Чука и тресе при студен двигател и ниски обороти.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
porko
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
Автомобил: VW POLO
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Русе

Чука и тресе при студен двигател и ниски обороти.

Мнениеот porko » Пет 11 юли 2008 17:36


Търсих и четох,търсих и четох,ама не можах да открия подобен проблем.А той е:Като запаля сутрин чука като дизел и тресе.Дори ако е отворена вратата се вижда как подскача.Като поработи половин минута чукането и тресенето изчезват.По оборотомера оборотите са си нормални.Сиреч вдига до 1000 и след малко падат на 750.Има си ряз,върви нормално,не съм усетил да има поражения по хода на колата.Тази от гаража.Съмнява ме,че е от разредено масло в двг-то,защото се вдигна малко над максимума и леко ухае:) на бензин.Обаче карам само в града и съм чувал,че е нормално при тези условия да попадне бенз в маслото.Може ли и да тресе по тази причина?Ако някой е страдал от подобна гадост моля да сподели,че да не окотя двг-то.Маслото е за смяна,че не съм го сменял вече 10000 км.Пък иначе върви,та дрънка,да му се не види.




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Чука и тресе при студен двигател и ниски обороти.

Мнениеот maslinkov » Пет 11 юли 2008 18:54


porko написа:Търсих и четох,търсих и четох,ама не можах да открия подобен проблем.А той е:Като запаля сутрин чука като дизел и тресе.Дори ако е отворена вратата се вижда как подскача.Като поработи половин минута чукането и тресенето изчезват.По оборотомера оборотите са си нормални.Сиреч вдига до 1000 и след малко падат на 750.Има си ряз,върви нормално,не съм усетил да има поражения по хода на колата.Тази от гаража.Съмнява ме,че е от разредено масло в двг-то,защото се вдигна малко над максимума и леко ухае:) на бензин.Обаче карам само в града и съм чувал,че е нормално при тези условия да попадне бенз в маслото.Може ли и да тресе по тази причина?Ако някой е страдал от подобна гадост моля да сподели,че да не окотя двг-то.Маслото е за смяна,че не съм го сменял вече 10000 км.Пък иначе върви,та дрънка,да му се не види.

Освен повдигачи, няма какво да ти чука - смени си маслото


fasty
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fasty » Пон 21 юли 2008 23:45


Виж свещи ,бобина ,кабели може би , ако работи като на 3 цилиндъра


dolsineq

Re: Чука и тресе при студен двигател и ниски обороти.

Мнениеот dolsineq » Съб 26 юли 2008 15:40


porko написа:Търсих и четох,търсих и четох,ама не можах да открия подобен проблем.А той е:Като запаля сутрин чука като дизел и тресе.Дори ако е отворена вратата се вижда как подскача.Като поработи половин минута чукането и тресенето изчезват.По оборотомера оборотите са си нормални.Сиреч вдига до 1000 и след малко падат на 750.Има си ряз,върви нормално,не съм усетил да има поражения по хода на колата.Тази от гаража.Съмнява ме,че е от разредено масло в двг-то,защото се вдигна малко над максимума и леко ухае:) на бензин.Обаче карам само в града и съм чувал,че е нормално при тези условия да попадне бенз в маслото.Може ли и да тресе по тази причина?Ако някой е страдал от подобна гадост моля да сподели,че да не окотя двг-то.Маслото е за смяна,че не съм го сменял вече 10000 км.Пък иначе върви,та дрънка,да му се не види.

:006: Провери си запалителните свещи колега.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Нед 27 юли 2008 13:53


Колеги човека казва че колата му варви доста добре и има тяга, кви свещи кви кабели каде го пращате нее от там проблема.

Колега погледни си антифриза как е, бистар ли е мирише ли на нещо друго освен на антифриз. Прозрачен ли е -запали колата и на високи обороти излизат ли балончета от водата. Имам самнение за гарнитура но твърде-твърде малки и то за вода не бензин. Смени маслото ако колата ти е над 20 000 км и налей 15 w 40 без наливно, друго слагай квото искаш синтетика и тогава виш как е и ела да кажеш пуши ли много отзад смени маслото и кажи как е че ме самнява че главата е за подмяна на това онува не слагай никви присадки за промивка при смяна на масло. Секи фолц при запалване първите 3-4 секунди притраква то си е почти фабрично за колите над 8-9 години - би трябвало след смяна на маслото проблемите ти да изчезнат или да се сведат до минимум чистил ли си скоро карбуратор въздуси и вакумипреглед.


