evgenyh написа:joker написа:evgenyh написа:Ами приключих с това - сменени гумички на клапаните и гарнитура на клапаните, сега всичко би трябвало да е наред. Комплекта гумички е към 35лв. немски, майстора ги е намерил от някъде и гарантира за тях, а гарнитурата е 25лв. Да се надяваме, че повече няма да има ядове. Сега само трябва да измия двигателя
Ако не са сменяни водачите е възможно след 20 000 км отново да имаш ядове.....
За каква гарнитура на клапани говориш???Може би гарнитурата за капака на клапаните.....
за същатаповдигачите са проверени и са ОК - не трябвало да се сменят.
Колега между водачи и повдигачи има голяма разлика, водача е месингова цилиндрична втулка в която се движи ( лагерува ) клапана. Когато тя е разбита разбива и гумичките... А Повдигачите са за отваряне на самия клапан.

ПС. Думите на майстора които ми сервизира главата бяха... "Ехх тия валвета главата, клапаните и повдигачите са чук ама все от водачи страдат...."
