Гори масло

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 29 юли 2008 12:08


evgenyh написа:
joker написа:
evgenyh написа:Ами приключих с това - сменени гумички на клапаните и гарнитура на клапаните, сега всичко би трябвало да е наред. Комплекта гумички е към 35лв. немски, майстора ги е намерил от някъде и гарантира за тях, а гарнитурата е 25лв. Да се надяваме, че повече няма да има ядове. Сега само трябва да измия двигателя :wink:

Ако не са сменяни водачите е възможно след 20 000 км отново да имаш ядове.....
За каква гарнитура на клапани говориш???Може би гарнитурата за капака на клапаните.....


за същата :wink: повдигачите са проверени и са ОК - не трябвало да се сменят.


Колега между водачи и повдигачи има голяма разлика, водача е месингова цилиндрична втулка в която се движи ( лагерува ) клапана. Когато тя е разбита разбива и гумичките... А Повдигачите са за отваряне на самия клапан. :roll:

ПС. Думите на майстора които ми сервизира главата бяха... "Ехх тия валвета главата, клапаните и повдигачите са чук ама все от водачи страдат...." :wink:




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 29 юли 2008 12:14


evgenyh написа:
joker написа:
evgenyh написа:Ами приключих с това - сменени гумички на клапаните и гарнитура на клапаните, сега всичко би трябвало да е наред. Комплекта гумички е към 35лв. немски, майстора ги е намерил от някъде и гарантира за тях, а гарнитурата е 25лв. Да се надяваме, че повече няма да има ядове. Сега само трябва да измия двигателя :wink:

Ако не са сменяни водачите е възможно след 20 000 км отново да имаш ядове.....
За каква гарнитура на клапани говориш???Може би гарнитурата за капака на клапаните.....


за същата :wink: повдигачите са проверени и са ОК - не трябвало да се сменят.

А водачите.....ако имаш тях впредвид да ти кажа,че този с който сменяхме гумичките първия път беше категоричен,че водачите са О.К......ама като мина 20 000 и отново засмука маслото като проститутка на околовръстното се извъртя и каза,че май имал "съмнения" за водачите??? :evil: Тъй си го и оставих със съмненията и повече не съм го търсил.......ама и той вече не може да ме намери(което за него е далеч по-неприятно!)...
Ако колата е над 200 000 км(най-вероятно) просто няма как водачите да не са за смяна....това се убедих сам!


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 29 юли 2008 12:33


Ми майсторчето каза, че като мине 150 хилки и почват да се разбиват водачите, гарнитурката на главата и тя започва да се обажда. За нея каза, че може и до 300 хилки да изкара но водачите след 200 000 са си скръб.Та майната им на гумичките,от луфта в водача леглата на клапаните се изяждат и после при ремонта ще има повечко шлайф... :roll:

Иначе при мен всичко беше ок, водачи + 0.1мм шлайф разминах се с малко, но и все пак тази глава аз я свалих за пръв път от както е произведен автомобила 260 000км. така, че не мога да се оплаквам... :)

При мен проблема беше, гарнитурата на главата. Цвръкна маслото между блока и главата... в последствие видях че клапанчетата си лопкат във водачите... и така... реших да и направя пълно сервизиране на главата, излезна ми около 100лв! :) :lol:

Ако на някой ще му е от полза тази тема...
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=82861&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта