Чука и тресе при студен двигател и ниски обороти.
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Чука и тресе при студен двигател и ниски обороти.
Търсих и четох,търсих и четох,ама не можах да открия подобен проблем.А той е:Като запаля сутрин чука като дизел и тресе.Дори ако е отворена вратата се вижда как подскача.Като поработи половин минута чукането и тресенето изчезват.По оборотомера оборотите са си нормални.Сиреч вдига до 1000 и след малко падат на 750.Има си ряз,върви нормално,не съм усетил да има поражения по хода на колата.Тази от гаража.Съмнява ме,че е от разредено масло в двг-то,защото се вдигна малко над максимума и леко ухае:) на бензин.Обаче карам само в града и съм чувал,че е нормално при тези условия да попадне бенз в маслото.Може ли и да тресе по тази причина?Ако някой е страдал от подобна гадост моля да сподели,че да не окотя двг-то.Маслото е за смяна,че не съм го сменял вече 10000 км.Пък иначе върви,та дрънка,да му се не види.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Чука и тресе при студен двигател и ниски обороти.
porko написа:Търсих и четох,търсих и четох,ама не можах да открия подобен проблем.А той е:Като запаля сутрин чука като дизел и тресе.Дори ако е отворена вратата се вижда как подскача.Като поработи половин минута чукането и тресенето изчезват.По оборотомера оборотите са си нормални.Сиреч вдига до 1000 и след малко падат на 750.Има си ряз,върви нормално,не съм усетил да има поражения по хода на колата.Тази от гаража.Съмнява ме,че е от разредено масло в двг-то,защото се вдигна малко над максимума и леко ухае:) на бензин.Обаче карам само в града и съм чувал,че е нормално при тези условия да попадне бенз в маслото.Може ли и да тресе по тази причина?Ако някой е страдал от подобна гадост моля да сподели,че да не окотя двг-то.Маслото е за смяна,че не съм го сменял вече 10000 км.Пък иначе върви,та дрънка,да му се не види.
Освен повдигачи, няма какво да ти чука - смени си маслото
-
dolsineq
Re: Чука и тресе при студен двигател и ниски обороти.
porko написа:Търсих и четох,търсих и четох,ама не можах да открия подобен проблем.А той е:Като запаля сутрин чука като дизел и тресе.Дори ако е отворена вратата се вижда как подскача.Като поработи половин минута чукането и тресенето изчезват.По оборотомера оборотите са си нормални.Сиреч вдига до 1000 и след малко падат на 750.Има си ряз,върви нормално,не съм усетил да има поражения по хода на колата.Тази от гаража.Съмнява ме,че е от разредено масло в двг-то,защото се вдигна малко над максимума и леко ухае:) на бензин.Обаче карам само в града и съм чувал,че е нормално при тези условия да попадне бенз в маслото.Може ли и да тресе по тази причина?Ако някой е страдал от подобна гадост моля да сподели,че да не окотя двг-то.Маслото е за смяна,че не съм го сменял вече 10000 км.Пък иначе върви,та дрънка,да му се не види.
Провери си запалителните свещи колега.Колеги човека казва че колата му варви доста добре и има тяга, кви свещи кви кабели каде го пращате нее от там проблема.
Колега погледни си антифриза как е, бистар ли е мирише ли на нещо друго освен на антифриз. Прозрачен ли е -запали колата и на високи обороти излизат ли балончета от водата. Имам самнение за гарнитура но твърде-твърде малки и то за вода не бензин. Смени маслото ако колата ти е над 20 000 км и налей 15 w 40 без наливно, друго слагай квото искаш синтетика и тогава виш как е и ела да кажеш пуши ли много отзад смени маслото и кажи как е че ме самнява че главата е за подмяна на това онува не слагай никви присадки за промивка при смяна на масло. Секи фолц при запалване първите 3-4 секунди притраква то си е почти фабрично за колите над 8-9 години - би трябвало след смяна на маслото проблемите ти да изчезнат или да се сведат до минимум чистил ли си скоро карбуратор въздуси и вакумипреглед.
Колега погледни си антифриза как е, бистар ли е мирише ли на нещо друго освен на антифриз. Прозрачен ли е -запали колата и на високи обороти излизат ли балончета от водата. Имам самнение за гарнитура но твърде-твърде малки и то за вода не бензин. Смени маслото ако колата ти е над 20 000 км и налей 15 w 40 без наливно, друго слагай квото искаш синтетика и тогава виш как е и ела да кажеш пуши ли много отзад смени маслото и кажи как е че ме самнява че главата е за подмяна на това онува не слагай никви присадки за промивка при смяна на масло. Секи фолц при запалване първите 3-4 секунди притраква то си е почти фабрично за колите над 8-9 години - би трябвало след смяна на маслото проблемите ти да изчезнат или да се сведат до минимум чистил ли си скоро карбуратор въздуси и вакумипреглед.
- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
А бе и така и така ще влиза в сервиз, що не й видите първо компресията на цилиндрите, преди да я разкулачвате? Щото ако имаш проблем с кабели, бобина и тн, пак ще ти тресе ако работи на тихи обороти на 3 цилиндъра, а ако е повдигач за смяна трябва да не престане да трака при загряла кола и след проба 2000 об мин за 2 мин
Иначе не те е излъгал за цената на услугата, която ти предлага, но по - важно е ще ти реши ли проблема, щом ти го е предложил само по разказ Той да не би да е екстрасенз, или гадател?
Иначе не те е излъгал за цената на услугата, която ти предлага, но по - важно е ще ти реши ли проблема, щом ти го е предложил само по разказ Той да не би да е екстрасенз, или гадател?
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Колеги,ама аз я карах в сервиза и тя стоя там два часа.Двама души я оглеждаха отвсякъде,изгорих два литра бензин да я паля и гася.Няма теч на антифриз от никъде.Обясняват го със съвсем малка дупчица в гарнитурата към един от цилиндрите и там влиза антифриз и явно го изхвърля заедно с газовете.Фактически запалва на три цилиндъра.Затова тресе.Но след минута всичко е ОК.Антифриза е чист,ама вече минах на вода,че е по-евтина
Вярно-дестилирана.Маслото е с малко по-високо ниво от максимума и леко мирише на бензин.Няма вода в него.За смяна е,разбира се и като се прави едното ще се прави и другото.Дано да изчезне проблема.Колата е моноинжекция.Ей сега се замислих дали като влиза вода в един от цилиндрите компютъра не отчита,че е бедна сместа и пуска повече бензин и затова да ми гори 10/100 в града?Само въпрос.Не е констатация,че не съм специалист.Ама ако някой знае да каже дали е възможно.Благодаря.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта