13 госта