Потребителски аватар
porko
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
Автомобил: VW POLO
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Русе

Мнениеот porko » Нед 27 юли 2008 16:45


Със сигурност е гарнитура,защото говорих с един сервидзаджия и той ме увери в това.Смяна на гарнитура,шлайф на глава и клапани,смяна на маслообирачи и масло,нови болтове и щяла да се оправи.Около 220 лева.Тези дни около свети паралей ще я закарам.


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Нед 27 юли 2008 18:22


според мен отдавна да е забелязал ако е гарнитура че колата няма да върви ще гълта антифриз според мен първо смени маслото със полу синетично или синтетично и мисля че ще оправи


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Нед 27 юли 2008 18:48


А бе и така и така ще влиза в сервиз, що не й видите първо компресията на цилиндрите, преди да я разкулачвате? Щото ако имаш проблем с кабели, бобина и тн, пак ще ти тресе ако работи на тихи обороти на 3 цилиндъра, а ако е повдигач за смяна трябва да не престане да трака при загряла кола и след проба 2000 об мин за 2 мин
Иначе не те е излъгал за цената на услугата, която ти предлага, но по - важно е ще ти реши ли проблема, щом ти го е предложил само по разказ Той да не би да е екстрасенз, или гадател?


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 29 юли 2008 3:09


Неща да го плаша колегата ма дано не е крив клапан и легло износено че на такова ми мирише да не казвам нова глава


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 29 юли 2008 8:01


maznia написа:Неща да го плаша колегата ма дано не е крив клапан и легло износено че на такова ми мирише да не казвам нова глава


И като загрее клапана се изправя нали :lol: Четеш ли какви ги твориш
Човека е написал, че като загрее всичко е ОК и колата си върви :wink:
Нека видим какво ще кажат в сервиза.....


Потребителски аватар
porko
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
Автомобил: VW POLO
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Русе

Мнениеот porko » Вто 29 юли 2008 16:51


Колеги,ама аз я карах в сервиза и тя стоя там два часа.Двама души я оглеждаха отвсякъде,изгорих два литра бензин да я паля и гася.Няма теч на антифриз от никъде.Обясняват го със съвсем малка дупчица в гарнитурата към един от цилиндрите и там влиза антифриз и явно го изхвърля заедно с газовете.Фактически запалва на три цилиндъра.Затова тресе.Но след минута всичко е ОК.Антифриза е чист,ама вече минах на вода,че е по-евтина :lol: Вярно-дестилирана.Маслото е с малко по-високо ниво от максимума и леко мирише на бензин.Няма вода в него.За смяна е,разбира се и като се прави едното ще се прави и другото.Дано да изчезне проблема.Колата е моноинжекция.Ей сега се замислих дали като влиза вода в един от цилиндрите компютъра не отчита,че е бедна сместа и пуска повече бензин и затова да ми гори 10/100 в града?Само въпрос.Не е констатация,че не съм специалист.Ама ако някой знае да каже дали е възможно.Благодаря.


Потребителски аватар
porko
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
Автомобил: VW POLO
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Русе

Мнениеот porko » Вто 29 юли 2008 16:58


Бре,бре,бре!Забравих да споделя,че доливам вода по около литър на месец.Чезне като вдън земя.Сега вече знам къде де.Обаче да я поплюя въви бе.Бяга,пъргава е.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 29 юли 2008 19:06


Както са казва тогава - Господ да ти е на помощ, ние сме до тука....


Потребителски аватар
Teslatus
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 2:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Teslatus » Вто 29 юли 2008 22:05


И за мен си за повдигачи около 15-20 лева бройката - може и за гарнитура да си с това доливане около 70 кинта е щото е метална! Да не си я прегрявал щото може и главата да е кривнала!


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 29 юли 2008 22:38


Извинявам се за горния пост много дойде алкохола и не се чувам кви ги дрънкам - простете ми моля -повдигачи и оплатнители на сто процента за тресенето след ремонта тресене нема да има действай



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта